Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...quote:Op maandag 7 maart 2016 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finish
Ik weet nooit wat ik wilquote:Op maandag 7 maart 2016 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...
quote:Op maandag 7 maart 2016 09:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je allang wat je wilt...
dit heb ik niet gelezen.......quote:Op maandag 7 maart 2016 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik start bij de 75 kan ik altijd nog uitstappen op 50...dan kom je langs start/finish
Ik word al moe als ik er naar kijkquote:Op maandag 25 april 2016 20:56 schreef Guard het volgende:
Core training met Fernanda Maciel
[ afbeelding ]
quote:Trail running is my hobby. Yeah, I’ve gotten competitive and I’ve got commitments to certain companies, but it’s not a job. And I don’t want it to get to that point.
Dat is de eerste post toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar weken, en dan is er daar een verzorgingspost waar ik langs zal komen![]()
Begint inmiddels goed te kriebelen
Ik weet nog dat dat vorig jaar al een kleine overwinning wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:38 schreef Guard het volgende:
Tis op First, de eerste grote verzorgingspost inderdaad.
Heus wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef Guard het volgende:
Ik hoop dat het een hele dag vol kleine overwinningen wordt, culminerend in een heeeeele grote...
Mooi! Ik was helaas te laat voor de Eiger maar misschien volgend jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:44 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar weken, en dan is er daar een verzorgingspost waar ik langs zal komen![]()
Begint inmiddels goed te kriebelen
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Stuiter, stuiter, nog een paar dagen...
Succes alvast en natuurlijk heel veel plezier!quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef Devv het volgende:
[..]
Mooi! Ik was helaas te laat voor de Eiger maar misschien volgend jaar. Ik mag een dag later mijn bovenbenen testen. Het zal niet zo een beproeving worden als de Eiger maar ik vind het toch wel spannend
. Het gaat denk ik wel een bijzondere ervaring worden.
[ afbeelding ]
Jij ook veel succes! Ik hoop dat ik nog iets van de Eiger mee kan krijgen en anders lees ik het verslag welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Succes alvast en natuurlijk heel veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |