Haha ik heb er ook wel wat mee, m'n pa is in Bandung, Java geboren, maar is zelf maar half indisch, maar had daardoor vroeger ook veel aziatische vrienden en nog steeds wel, heb er altijd wel een klik mee.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef MakuMaku het volgende:
Deze sitcom is leuk als je zelf van Aziatische afkomst bent (dat is ook de doelgroep). Ik zat me soms te ergeren hoe erg aziaten soms zijn (ouderwetse gedachten goed, niet practisch self centered zijn, etc).
Ik vermaak me wel goed met deze serie. Het is heel opgeblazen stereotyperend, maar het klopt ook gewoon. Ik heb het zelf bij mijn eigen ouders in mindere mate ook meegemaakt.
Woensdagavond in USA, morgen dus te zien hier!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
9 afleveringen afgelopen dagen gekeken, wanneer komen de nieuwe afleveringen meestal?
Ik ben geen aziaat en vind dit alsnog een hele leuke seriequote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef MakuMaku het volgende:
Deze sitcom is leuk als je zelf van Aziatische afkomst bent (dat is ook de doelgroep). Ik zat me soms te ergeren hoe erg aziaten soms zijn (ouderwetse gedachten goed, niet practisch self centered zijn, etc).
Ik vermaak me wel goed met deze serie. Het is heel opgeblazen stereotyperend, maar het klopt ook gewoon. Ik heb het zelf bij mijn eigen ouders in mindere mate ook meegemaakt.
Ben benieuwd, heerlijke 10 eps voor de paasdagenquote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef Odaiba het volgende:
Topic over het hoofd gezien. Straks maar eens aan beginnen.
Verrassend leuke serie! Heb nu 2 afleveringen gezien en ga de serie dus zeker uitkijken.quote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heerlijke 10 eps voor de paasdagen
Serie is pas twee maandjes oud he. Duurt meestal wel een seizoen of twee voordat tv-series internationaal bekend zijn. In Amerika doet ie het in ieder geval erg goed dus geef het een tijdje en dan is het vast hier ook op Comedy Central of RTL te zien.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef Hermanna het volgende:
Ik had wel meer reacties verwacht over deze serie, hij is toch wel erg goed vind ik.
Omdat de echte Chineze vinden(!) dat Taiwan bij China hoort, terwijl Taiwan zelf dat niet vind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef JDx het volgende:
Als het een Taiwanese familie is, waarom zegt die ma dan eigenlijk ohhh another chinese boy?
Wij zeggen in het buitenland toch ook niet, ohhh nog een duitser? Gezellig!
Ik herkende hem gewoon niet, zie het nu pas na je postquote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Je zou Masuka bijna niet herkennen met zijn permanentje
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik herkende hem gewoon niet, zie het nu pas na je post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |