quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 26 maart 2015 13:45 schreef yvonne het volgende:
Om te gaan liggen klootviolen terwijl ik in het topic zit is niet slim, just sayin'
Wat een autoriteit, deze vrouw.
Beetje kerel draagt na zijn pubertijd geen sneakertjes meer, nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahah ja echt he ;p alleen 14 jarigenhahaha
Een beetje kerel respecteert ander mans stijl en kijkt eerst voordat die praat. Met je maisgezichtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beetje kerel draagt na zijn pubertijd geen sneakertjes meer, nee.
oke, wenferdubbelmonkgayfagquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beetje kerel draagt na zijn pubertijd geen sneakertjes meer, nee.
quote:
Goede edit.quote:
Goede edit.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een beetje kerel respecteert andermans stijl en kijkt eerst voordat die praat. Met je maisgezicht
quote:
Oke nou veel plezier met je gelakte puntschoentjes he pootvriend.quote:
Kaft wordt in ieder geval goed en duidelijk van het koren gescheiden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke nou veel plezier met je gelakte puntschoentjes he pootvriend.
kaf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kaft wordt in ieder geval goed en duidelijk van het koren gescheiden.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag gister iemand lopen met air max onder pantalon...
Hoe kk kneuzig ben je dan
Noem BT gewoon bij naam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zag gister iemand lopen met air max onder pantalon...
Hoe kk kneuzig ben je dan
Wat ben je nukkig vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |