Het is groot en valt uit de lucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze waren ook al halverwege, ja
lila hyacinten?quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer getekend?
Kan je die naam niet noemen, ik word hypersensitief van die kerelquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
was grap, ik tr alleen Fylax en IsaacCuenca
Sorry Fylacuena. ;squote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je die naam niet noemen, ik word hypersensitief van die kerel
Wil je ook dáár niet mee schelden, mijn opa is gestorven aan acute fylacuena.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;squote:Op donderdag 26 maart 2015 13:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het zijn paarse bloemen die lekker ruiken
tsjaquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
NWS / Passagiersvliegtuig neergestort in Zuid-Frankrijk #12
..
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is groot en valt uit de lucht.Wrom zo lullig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
boks mattiequote:Op donderdag 26 maart 2015 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
was grap, ik tr alleen Fylax en IsaacCuenca
Omdat je hommo bentquote:
Wat een autoriteit, deze vrouw.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:45 schreef yvonne het volgende:
Om te gaan liggen klootviolen terwijl ik in het topic zit is niet slim, just sayin'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |