abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151051899
Balen van de wasmachine SQ -O- . Wel belachelijk ook eigenlijk dat die dingen zo kort meegaan. M'n moeder wast nog steeds met haar machine van bijna 25 jaar oud. Wij zijn nu aan de tweede toe in 10 jaar. En ik duim voor geen kakjepakjes!

An.ne eet nu zo lekker brood O+ ik doe er wat restjes fruithap op en dan zit ze zo lekker te smullen. En ze kan een nieuwe geluid: MAWAWAWAWA. Ik reken het goed als 'mama' *) . Donderdagmamadag is mijn leukste dag O+ .

Filmpje erbij (Sorry, lang, weet niet hoe ik moet editten op joetjoep. Nieuw geluid op 2:10)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 12:17:24 ]
pi_151051983
Je video staat op privé Razz, ik krijg em niet geopend -O-
pi_151052006
Fixed it.
pi_151052168
Noh, dat enthusiastme <3 En dan iets op je lip hebben en niet helemaal weten hoe je het je mond in krijgt _O-
pi_151052181
Razz O+ wat een heerlijk meiske

Mijn sneutje wil alleen maar bij mama liggen. Klein kacheltje.

S. 2014
J. 2016
pi_151052287
Och sneutje, beterschap voor haar :* !
pi_151052463
Razz wat een enthousiasme O+ ze is zo leuk!

Ach GM ;(
Wel heel tof jumpsuit. Paardjes O+
pi_151052669
Awww Razz O+ Die haartjes ook O+

En ah gossie Saar...

Ik legde uk net halverwege voeding even neer want zelf ook trrrrrek, en weg was-ie :Z Nu zachtjes in bed gestopt O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151052734
Razz O+ leukerd

Gm87
Aww :* beterschap

Poeh peuter nichtje was hier. 2 peuterpubers en 2 baby's :X beetje teveel van het goede.
Babys slapen O+ nichtje is naar huis en peuter kijkt tv. Even rust.. :+
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:50:49 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151053036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Chanty, fijn dat je zo veel hebt kunnen slapen! En als dit een goede nacht was voor je, dan houd ik vanaf nu mijn mond over de nachten hier. Dat je dat volhoudt al die tijd- redpecy redpect tespect redpect respect!

Klein kuttig toetsenbordje op de eifoon :(
Mwah normaal hebben we de laatste voeding rond half elf en dan komt hij tussen 12 en 6 ergens nog twee keer. Maar ik heb geen werk en hoef niet zo scherp te zijn als jullie. Weet niet of ik het anders zou trekken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:53:41 #211
52229 Chanty
pi_151053140
Ahwww razz dat enthousiasme ook :D

Beterschap gm voor je meisje
pi_151056095
Razz :D pretbekkie, haha O+

Ik voel me hier verrassend fit voor de hoeveelheid slaap die ik gehad heb, trouwens. College overleefd, nu lekker niks. :Y)

Edit: laat maar, ik kak al in :')

[ Bericht 13% gewijzigd door krijgerrtje op 26-03-2015 14:23:33 ]
pi_151056698
Heerlijk Chanty, goede nacht! Ik hoop elke avond dat het hier ook zo zal zijn, maar helaas komt 20.30 - 23 - 1.30 - 4 - wekker om 6 uur meer in de buurt. :Y) .

Razz, goeie bijleespost! En A. O+. Wat is ze toch leuk!

Kwak, wat lastig. ;(. Als de situatie in een klas eenmaal zo is, is het heel moeilijk om dat weer ten goede te keren. Helaas weet ik dat uit ervaring. :+. Kun je er met ze over in gesprek gaan? Het gaat hier inderdaad wel goed nu. Het scheelt als je een heel slechte vervanger had. :7 .

Krijgerrtje. :*. Misschien een stomme vraag, maar moest je vriend er ook elk uur uit? :@.

MevrouwCactus, hoe gaat het vandaag met J?

GM, beterschap voor S!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151056870
Aah razz dat filmpje! O+

En chanty, lief met kat!

GM beterschap.

Hier al maanden wat kuchen, snachts vooral. Hij voelt zich echter prima en soms lijkt het bij stervende zwaan te horen :D

Oh ja, man mailde, hij had R in manduca gedaan en naar dorp gelopen O+ zonder te oefenen met mij, nog nooit gedragen :o :D zo lief. Hij was in slaap gevallen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Hilmo op 26-03-2015 15:52:29 ]
pi_151056932
Ik laat m'n vriend vaak slapen :+ Voorkomt op die manier irritaties.. Anders lig ik mezelf op te vreten als m'n vriend heeeeeeel langzaam wakker wordt en zich klaarmaakt om even een speen terug te stoppen (die hij in het donker overigens nooit kan vinden, dus hup: licht aan.. Is de baby en ik zelf nog wakkerder _O- ) Maar toen ze rond half 6 wéér begon, en vriend z'n wekker ook al was gegaan heb ik hem er mooi uitgestuurd :P (werkte niet, overigens, ze wilde alleen maar mij ;( )
pi_151057497
Gistermiddag/avond liet J. ons nog twee keer schrikken, maar niet zo erg als eerder. Daarna ben ik in janken uitgebarsten en tegen de verpleegster tekeer gegaan ("waarom doen we niet meer, dit is toch niet eerlijk" etc.). Gelukkig kon ze het hebben :) en zei ze dat ze eens ging proberen met een slangetje de neus van J. leeg te zuigen.. Dat deed ze en er kwamen toch een klodders snot uit! Die hebben volwassenen niet eens... Daarna heeft J. de hele nacht doorgeslapen (22.30-6.00u) met een rustige ademhaling! *O* Vandaag is hij ook een stuk minder snotterig en ze hebben het zuurstof wat terug kunnen zetten. Ik heb het idee dat we de goede kant op gaan. Hij is een stuk rustiger en helderder als hij wakker is. Zoekt veel minder naar adem. Hij maakt zijn eigen lieve geluidjes ook weer...

Kwak, met zo'n gevoel naar je werk gaan is echt niet tof... Ik hoop dat je de dag wat doorkomt.

Daarnaast las ik nog twee bijna-verjaardagen, alvast gefeliciteerd!
pi_151057509
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:14 schreef Razztwizzle het volgende:

Filmpje erbij (Sorry, lang, weet niet hoe ik moet editten op joetjoep. Nieuw geluid op 2:10)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:59:28 #218
52229 Chanty
pi_151057634
Dat klinkt positief cactus. Hopelijk zet het nu Door :*
pi_151057734
Ah Razz O+ wat heb je toch een leukerd O+

Zielige S op GM :*

Fijn dat het weer de goede kant op gaat Cactus!

Wat goed Hilmo, fijn dat je vriend ook draagt :) Mijn vriend is ook erg pro en promoot het zelfs bij zijn vrouwelijke collega's met baby's (op komst) :+

Krijgertje, slapen jullie op 1 kamer? Dan lijkt het me ook lastiger, als je zelf al wakker bent om dan te wachten tot je vriend ook wakker is. Hier is F al vrij snel naar z'n eigen kamer gegaan, toen werd mijn (en zijn) nachtrust meteen een stuk beter.
pi_151062649
Cactus dat gaat goede kant op!

Kwak, lijkt me moeilijk. Ik heb Wat sq ook heeft, voel me dan ook meteen 15. Gestudeerd voor docent maar de stages eindigde vaak in huilen en totaal onhandelbare klas. Wou ook nooit voor de klas, heb een grote weerstand tegen pubers :X

He shit. Man kookt altijd en we eten wortels. Eindelijk een keer. Heeft hij ze al opstaan met zout... Ik wou wel eens wat proberen aan bijvoeding maar weer mislukt. Gister komkommer die te fijn was gesneden, weer niets gegeven. Man moet er nog aan wennen dat er nu speciale verzoeken zijn en afleren met zout te koken... Hebben geen haast maar dit moet niet maanden zo doorgaan.
pi_151062880
Dat klinkt positief, Cactus! *O*.
Hilmo, wat leuk dat je man zomaar is gaan dragen. Fijn dat het een goede ervaring voor hem was. Voor welk vak heb je de opleiding tot docent gedaan, trouwens? Lesgeven is echt een vak apart en ik ben nog steeds bezig met erin groeien. Het vergt echt heel veel verschillende kwaliteiten.
pi_151062979
Krijgerrtje
Wat fazz zegt is wel een goede.
Ik heb boven alle deuren dicht anders hoor ik elk geluidje vd baby's en slaap ik niet. Blijkt ( :@ ) dat ik ze soms te snel heb gepakt. Ze vallen namelijk wel weer in slaap als je ze eventjes laat mompelen (ik laat ze niet huilen). S.ophie kletst ook weleens snachts. Die laat ik lekker en dan valt ze zelf weer in slaap.

Herken het wel van bv hoor. S.ara kreeg ook snel de borst. Er zijn andere opties en dan kan je man ook helpen. Je kindje is gewend aan troost van jou maar het zou fijn zijn voor je als papa ook leert zn baby snachts te troosten

Man heeft S.ara snachts nooit kunnen troosten ik gaf altijd de borst dus lieten we t op een gegeven moment maar zo.
..het is alleen met bijna 3jr nog steeds alleen mama snachts.

:+ dat doen we nu anders zegmaar :9
pi_151063142
Klopt DaD, mijn man is leraar duits en leert ook nog steeds na al die jaren. Wel worden de pubers op zijn school steeds extremer, en laat de school ze met van alles wegkomen. Echt, als ik dat hoor, ben ik zo blij met mijn kantoor baantje. Het is zo'n pittig vak, helemaal als de school de docenten niet goed steunt. Ik pm je even welk vak, want daar zijn maar handje vol van :')
pi_151063240
Oh, ik denk dat ik al weet welk vak dan! :D. Maar PM maar. ;). En een weerstand tegen pubers is niet handig dan, nee. Ik vind pubers echt te gek. O+.
pi_151063782
Pubers O+

Ik heb vandaag laten zien dat ik haar op mn tanden heb. :7 denk dat het wel iets zal helpen.

De lastigste klas heeft de beste vervanger gehad idd, maar die was wwl weer soepeler met nakijken en becijferen dan ik, daar komt nu gedoe van. De andere klassen zijn aardiger maar zijn gewend dat werkelijk alles mag in de klas. Dus wel hard werken voor mij. En de brugklas (gymnasium nog wel) zijn gewoon ontzettend druk en kinderaxhtig. Fysiek echt uitputtend, lijkt wel een groep zes...

Maar heb t overleefd! Bedankt voor alle lieve woorden.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')