Ja doei, beetje vermoeiend ben je weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er rechtvaardig aan? Tijd verkwanselen aan iets dat je al kent is nogal overbodig.
Wow, doet me goed dit TARDIS.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb respect voor leerkrachten vandaag de dag. Ik applaudisseer je keuze en je doorzettingsvermogen.
Alles volledig srs.
Ik ben nog geen 1% zo vermoeiend als dat de theoretische leerweg voor mij was.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, beetje vermoeiend ben je weer
Je hebt zeker niet de kans gekregen om vwo te doen omdat de mensen op jouw school racistisch waren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1% zo vermoeiend als dat de theoretische leerweg voor mij was.
Ik wou naar het gymnasium maar boeren konden toch nooit latijn leren dus ik moest maar ophoeren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de kans gekregen om vwo te doen omdat de mensen op jouw school racistisch waren.
Volledig terecht ook. Latijn was toch een kutvak. Grieks ook. Bah.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou naar het gymnasium maar boeren konden toch nooit latijn leren dus ik moest maar ophoeren.
Beter dan bedrijfseconomie .quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volledig terecht ook. Latijn was toch een kutvak. Grieks ook. Bah.
onzin. ik heb ook latijn gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wou naar het gymnasium maar boeren konden toch nooit latijn leren dus ik moest maar ophoeren.
Spuit elfquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
omfg.
http://www.nu.nl/vliegram(...)lig-neerstorten.html
ziekquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
omfg.
oké. Leuk dat je ook meteen met kk scheldtquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
kan me geen kk schelen snotjoch
trquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké. Leuk dat je ook meteen met kk scheldt
Je moet echt ver heen zijn als je dit doet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
omfg.
Ze waren ook al halverwege, jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:26 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je moet echt ver heen zijn als je dit doet...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze waren ook al halverwege, ja
Wowquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik een hintquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Was wel leuk, geef maar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |