Ik geloof niet dat dat geldt in deze branche.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
There's no such thing as bad publicity.
Hij ademde tot het einde door. En wellicht dat het door veiligheidsmaatregelen niet mogelijk was een duikvlucht in te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Misschien omdat ze bijna de deur open hadden ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wat ik alleen niet snap als het zelfmoord is is waarom hij het zo lang heeft laten duren? Of zou hij al zelfmoord in de cockpit gepleegd hebben en dat het vliegtuig langzaam de daling inzet? Lijkt me zo bizar om er acht minuten de tijd voor te nemen en ook nog eens de kreten van de piloot te negeren
Volgens mij had het vliegtuig iets abrupters gecorrigeerd. En ze hebben hem tot het einde horen ademen, dus hij was niet dood.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Het is niet hetzelfde als van een gebouw afspringen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Nee, ze hoorden hem ademen tot de impact, dus hij was er tot het laatste moment bij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:39 schreef MaJo het volgende:
Niet alleen door piloten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:40 schreef MaJo het volgende:
En voor de mensen die vinden dat een toilet in de cockpit thuis hoort: je kunt ook iemand wurgen met je riem als je dat wil.
Overigens weten we niet of hij naar de wc ging. Ik ken een piloot die zegt dat er volop in vliegtuigen gerookt wordt door piloten
hoezo, moet je dat blijvend blokkeren dan? Geen idee hoe dat werktquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.
Ook dit; had hij maar eerder zelfmoord gepleegd, dan had hij de code van de gezaggvoerder niet kunnen overrulen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als hij zelf al zelfmoord had gepleegd, dan zou de piloot binnen die 8 minuten met de code wel weer in de cockpit kunnen komen.
El_Matadorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
Genoeg nieuwssites. nu.nl is wel een bekendequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoi. Ik heb het verschrikkelijk druk gehad afgelopen dagen dus helemaal niks gevolgd. Wie kan me bijpraten?
El_Matadorquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo, moet je dat blijvend blokkeren dan? Geen idee hoe dat werkt
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
De FOK! Floppage?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
ah ok!quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je kan de cockpit in met een code... zodra je die code intoetst gaat er in de cockpit een alarm af... de persoon in de cockpit kan die code dan overrulen...
Hoe pleeg je zelfmoord op zo'n moment? Door je adem in te houden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ook dit; had hij maar eerder zelfmoord gepleegd, dan had hij de code van de gezaggvoerder niet kunnen overrulen...
OP lezen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |