*Mauer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dt fouten maken in dierennamen
gegen die maue!
Dat heb je met cavia's en hamsters ookquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren een mail terug van de rasvereniging. Ik heb nog net niet mijn CV en werkrooster mee moeten sturen.
Ik was jarig. Ik taart, zij taartquote:
miaue?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dt fouten maken in dierennamen
gegen die maue!
In Den Haag?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren een mail terug van de rasvereniging. Ik heb nog net niet mijn CV en werkrooster mee moeten sturen.
Een ouwetje? Poes bedoel ik dan hequote:
Op die foto nog niet eens zo heel oud. 7 denk ik. Ondertussen bijna 11.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een ouwetje? Poes bedoel ik dan he
Vind d'r een wat 'oud' koppie hebben, maar bedenk me nu dat ik vooral alleen oude poezen ken met deze tekening. Daar zal het wel aan liggenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op die foto nog niet eens zo heel oud. 7 denk ik. Ondertussen bijna 11.
Nee, de rest is allemaal weggelopen (broer van deze en inteeltkindje) of met de ex mee (andere inteeltkindje).quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind d'r een wat 'oud' koppie hebben, maar bedenk me nu dat ik vooral alleen oude poezen ken met deze tekening. Daar zal het wel aan liggen
Nog andere poezen/dieren?
Nou, de rasvereniging. En jij een baan daar. En dan hierheen verhuizenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Inteelt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de rest is allemaal weggelopen (broer van deze en inteeltkindje) of met de ex mee (andere inteeltkindje).
En als deze dood is, komt er ook geen nieuw huisdier voor in de plaats. Ben er helemaal klaar mee. En de vrouw nog veel meer.
Broer en zus, net te laat geholpen zeg maar. Nestje van 3 net rond haar 1ste verjaardag. 1 na één dag dood. De andere twee redelijk normaal.quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inteelt?
Waarom klaar mee? De verzorging lastig of met vakantie enzo?
Grossquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Broer en zus, net te laat geholpen zeg maar. Nestje van 3 net rond haar 1ste verjaardag. 1 na één dag dood. De andere twee redelijk normaal.
De aandacht die je ze moet geven, en als je dat niet doet (omdat je ligt te slapen), dat ze die dan wel komen halen. Veel lawaai, veel haren. Geen zin meer in.
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wilquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gross![]()
Herkenbaar. Wij hebben er dus drie nu. Ik wens ze echt niet dood, maar het mag inmiddels wel wat minder
awquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, alleen mijn vrouw heeft liever dat ze vandaag dan morgen dood gaat. Van mij mag ze dood gaan wanneer ze dat wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |