Waarom niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:22 schreef YUR het volgende:
Ik zie al dagen startbewijzen aangeboden worden...het blijft verleidelijk
Ik weet dat de rest in een huis zit... en er is vermoedelijk nog wel plek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Op en neer op een dag zie ik niet zo zitten
Ik sla m toch maar overquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:30 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet dat de rest in een huis zit... en er is vermoedelijk nog wel plek.
En diegene die er zijn kunnen morgen al een rondje met Huub maken:quote:Het hevig onweer van gisteren heeft de paden glibberig gemaakt in en rond La Roche.
Volgens mij kan asics prima trailschoenen maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:47 schreef Quoi het volgende:
Dodelijk saai en stil hier, maar geheel legaal kan ik hier het volgende neerplempen:
Donderdag ga ik langs de Bever. Sale. Op zoek naar: trailschoenen.
Tips zijn meer dan welkom. Ik wil graag relatief veel demping en net wat meer grip dan een normale groep. Dus: semi-diehardIk loop namelijk echt op fijne klompen met veel demping en wil geen klachten of blessures krijgen.
Ik moet erg mijn best doen om niet op de knop te drukken voor deze schoen. Maarja, passen enzo..
Vechten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:03 schreef wyccie het volgende:
Hoe kan het dat de besten vaak van die iele mensen zijn? Jero is nou ook niet bepaald stevig te noemen. Als ik heel hard blaas, vallen ze om.
Een beetje vetreserve is toch handig.
Ik wil wel vechten, maar ik ben bang dat ik je doormidden breek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vechten?![]()
Minder kilo's is makkelijker snel lopen. Zo goed als iedereen heeft 'voorraad' genoeg om het 48 uur uit te houden op vetverbranding waarschijnlijk wel meer. Dus dat is nog geen issue.
Wat was het, 7000 calorieën per kilo vet ofzo? 10% bodyfat is dan al heul veul!
Beetje stoeien danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil wel vechten, maar ik ben bang dat ik je doormidden breek.![]()
Jij trailt niet op vetverbranding, jij loopt op Duracell.
Thanks, erg gaaf!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef Guard het volgende:
Jero, gefeliciteerd met je plek in #TeamScarabee
Klinkt goed! Ben toch echt wel benieuwd naar dat stuk!quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:28 schreef YUR het volgende:
Ik lees net dat er in 2016 wordt gestart met Dutch Beach Trails. Lijkt op een parcours door Meijendel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |