studentenverenigingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:49 schreef ouwehoer het volgende:
Ja, maar daarbij ben ik bang dat je tussen de 50-jarigen terecht komt die in een bepaalde fase in hun seksleven zitten en dan hun autosleutel in een kom gooien op een groezelig feestje.. ik wil graag in contact komen met gelijkgestemden, vrije geesten die jong zijn en van hun seksualiteit genieten.
http://gangbangstars.nl/quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:38 schreef ouwehoer het volgende:
Vanavond lang ge-appt met een vriendin waarmee ik al lange tijd heel open praat over seks en we zagen beide een programma op tv over seksfeesten, orgies. Lijkt ons beide heel gaaf en we willen dit ook echt wel een keer doen, maar hoe vind je zoiets.. hoe kom je onder het oppervlak, waar en met wie leg je de contacten?
Meldt je vriendin daar aan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 05:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat de fuk is daar nou aan1 wijf die uitgewoond wordt door 10 kerels.
oke.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 05:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft wel andere dingen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 05:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moet je ff mijn ex connecten.Foto en telefoonnummer graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bij voorbaat al bang bent voor dat soort dingen is je wereld vrij bekronpen en kan je beter met een potje handcreme in je rukbunkertje blijven liggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:49 schreef ouwehoer het volgende:
Ja, maar daarbij ben ik bang dat je tussen de 50-jarigen terecht komt die in een bepaalde fase in hun seksleven zitten en dan hun autosleutel in een kom gooien op een groezelig feestje.. ik wil graag in contact komen met gelijkgestemden, vrije geesten die jong zijn en van hun seksualiteit genieten.
Ik kan me er wel in vinden hoor. Parenclub geweest maar geef denk ik toch de voorkeur aan een wat intiemer feestje. Had ik laatst wel kunnen hebben maar die gast via wie dat ging was echt vervelend opdringerig dus die heb ik uiteindelijk geblokkeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat al bang bent voor dat soort dingen is je wereld vrij bekronpen en kan je beter met een potje handcreme in je rukbunkertje blijven liggen.
Willekeurige vrouw aansprekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:38 schreef ouwehoer het volgende:
Vanavond lang ge-appt met een vriendin waarmee ik al lange tijd heel open praat over seks en we zagen beide een programma op tv over seksfeesten, orgies. Lijkt ons beide heel gaaf en we willen dit ook echt wel een keer doen, maar hoe vind je zoiets.. hoe kom je onder het oppervlak, waar en met wie leg je de contacten?
Zomaar, bij het stoplicht?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |