Zeker wel. Mogelijk zijn er financiers, medeplichtigen of mensen die vermoedens hebben gehad en geen alarm hebben geslagen imo ook een vorm van medeplichtigheid.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:52 schreef brojo het volgende:
Als het zorgvuldig van te voren was gepland kunnen we wel spreken over terrorisme lijkt me. Maar dat maakt nu niet meer uit, of het nu een impulsieve actie was of niet
'Ga ff pissen.'quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok uit de cockpit gesprekken waarin de gezagvoerder aangeeft naar het toilet te gaan. Ze kunnen natuurlijk op die manier prima identificeren wie wie is. Hij zal nooit zomaar opstaan en weglopen zonder te zeggen wat hij gaat doen.
Valt wel mee met die blinde paniek. Denk dat het er vrij ontspannen aan toe is gegaan tot (net voor) de crash.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die je dan inderdaad 10 minuten langer in blinde paniek houdt ja, alvorens ze te vermoorden.
Hmz dat kan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de computer van een Airbus dat toelaat en of dat volledig is uit te schakelen.
Werkontwijkend gedragquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat hard hier, allemaal geen werk of wat?
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zodat het nog relatief lang onopgemerkt blijft dat ze op een berg afvliegen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
De piloot was tong?quote:
Die comments daaronder!quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
http://pilots-airmen.find(...)dreas-Guenter-Lubitz
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Niet financieel onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik moest lachen.quote:xqhcvo said 24 minutes ago:
5.0
He had a lot of loyalty for a hired pilot and was a big guy for his family and friends. I don't know what God has in store for Andreas but I hope it fits his Master Plan which Andreas was always getting caught in. It's a shame that this one time he didn't fly so good. RIP, Andreas, hopefully you'll get to bring friends wherever you are.
Ik kan nog geen papieren vliegtuigje vouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet financieel onafhankelijk zijn
Overigens is de helft van de users hier zelf piloot of is het geweest.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:
quote:5/5 defo recommend for any brothers looking to help out anyway with the ISIS, brother Andreas has proved himself loyal and may he be rewarded with the numerous virgins he desires.
Kan niet met een Airbus.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd van aan het hele verhaal;
Als hij daadwerkelijk zelfmoord wilde plegen, waarom jast ie die kist dan niet recht naar beneden, maar moet het zo lang duren?!?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben piloot, zit ff te schijten en beetje online te gluren.
Nu je het zegt, ik heb ooit een eendagscursus vliegen gehad, ergens in Flevoland was dat. Was een speciale actie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben helaas maar stewardess. Nog een drankje?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |