Routers hebben fabriek-af verschillende wachtwoorden. Ga eens op zoek naar het serienummer (of al de getallen die op/onder/zijkant van de router met behulp van een sticker erop zijn geplakt), dan hoeven we ook niet in het donker te graaien naar het merk en model van de router.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:07 schreef SLSRamon het volgende:
Heey ik heb een cisco router gekocht op marktplaats alleen het inlog is niet:
admin
admin
Ik kan er ook niet meer achterkomen wat het wachtwoord is.
Maar resetten zou het wachtwoord moeten restten alleen username is dan nog steeds niet admin...
Cisco contacten is ook niet echt een optie dat is echt te ingewikkeld.
Iemand idee?
Edit verkeerd gelezenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Routers hebben fabriek-af verschillende wachtwoorden. Ga eens op zoek naar het serienummer (of al de getallen die op/onder/zijkant van de router met behulp van een sticker erop zijn geplakt), dan hoeven we ook niet in het donker te graaien naar het merk en model van de router.
Serieel kabeltje eropquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef SLSRamon het volgende:
ik heb ook dit gevonden
http://www.cisco.com/en/U(...)ouble.html#wp1038210
alleen snap er geeen fck van en zit op een mac..
Het gaat om een consumenten routertje hè, niet om een professioneel ding.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Serieel kabeltje erop
router aanzetten
paar keer op break drukken
confreg 0x2142 invoeren
herstarten van je router
password herstellen
config wegschrijven
en als je klaar bent 0x2102 invoeren
En herstarten maar.
nofi, maar als je dit al niet kan, dan vraag ik me sterk af wat je met een Cisco router wil gaan doen
Het is een Cisco 870 volgens TS, ook daar zit een console poort op.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Mano_ het volgende:
Het gaat om een consumenten routertje hè, niet om een professioneel ding.
De 870 serie is geen consumentending, maar een MKB-achtig routertje van vroeger.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het gaat om een consumenten routertje hè, niet om een professioneel ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |