Amerikaanse... en Norwegian nu...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Bij welke maatschappijen moeten er altijd 2 mensen in de cockpit zitten?
http://yemenia.com/quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Nou!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
KLM/Transaviaquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef Loekie1 het volgende:
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
meest bizarre is als die gezagvoerder niet was wezen pissen deze ramp niet was gebeurd, of niet nu.
Dan ben je dus nog verder heen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt voor de samenvatting
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Misschien was het een impulsieve daad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mongool die co-pilootEn nog geen idee waarom hij dat een goed idee vond? Kan me er niks bij voorstellen. Dat je zo ver heen bent dat je jezelf neer wil laten storten (om wil brengen) oke, maar een vliegtuig vol mensen...?
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
Precies. En misschien is het een vlucht hiervoor om die reden wel mislukt... zijn die mensen aan de dood ontsnapt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan had hij wel zijn kans afgewacht bij een andere vlucht. Kennelijk was dit zijn plan.
Hij geeft hem ook wel de 'schuld' inderdaad. Begrijpende lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, geef de schuld maar aan de gezagsvoerder.
als de ouders van de copiloot niet hadden gebatst was het ook niet gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
In de meeste gevallen laten ze iemand met Down-syndroom niet als co-piloot vliegen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef timmmmm het volgende:
U is psychiater?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:52 schreef Loekie1 het volgende:
Een piloot met een of andere vorm van verborgen schizofrenie zal niet zoiets doen als er nog iemand bij is.
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.quote:
De passagiers kon je horen gillen ja? Sickquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef awiebo het volgende:
[..]
Er is een vliegtuig gecrasht, met opzet door co piloot andreas lubitz terwijl gezagvoerder patrick naar de wc was. Patrick is buitengesloten geworden door andreas. Dit kan vanuit de cabine met een knopje waardoor er de eerste 5 tot 20 minuten met geen mogelijkheid de cockpit binnen te komen is. de koers is door andreas een paar graden gewijzigd en de autopiloot is op 100 voet gezet ipv 34000. Op de recorder die gevonden is hoor je de gezagvoerder op de deur bonzen en de co piloot ademen gedurdende de 8 minuten tellende afdaling terwijl er geen woord word gezegd. Op het laatste moment hoor je de passagiers gillen.
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:50 schreef hans1985 het volgende:
Jij speelt zeker geen FIFA?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
mmm, zal wel worden dat er een plee in de cockpit komt zonder slot in de nieuwe toestellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef brojo het volgende:
[..]
Ja man, nieuw beleid: Elke piloot moet vanaf nu in een flesje plassen.
Misschien wel wat cynisch en afgestompt, maar mensen doen gekke dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me dat dus niet eens een beetje voorstellen. Dat je moedwillig zoveel mensen om het leven brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |