PRECIES! En ik weeg geen 60, maar 53,8 kiloquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef Aiciu het volgende:
Gadver, wie wil er nou een vrouw die meer dan 60 kilo weegt![]()
Ik wil geen hernia oplopen als ik een vrouw onverwachts op til
dat is niet zo. Een timmerman van 32 vond mij wel leuk, maar die vond ik te jong. En ik heb natuurlijk gegoogled....die verdienen niet voldoende. Ook was er een oogarts die met mij wou trouwen, maar dat vond ik eng. Sowieso vind ik alles dat met ogen te maken heeft eng.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:53 schreef Crip het volgende:
'' Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?'' En dan een titel waar je zegt dat je het weird vind dat mannen op fat chicks vallen
Zeg dan gewoon ''waarom vind niemand Mij leuk''
kquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is niet zo. Een timmerman van 32 vond mij wel leuk, maar die vond ik te jong. En ik heb natuurlijk gegoogled....die verdienen niet voldoende. Ook was er een oogarts die met mij wou trouwen, maar dat vond ik eng. Sowieso vind ik alles dat met ogen te maken heeft eng.
Hij knapte vast af op de zilvervisjes in TS hur haarquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:57 schreef JamesBontkraag het volgende:
Afgewezen door een opticien... Dan weet je dat je echt lelijk bent want aan zijn visueel vermogen ligt het niet.
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef sanasoufi het volgende:
Ik neem aan dat "stevig" VET betekent?Vandaag had ik een afspraak met een best leuke man van 40 die opticien is. Ik neem aan dat opticiens veel geld verdienen? Mijn vader had dit geregeld, dus vanzelfsprekend was ik heel erg blij
Maar hij wil me niet
Hij heeft mijn vader net gebeld en gezegd dat hij liever een wat "stevigere" vrouw heeft
Hij was zelf niet dik o.i.d. Gewoon een normaal postuur. Hij leek een beetje op die Pechtold van D66. En nu voel ik me verdrietig
Hoe kan ik nou niet stevig genoeg zijn voor iemand? En trouwens ik dacht dat het mannen van boven de 30 niet interesseert hoe een vrouw eruit ziet? Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?
Haar halve pohi bestaat uit zulke topics.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?
Wil jij haar geven?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Had jij niet al eerder zon topic hoe je vader je uithuwelijkte aan andere mannen?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tweetal was afgelopen zondag op tv te zien. Wat ziet de 64-jarige Peter Jan Rens in de 21-jarige Virginia van Eck? Ik dacht dat het om haar leeftijd ging; dat hij als bejaarde kerel nog een jong chickie kon scoren. Maar nee, hij legde uit dat hij op wat vollere vrouwen valt.
Gewoon eten TS. Hoe meer sexy vrouwelijke rondingen hoe beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef sanasoufi het volgende:
Ik neem aan dat "stevig" VET betekent?Vandaag had ik een afspraak met een best leuke man van 40 die opticien is. Ik neem aan dat opticiens veel geld verdienen? Mijn vader had dit geregeld, dus vanzelfsprekend was ik heel erg blij
Maar hij wil me niet
Hij heeft mijn vader net gebeld en gezegd dat hij liever een wat "stevigere" vrouw heeft
Hij was zelf niet dik o.i.d. Gewoon een normaal postuur. Hij leek een beetje op die Pechtold van D66. En nu voel ik me verdrietig
Hoe kan ik nou niet stevig genoeg zijn voor iemand? En trouwens ik dacht dat het mannen van boven de 30 niet interesseert hoe een vrouw eruit ziet? Dus dun, dik, kort haar, lang haar wat maakt het nou weer uit?
Hij zit financieel juist aan de grond en staat alom te boek als oplichter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Peter is toch rijk?
Helaas maak ik dus geen kans
Ik merk tot mijn verbazing trouwens dat een hoop mannen boven de 35 liever een vollere vrouw hebben
Zou Louis mij ook afwijzen
Ja en 80 kilo wegen zodat mijn botten gaan slijten en ik diabetes en hoge bloeddruk etc krijg. Gewoon NIET eten! Ik leef op volkorenbrood en tonijn (omdat mijn huid en haar ervan glanzenquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon eten TS. Hoe meer sexy vrouwelijke rondingen hoe beter.
niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef muscleboy het volgende:
[..]
ehh nee:
Haar op mijn gezicht!!!!
Hoe vaak epileer je de rest dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet meerhet is al 2 weken weg
Nu maar hopen dat het wegblijft, want elke maand mijn gezicht epileren
Verder heb ik geenquote:
in een boerka zie je daar toch helemaal niks van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Verder heb ik geenhaar (behalve op mijn hoofd). Heb mezelf laten laseren op mijn 16de
Volgens mijn moeder is haarvrij zijn het belangrijkst ter wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |