Het is toch relevant voor de ONZ community?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:29 schreef smegmanus het volgende:
Niemand heeft iets over vervuilen genoemd, het is gewoon niet relevant voor ONZ.
Iedereen moet naar de FRONTPAGE! Daarom zijn ze webloggers aan het ronselen hier. Alle mooie topic makers naar de weblog, alle kutusers het gootje in en choo choo there comes the money train.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:59 schreef Waaghals het volgende:
operatie schoon schip om fok nog sneller te laten sterven
Ik ga mad worden als het een grap is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ik zou maar alvast je ban begroeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Ze geven mij altijd een ban als ik een abo heb dus zal me niet verbazen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast je ban begroeten.
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.quote:
soooowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Jij bent écht niet bang he?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo je zou kankerhard geband worden door je kankermoeder vanwege die kankerlijers, kanker heey.
Heul niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
VOOR DE DUIDELIJKHEID DIT WAS EEN REFERENTIE NAAR WANNEER FYLAX MAD IS.
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een updatequote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
ik hoop dat d4v1d kan draaien vanavond.
kijk er vol spanning naar uit.
je gata die shit maar gewoon regelenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja ik ben druk bezig maar de software die ik gebruik om mijn geluid door te zetten werkt niet meer na een update
oke meneerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je gata die shit maar gewoon regelen
ik als trouwe fan zit al helemaal klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |