Bij je eigen gevoel en het gedrag van mini.. als zij er verder niet ziek van is en geen koorts heeft zou ik ook niet zo snel bellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik twijfelen. Mauwtje rochelt en hoest ook al even, maar ik ben niet geneigd om daarvoor naar de dokter te gaan. Zou ik dat wel moeten?
Ik ben niet zo bezorgd aangelegd, maar ik wil ook geen slechte moeder zijn
waar leggen jullie de grens?
Lou had wel koorts. Op zn hoogst 38,7. Alleen had ze dus ook haar prikjes gehad en ik was zelf ziek, dus waar de koorts van was.. geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2015 10:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij je eigen gevoel en het gedrag van mini.. als zij er verder niet ziek van is en geen koorts heeft zou ik ook niet zo snel bellen.
Saar heeft pcm gehad en zit nu met weliswaar rode wangen en enigzins waterige ogen lekker te spelen, ze moppert alleen vaker dan normaal. Vroeg mij af, kunnen ze vam tandjes zo'n hoge temp krijgen?
Ik ga een keer schaamteloos +1 doen en mijn kans grijpen om heel snel te gaan douchen nu meneer slaaptquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo.. ik krijg meelezen in laatste-week-voor-de-toetsweek-nakijkhel-werkweken echt niet gedaan. Ik begin wel bij pagina 1 van dit topic en dan haak ik weer aan.
DJMO op slagroomdieet, anderen die aankomen. Goed van de sporters! Ik gebruik al 7 jaar het "ik ben op mijn werk heel actief" excuus
. Hoe dan ook is een veranderend figuur na een zwangerschap even wennen. Ik ben ook weer begonnen met gezonder eten. Afvallen en dieet doe ik niet aan, want dan stel ik mezelf toch weer teleur dat het niet lukt. Maar gewoon ontbijt yoghurt/kiwi/muesli - 4 boterhammeneneenbanaan op school - avondeten - toetje en dan niks meer vind ik al een hele verbetering t.o.v. het gesnaai van de afgelopen weken. Moet m'n schoonmoeder alleen geen praline-paaseitjes meenemen
.
Crump's muis in huisJa, die herken ik wel ja. Wil ik eens iets, is het op
.
Ohja en het is patat. Natuurlijk.
MevrouwCactus met J. met kuiltje! Kuiltjes zijn leuk! En de puisten gaan inderdaad weg. Ik weet nog dat A. ze had en dat ik daar van baalde en me daar dan weer voor schaamde
.
Spees beterschap voor je zieke kindjes!
Ik vind de voorverpakte lasagne van de LIDL lekker! En de rest vies. En wereldgerechten alleen de risotto en de kip tandoori. En dat eten we ook best vaak, eigenlijk
.
KickboxSkittlesbaby!
KlimbabyF! Zo van "Waar ging dit mis
" .
LegoDie camper hebben we aan m'n zwager gegeven en toen hadden we spijt dat we 'm weg hadden gegeven en er zelf ook één gekocht
.
Zoë met goede nacht
SQpoes die het licht heeft gezien en ook een goede nacht!
KwakIk snap je gevoel! Halverwege het jaar klassen overnemen is gewoon echt heel heel heel lastig. Die klassen hebben hun sociale pikorde allang gevormd, en jij moet daar inzicht in zien te krijgen, de leiding over nemen, ze laten zien waar jouw grenzen liggen. Is moeilijk! Ik heb een klas HAVO5 waar dat gewoon niet gelukt is. Morgen de laatste les, en ik ben zó opgelucht dat ik dan van ze af ben. Wie geeft er ook een examenklas een nieuwe docent halverwege een jaar
. Kortom, het is niet gek. Maak een plan, probeer de leiding te pakken, maar soms is het ook gewoon even aftellen tot weekend / vakantie / einde jaar. Maar het komt hoe dan ook weer goed! Mijn houvast is dan: als ik straks thuiskom knuffel ik mijn baby en ben ik weer blij
.
JM beterschap voor L.! En SQ, ik zou bellen als het voor mij niet goed voelt. Is voor iedereen anders denk ik, maar je gevoel werkt vaak prima.
Was jij het nou die zei dat er kinkhoest heerste? Dan zou ik me even inlezen in de symptomen en kijken of ze overeen komen. Met een arts, uiteraard (voor we hier ook zo'n mooie disclaimer krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hm, nu ga ik twijfelen. Mauwtje rochelt en hoest ook al even, maar ik ben niet geneigd om daarvoor naar de dokter te gaan. Zou ik dat wel moeten?
Ik ben niet zo bezorgd aangelegd, maar ik wil ook geen slechte moeder zijn
waar leggen jullie de grens?
Ik heb vroeger kinkhoest gehad, ben benieuwd of dat nog uitmaakt dan bij evt opnieuw inentenquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:25 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Was jij het nou die zei dat er kinkhoest heerste? Dan zou ik me even inlezen in de symptomen en kijken of ze overeen komen. Met een arts, uiteraard (voor we hier ook zo'n mooie disclaimer krijgen)
Over kinkhoest gesproken, het schijnt regelmatig voor te komen. Ik ga me dus opnieuw laten inenten, omdat mijn oude allang uitgewerkt zijn (na 10 jaar). Misschien een tip voor ouders hier ook!
ja, heb ik gedaan en kinkhoest is wel echt erger dan het kuchje wat ze nu heeft. Maar ik blijf het in de gaten houden! Omdat ze nog zo jong is werken de vaccinaties nog volop!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:25 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Was jij het nou die zei dat er kinkhoest heerste? Dan zou ik me even inlezen in de symptomen en kijken of ze overeen komen. Met een arts, uiteraard (voor we hier ook zo'n mooie disclaimer krijgen)
Over kinkhoest gesproken, het schijnt regelmatig voor te komen. Ik ga me dus opnieuw laten inenten, omdat mijn oude allang uitgewerkt zijn (na 10 jaar). Misschien een tip voor ouders hier ook!
nee joh, niet overbezorgd! Noem het "voorzichtig"quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:11 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben toch een beetje overbezorgd dus, sta ik normaal niet om bekend
heel hard door een telefoongesprek-met-klant heen huilen en op het moment dat ik ophing weer beginnen met grinniken en ginnegappen
Thuiswerken hoezee...
En wauw Chanty, heerlijk!! EnRazz doet een Rady!
Heb je ook alle PI's wel eens gebruikt?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo. Dan heb ik ze allemaal gebruikt.
Oei! Hopelijk geen kakjepakjes voor jou!quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn wasmachine is denk ik niet meer te redden. En als ik er iemand naar laat komen kijken ben ik al minimaal 100 EUR kwijt aan voorrijdkosten en arbeidsloon en dan is ie nog niet eens gerepareerd. Ding is 6 jaar en 5 maanden in gebruik. Ik blijf het absurd vinden dat zoiets zo snel economisch afgeschreven is![]()
Tevens: zonder wasmachine zitten met een baby
Ik ben hard op wegquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb je ook alle PI's wel eens gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |