abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151031046
Fresh Off the Boat (TV Series 2015– ) - IMDb

A Taiwanese family makes their way in America during the 1990s.

Geniale serie over een aziatisch gezin in amerika in de jaren 90, de rode draad is de oudste zoon van de Huang's die gek is op hip-hop en rap. Ze komen dagelijks in de grappigste situaties terecht, echt een aanrader!
pi_151031067
Laatste aflevering (episode 9) weer tranen van het lachen en dat heb ik niet snel bij een comedy :') :D :')
pi_151183458
Deze sitcom is leuk als je zelf van Aziatische afkomst bent (dat is ook de doelgroep). Ik zat me soms te ergeren hoe erg aziaten soms zijn (ouderwetse gedachten goed, niet practisch self centered zijn, etc).
Ik vermaak me wel goed met deze serie. Het is heel opgeblazen stereotyperend, maar het klopt ook gewoon. Ik heb het zelf bij mijn eigen ouders in mindere mate ook meegemaakt.
pi_151183906
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef MakuMaku het volgende:
Deze sitcom is leuk als je zelf van Aziatische afkomst bent (dat is ook de doelgroep). Ik zat me soms te ergeren hoe erg aziaten soms zijn (ouderwetse gedachten goed, niet practisch self centered zijn, etc).
Ik vermaak me wel goed met deze serie. Het is heel opgeblazen stereotyperend, maar het klopt ook gewoon. Ik heb het zelf bij mijn eigen ouders in mindere mate ook meegemaakt.
Haha ik heb er ook wel wat mee, m'n pa is in Bandung, Java geboren, maar is zelf maar half indisch, maar had daardoor vroeger ook veel aziatische vrienden en nog steeds wel, heb er altijd wel een klik mee.

Ik vind het ook mooi hoe die ma is, echt zo typisch, maar iedereen probeert wel altijd aardig over te komen.
pi_151247336
9 afleveringen afgelopen dagen gekeken, wanneer komen de nieuwe afleveringen meestal :P?
pi_151253000
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
9 afleveringen afgelopen dagen gekeken, wanneer komen de nieuwe afleveringen meestal :P?
Woensdagavond in USA, morgen dus te zien hier!

Ik probeer ze meestal te bewaren voor vrijdag avond, maar lukt meestal niet haha.
pi_151328277
Aflevering was weer geniaal! _O- _O_ _O-
pi_151328664
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef MakuMaku het volgende:
Ik ben geen aziaat en vind dit alsnog een hele leuke serie :7 Zit goed in elkaar en moet vaak lachen, gebeurt lang niet bij elke sitcom.

Vooral die twee jongste broertjes vind ik grappig.

Enige jammere aan deze serie is de lelijke intro met nog lelijkere theme song :') gelukkig duurt ie niet zo lang en skip je hem dus snel door.
pi_151329488
Die kindjes zijn geniaal idd :P

Vorige week ook dat ie zo om zich heen keek hahaha.
pi_151390642
Ik had wel meer reacties verwacht over deze serie :P, hij is toch wel erg goed vind ik.
pi_151391110
Topic over het hoofd gezien. Straks maar eens aan beginnen.
pi_151396509
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
Topic over het hoofd gezien. Straks maar eens aan beginnen.
Ben benieuwd, heerlijke 10 eps voor de paasdagen :D
pi_151402542
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Ben benieuwd, heerlijke 10 eps voor de paasdagen :D
Verrassend leuke serie! Heb nu 2 afleveringen gezien en ga de serie dus zeker uitkijken.

Leuke cast ook trouwens
pi_151408124
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef Hermanna het volgende:
Ik had wel meer reacties verwacht over deze serie :P, hij is toch wel erg goed vind ik.
Serie is pas twee maandjes oud he. Duurt meestal wel een seizoen of twee voordat tv-series internationaal bekend zijn. In Amerika doet ie het in ieder geval erg goed dus geef het een tijdje en dan is het vast hier ook op Comedy Central of RTL te zien.
pi_151414133
Vandaag begonnen met kijken. Erg leuke serie :D
pi_151431078

Geweldige scene dit! xD
pi_151431261
Je zou Masuka bijna niet herkennen met zijn permanentje :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_151441503
Als het een Taiwanese familie is, waarom zegt die ma dan eigenlijk ohhh another chinese boy?

Wij zeggen in het buitenland toch ook niet, ohhh nog een duitser? Gezellig! :P
pi_151447002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef JDx het volgende:
Als het een Taiwanese familie is, waarom zegt die ma dan eigenlijk ohhh another chinese boy?

Wij zeggen in het buitenland toch ook niet, ohhh nog een duitser? Gezellig! :P
Omdat de echte Chineze vinden(!) dat Taiwan bij China hoort, terwijl Taiwan zelf dat niet vind. :)
pi_151453450
Taiwan is het China van voor het Communisme. Zij hebben de strijd verloren en zijn gevlucht naar Taiwan. Ze zien zichzelf dus als China en als Chinezen, maar dit verwaterd natuurlijk steeds meer hoe lange ze gescheiden blijven.
pi_151560229
Ben alweer door alle afleveringen heen :(
pi_151568943
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:33 schreef Odaiba het volgende:
Ben alweer door alle afleveringen heen :(
pi_151658472
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Je zou Masuka bijna niet herkennen met zijn permanentje :P
[ afbeelding ]
Ik herkende hem gewoon niet, zie het nu pas na je post _O-
pi_151658586
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik herkende hem gewoon niet, zie het nu pas na je post _O-
Ik ook niet :') Dexter altijd gekeken en veel afleveringen meerdere keren maar Masuka had ik hier niet herkend in Fresh off the Boat. Was ook Tim86 zijn post die het voor mij deed.

Alhoewel ik denk dat het bij mij eerder ligt aan zijn gebrek aan bril dan de toevoeging van het permanentje.
pi_151658626
Hij zag er nu ook iets forser uit dan in Dexter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')