Kan jij pissen op commando ja? Good for youquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar op een vlucht van nog geen 2 uur ga je toch ff van te voren pissen?
Ik bedoel, als je 12 uur moet vliegen dan snap ik het nog wel...
Dat klopt, maar in mijn geval vervangt een handscanner de code. In ieder geval voor de 2 piloten. De code kan dan voor de hoofdsteward zijn ofzo. Kijk in het geval van 2 gekke piloten heb je wel een probleem. Maar die kans is wat kleiner ook omdat de piloten willekeurig worden ingedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
De knop waarmee de piloot de deur op slot kan houden is er natuurlijk zodat bemaningsleden niet onder bedreiging van een kaper de deur open kunnen maken.
Hoeft toch niet de hele tijd op het flightdeck te zitten? Alleen als er een piloot even gaat wandelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Krijg je wel 3 man in een cockpit van zo'n klein vliegtuig?
Misschien wilde hij z'n werkgever iets vreselijks aandoenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef arjan1112 het volgende:
Stel nou dat ie depressief was en zelfmoord wilde plegen
Waarom dan in zo een groot vliegtuig. Hij had dan toch makkelijk alleen in een heel klein vliegtuigje kunnen crashen ?
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
als die gezagvoerder de hulp had ingeroepen van de passagiers hadden ze net voordat ze crashten met zijn allen naar de staart kunnen rennen.
Misschien doordat ze de gezagvoerder op de deur hebben horen rammen, en hebben horen roepen dat hij binnengelaten moest worden?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt... maar, hij had ook 30 minuten eerder voor vetrek kunnen gaan.
Wat ik me afvraag. Waaruit maken ze op dat het de co-piloot was die het heeft gehad en niet de gezagsvoerder
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan komt het gewicht te liggen aan de achterkant...... en dan wordt het vliegtuig gedwongen om weer te gaan stijgen! Briljant!
Ja of springen net voordat ze crashtenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
Ja en dat zal teveel kosten dus gaan ze niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef awiebo het volgende:
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jammer van dat industrie-terrein tegenover zijn woning.
Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is het systeem wat er nu is goed. De dreiging van kapers lijkt mij groter dan piloten die dit zullen doen.
Probleem blijft dat het menselijke problemen zijn en die ga je nooit 100% kunnen uitsluiten. Hoewel het systeem nu niet klopt, met 3 man in de cockpit zou al een verbetering zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Staat binnenkort wel te koop denk ik, sla je slag.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is verplicht 3 man in de cockpit zetten.
Huren ze iemand met een mbo beveiligingspapiertje in.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar uit kostenoverwegingen zullen luchtvaartmaatschappijen dat niet willen.
Ik doe dat altijd in de lift, doet vet zeer als we dan naar beneden gaan al die verdiepingen vallen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook allemaal tegelijkertijd kunnen springen, misschien was het vliegtuig dan weer even gestegen.
Misschien zouden ze meer kunnen investeren in de psychische gezondheid van piloten en proberen de werkdruk te verminderen. Maar dat kost allemaal geld dus zullen ze ook niet doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. De piloten zelf blijven de zwakste schakels. Ook al laat je ze nooit alleen in de cockpit zitten. Je kan hoogstens beter de piloten beter screenen en volgen om bij te houden of ze niet psychisch in de knoop zitten.
Woonde hij trouwens niet nog bij zijn ouders?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja, maar wel een groot vrijstaand huis.
Een mooi kasteel in je dorp.
Tennisbanen en zwembad aan de Biebrichsbach.
En nog een groot bos daarachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |