Dan krijg je een badge voor het lopen op mijn verjaardagquote:Op maandag 18 mei 2015 10:34 schreef Guard het volgende:
ik heb de laatste tijd zoveel wedstrijden gedaan dat ik nu ontwenningsverschijnselen heb gekregen na 2 weken geen wedstrijd![]()
Volgend week vrijdag weer
hebben ze daar een badge voor ja?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan krijg je een badge voor het lopen op mijn verjaardag
Ik ga hem niet krijgen, al was het alleen maar omdat ik geen smashrun heb.quote:
Ik snap. Ben er ook niet actief mee bezig verder. Het is dat het zo makkelijk synchroniseertquote:Op maandag 18 mei 2015 11:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga hem niet krijgen, al was het alleen maar omdat ik geen smashrun heb.
Ik heb al genoeg prikkels om te lopen, als ik ook nog eens badges ga sparen loop ik mezelf echt zo voorbij (en in de lappenmand)
Hoe is het met de knie na de clinic?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap. Ben er ook niet actief mee bezig verder. Het is dat het zo makkelijk synchroniseert
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.quote:
Goeie berichtenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.
Meevallertje dusAl is het maar goed geweest dat ik niet mee ben geweest met het extra lusje...
Inderdaad! Het is allemaal nog lang geen 100%, maar er zit in ieder geval een stijgende lijn in. Nu maar hopen dat ie voorlopig nog ff blijft stijgenquote:
Klopt, dit is de Mysterytrail, ipv de Amelandtrail die niet is gelukt.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:30 schreef Guard het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg op de lijst heb staan
Zie trouwens het Devil's trail logo en een .nl contact adres
Klinkt goed!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef YUR het volgende:
Opvallend goed eigenlijk. Mijn bovenbenen en billen barsten van de spierpijn van de krachttrainingsclinic, maar verder heb ik helemaal nergens last van. Vanmiddag ff voor een massage, en dan pak ik morgen gewoon mijn schema weer op.
Ik vind hem best leuk, maar wel een beetje ver wegquote:Op maandag 18 mei 2015 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, dit is de Mysterytrail, ipv de Amelandtrail die niet is gelukt.
[..]
Klinkt goed!
Of je vakantie gebruiken als trainingsstagequote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:31 schreef Guard het volgende:
Dat ook, maar daar is vakantiegeld voor
Hardlopen of vakantie (of vakantie plannen rondom hardloopevenement)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |