abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:59:28 #51
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151037259
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:02 schreef Robar het volgende:
Vertrouwen jongen, vertrouwen. Mijn vrouw heeft een mannelijke collega met wie ze redelijk veel appt. Ik kan er niet wakker van liggen.
Wat is redelijk veel bij jou?
Ignorance is bliss
pi_151040086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 15:05 schreef duracellkonijntje het volgende:
maar ik weet niet hoe ik me moet opstellen als dit naderhand op zo'n hoog pitje doorgaat.
dat zie je dan wel weer toch?

Maar ik zou tegen haar sowieso niet al te hoog van de toren blazen over met wie zij appt en in welke frequentie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 26 maart 2015 @ 02:16:00 #53
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_151044982
Wij praten allebei (soms veel) met mensen van het andere geslacht. Klein stukje van de inhoud wordt soms gedeeld, gewoon omdat we over datgene willen vertellen. De rest, tsja, nooit echt over nagedacht eerlijk gezegd. De rest komen we dus niet te weten, maar dit is geen probleem. Ik wil niet voor een ander praten, maar aan zijn gedrag is wel te merken dat hij het net zo min hoeft te weten als ik.

Kom op, je hebt een eigen leven. Niet alles hoeft gesynchroniseerd te worden toch.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:37:34 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151045886
Ik hoef het van haar niet te weten. Ze heeft ook nog haar eigen sociale leven.

Whatsapp is door de duivel bedacht. Het maakt mensen helemaal gek. Kalm aan en rap een beetje :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151045925
Maak het niet groter dan dat het is TS.
pi_151046281
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:59 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Wat is redelijk veel bij jou?
Dagelijks meerdere appjes. Soms 5, soms hele gesprekken. Het zijn gewoon hele goede vrienden. Overigens werken ze niet in hetzelfde pand, dus het is niet zo dat ze ook nog eens dagelijks direct met elkaar spreken.
Maar nogmaals, ik vertrouw mijn vrouw voor de volle 100%, dus ik maak me echt geen enkele zorgen.
pi_151046438
Ik geef er toch de voorkeur aan dat mijn partner bij mij blijft omdat hij gewoon heel graag bij mij wil zijn. Niet omdat ik hem weg hou bij alle andere vrouwen die hij mogelijk interessant zou kunnen vinden.

Ik zou ook heel snel klaar met dit soort gedrag. Ik had een leven voor de relatie en dat zal ik niet stopzetten omdat een nieuw iemand in mijn leven daar idiote ideeën bij heeft. Ik zou best een keer (of twee) willen uitleggen hoe ik in dingen sta en wat mijn intenties zijn, maar als het verandert in een soort van basis wantrouwen, waarbij ik het idee krijg dat de ander denkt ikmoeterbovenopzittenanderssnoltzeeoplos, is het snel einde verhaal.

Bijzonder onaantrekkelijk wanneer je geen vertrouwen krijgt, gebaseerd op redenen waar je zelf niets mee te maken hebt.

Wat dat betreft down met Maria Mena: I will no longer appologize, for your former lovers mistakes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:13:45 #58
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_151047159
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef duracellkonijntje het volgende:
als het om wekenlang dagelijks contact gaat, toch mijn ongemak erover aangeven.

PS: En ja, ik heb het hier al met haar over gehad en ze heeft duidelijk gemaakt niks te zullen doen. De twijfel zit hem nu in, mocht het zo ver komen, er iets van zeggen of maar in goed vertrouwen blijven.
Aangeven dat je het niet prettig vindt. Zij kan duidelijk maken wat ze wil, en blijven beloven dat is niks 'zal gebeuren'. Maar daar heb je geen invloed op. Feit is, door het vele contact zal de drempel wel lager worden en kan ze misschien gevoelens ontwikkelen.

Geen aanname, ik spreek uit ervaring en ik was te goed van vertrouwen.
pi_151048043
Mensen raken echt te veel in paniek van wat whatsapp geneuzel tegenwoordig. Je geeft zelf al aan dat het grotendeels studie gerelateerd is, dan is het niet heel raar om vrij veel contact te hebben.
Ik kan me herinneren van vroegere projecte groepen op school, dat ik 's avonds wel redelijk veel aan het msn-en was over bepaalde onderwerpen van de studie, dus zo gek is dat niet.

Als het whatsappen echt de hele dag door gaat zou ik me er wel aan ergeren, maar dan meer om het feit dat ik mij in het algemeen erger aan mensen die non stop hun telefoon in de hand hebben.
٩๏̯͡๏)۶
pi_151048416
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 13:46 schreef duracellkonijntje het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Van mij mag van vriendin gerust mannenvrienden hebben en met ze omgaan, alleen is er hier een grens?

Ik vind het zelf prima als mijn vriendin soms appt met mannenvrienden van haar, maar als ze een langere periode continu met 1 andere jongen zou appen, zou ik dit niet fijn vinden. Ik weet dat ze het zelf niet fijn vind om wekenlang mij dagelijks met 1 ander meisje te zien appen, en dit doe ik dan ook niet uit respect voor haar.

Ik kijk nu echter mogelijk tegen zo'n situatie aan (klasgenoot van haar die ze sinds september kent, ze kreeg naderhand met mij, dus dat is in principe een goed teken). Moet ik haar gewoon vertrouwen en het z'n gang laten gaan, of, als het om wekenlang dagelijks contact gaat, toch mijn ongemak erover aangeven.

Graag jullie meningen. :)

PS: En ja, ik heb het hier al met haar over gehad en ze heeft duidelijk gemaakt niks te zullen doen. De twijfel zit hem nu in, mocht het zo ver komen, er iets van zeggen of maar in goed vertrouwen blijven.
Het is op zich toch juist goed dat ze een eigen leven heeft?
Dit is btw diezelfde vriendin toen je je vorige (soortgelijke) topic aanmaakte?

Nogmaals, zolang ze niet continu loopt te appen terwijl jij naast haar op de bank zit, niet druk om maken (ik heb meegenomen wat je in je andere topic en in d&a reeds vertelde).

Duracel, hoeveel bevestiging van ons heb je nodig?
pi_151049242
Als je zo doorgaat met dat onzekere en wantrouwende gedrag weet je in ieder geval zeker dat je over een paar maanden alleen bent. Zodra iemand mij al dan niet direct zou dwingen om contact met iemand te verbreken, puur en alleen omdat er een piemel aan zit, zou ik daar erg snel mee klaar zijn.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:51:55 #63
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_151049615
Het gaat natuurlijk meer om 't feit dat je vriendin aangeeft dat ze het niet tof vind als jij dat zou doen, om het vervolgens zelf te doen. :') Het hoeft geen probleem te zijn, dat appen met anderen, maar dan moet je niet aangeven dat je wilt dat je vriend dat niet wekenlang dagelijks met een andere chick doet.
pi_151049930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat wil je nou horen van haar? Ze geeft aan dat ze haar grenzen weet en dat ze niet vreemd zal gaan.

Wil je dat ze stopt praten met die gast? Stel jezelf eens de vraag of dat nou echt wat gaat oplossen, behalve haar frustreren...
- Het is een tijdelijke oplossing, bij de volgende gast ga jij je net zo gedragen
- Je geeft net zelf aan dat het contact studiegerelateer is; blijkbaar is hij nuttig voor haar studie

Verder zegt 'dramatisch doen' ook veel; je hebt door dat je een drama queen bent momenteel...

Vertel me eens, waar ben je bang voor? En wees eerlijk.
Aan de ene kant snap ik TS wel. Zij vindt het ook niet leuk als TS tijdenlang met een meisje zit te appen en nu loopt zij tijdenlang met een jongen te appen.

Maar aan de andere kant moet TS haar gewoon vertrouwen en als zij zegt dat het studiegerelateerd is dat zal dat ook wel zo zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_151049995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:51 schreef CruisinDen het volgende:
Het gaat natuurlijk meer om 't feit dat je vriendin aangeeft dat ze het niet tof vind als jij dat zou doen, om het vervolgens zelf te doen. :') Het hoeft geen probleem te zijn, dat appen met anderen, maar dan moet je niet aangeven dat je wilt dat je vriend dat niet wekenlang dagelijks met een andere chick doet.
Eh nee, voor zover ik kan lezen is dat gewoon een van de vele aannames die TS maakt en heeft zij dit niet zo gezegd.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:34:58 #66
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151050717
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh nee, voor zover ik kan lezen is dat gewoon een van de vele aannames die TS maakt en heeft zij dit niet zo gezegd.
Nee, ze heeft het wel zo tegen mij gezegd. Daarnaast heb ik alleen flarden opgevangen van het gesprek en die waren studiegerelateerd. Waar de andere 90% over gaat weet ik niet.

De crux zit hem gewoon in het feit dat, zoals ook uit mijn laatste topic bleek, zij dingen doet die ik niet gepast vindt in een relatie. In mijn vorige relaties was er duidelijkheid dat bij teveel interesse van een ander meisje ik me daar wel van distantieerde, puur uit respect. Dat goldt dan vice versa ook voor haar. Dan komt er ook nog die vakantie bij. Ik soms twijfels, ondanks dat het een schat is, of dit de relatie is waar ik in wil zitten.

Ik heb gewoon bepaalde standaarden die ik uit respect voor een meisje onderhoud in een relatie en zij is de eerste die dat niet ook heeft en daar zit ik mee.
Ignorance is bliss
pi_151050772
Je wilt niet dat ze veel optrekt met dezelfde mannen? Dus ze mag helemaal geen mannenvrienden?
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:48:22 #68
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151051125
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:36 schreef Eyd het volgende:
Je wilt niet dat ze veel optrekt met dezelfde mannen? Dus ze mag helemaal geen mannenvrienden?
Dat heb ik niet gezegd. Wat ik minder vind is plotseling continu contact met EEN jongen, terwijl ze die anderen slechts sporadisch spreekt.
Ignorance is bliss
pi_151051530
Maar ze vindt hem wel leuk. Anders zou ze niet stellen dat er niks gaat gebeuren maar zou ze melden dat ze hem verder niet leuk vindt.
Fylax is op televisie geweest
pi_151051843
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 11:34 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Nee, ze heeft het wel zo tegen mij gezegd. Daarnaast heb ik alleen flarden opgevangen van het gesprek en die waren studiegerelateerd. Waar de andere 90% over gaat weet ik niet.

De crux zit hem gewoon in het feit dat, zoals ook uit mijn laatste topic bleek, zij dingen doet die ik niet gepast vindt in een relatie. In mijn vorige relaties was er duidelijkheid dat bij teveel interesse van een ander meisje ik me daar wel van distantieerde, puur uit respect. Dat goldt dan vice versa ook voor haar. Dan komt er ook nog die vakantie bij. Ik soms twijfels, ondanks dat het een schat is, of dit de relatie is waar ik in wil zitten.

Ik heb gewoon bepaalde standaarden die ik uit respect voor een meisje onderhoud in een relatie en zij is de eerste die dat niet ook heeft en daar zit ik mee.
Nee, jij klinkt gewoon knetteronzeker. Je wist toen je aan de relatie begon dat het een meisje was die veel met mannen omgaat. Prima als je daar niet mee om kan gaan, maar dat zegt niet dat zij dat ineens voor jou moet veranderen. Dan is dit niet het meisje voor jou. Ik zou ook geen vakantie die al vast staan afzeggen omdat ik een nieuw vriendje heb gekregen. Dat is zo'n beetje de definitie van een vriendschap verkloten wmb

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 12:19:16 ]
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 12:14:30 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151051902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef jodelahity het volgende:
Maar ze vindt hem wel leuk. Anders zou ze niet stellen dat er niks gaat gebeuren maar zou ze melden dat ze hem verder niet leuk vindt.
+1 scherp.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151051933
Ik ben het in grote lijnen eigenlijk best wel eens met clumsy_clown
pi_151052149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 14:10 schreef muscleboy het volgende:

[..]

alleen lelijke jongens zien elke vrouw als een neukpartner :')

ik ken genoeg meisjes waar ik wel graag mee praat alleen ik zou pas over seks met ze denken als ik op een onbewoond eiland met alleen hen zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij gaat alleen met lelijke chicks om. Ook een optie.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:48:56 #74
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151052975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:02 schreef jodelahity het volgende:
Ze heeft gezegd dat hij in de friendzone zit. Telt voor iets lijkt me.
Ignorance is bliss
pi_151053072
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ze heeft gezegd dat hij in de friendzone zit. Telt voor iets lijkt me.
Dat klinkt al wat anders. Maar wat moet ze anders ook zeggen? Maar ik hoop het voor je hoor, kan ook best zo zijn denk ik... Maar zoiets moet je dan gewoon op jezelf betrekken. Als jij een relatie hebt en je vindt een andere meid ook leuk en je vriendin vraagt ernaar. Ga je dan zeggen dat je haar leuk vindt? Of eigenlijk vind ik het gewoon speciaal dat een meid zoveel chat met een meid zonder dat het überhaupt iets zou impliceren.. De keren dat ik dat deed vond ik de ander altijd leuk. Ik zie het nut er niet van in om zoveel te appen met iemand en je relatie op het spel te zetten voor iemand die je nog niet lang kent en gewoon in de friendzone zit als het ware.
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')