abonnement Unibet Coolblue
pi_151441215
quote:
De toekomst van Mike van der Hoorn ligt niet bij Ajax. De verdediger mag na dit seizoen voor 'elk aannemelijk bod' vertrekken, meldt De Telegraaf dinsdag in de ochtendeditie van de krant.

Van der Hoorn is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax, maar heeft geen enkel uitzicht op een basisplaats. De voor ruim 4 miljoen euro van FC Utrecht overgekomen verdediger heeft de technische leiding nog geen moment kunnen overtuigen. Toch werd Van der Hoorn lang in bescherming genomen door onder andere trainer Frank de Boer, die in hem bleef geloven.

Inmiddels heeft ook De Boer geen vertrouwen meer in een doorbraak van Van der Hoorn. De voormalig jeugdinternational mag daarom vertrekken. Ajax is bereid zijn verlies te nemen op de miskoop en zoekt al naar een jonge, talentvolle rechtsbenige centrumverdediger om als stand-in van Joël Veltman te gaan fungeren.
http://www.fcutrecht.net/nieuws/5363

Hoogmoed komt voor den val.

Van mij hoeft hij overigens niet terug te komen. Denk dat wij een fantastische deal gemaakt hebben met 4m transfer voor een matige verdediger.
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:33:25 #202
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151441728
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

http://www.fcutrecht.net/nieuws/5363

Hoogmoed komt voor den val.

Van mij hoeft hij overigens niet terug te komen. Denk dat wij een fantastische deal gemaakt hebben met 4m transfer voor een matige verdediger.
Hoogmoed? Niks mis mee met hogerop proberen lijkt me...

Flink gecasht inderdaad en Ajax moet ook dit jaar nog wat afbetalen geloof ik, net als Feyenoord voor inmiddels bankzitter Jens. ;)

En zeker niet terughalen die Mike, daar hebben we Leeuwin al staan..

Volgens VI willen we trouwens Ten Hag EN De Jong halen als trainers...

quote:
De namen Erik ten Hag en Jean-Paul de Jong waren al eerder gevallen als opvolgers van Robby Alflen, maar FC Utrecht overweegt met beiden in zee te gaan.
In de zoektocht naar een opvolger van Alflen, die na dit seizoen vertrekt uit De Galgenwaard, denkt FC Utrecht aan een constructie met Ten Hag én De Jong. Daarbij krijgt de eerste de eindverantwoordelijkheid.

Ten Hag (45) heeft dit seizoen het tweede team van Bayern München onder zijn hoede, terwijl De Jong (44) werkzaam is als hoofdtrainer bij FC Eindhoven. Beiden hebben een verleden als speler bij FC Utrecht, al steekt het ene seizoen van Ten Hag schril af tegen de tien jaar van De Jong in de Domstad.

Ten Hag heeft een aflopende verbintenis bij Bayern. De Jong staat langer onder contract bij FC Eindhoven, dat echter bereid is voor 175 duizend euro zijn trainer te laten gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151442283
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoogmoed? Niks mis mee met hogerop proberen lijkt me...
Na 1 seizoen op een aardig niveau denken dat je met de top meekan vind ik wel hoogmoed. Net als Drenthe, Vorm, Emanuelson, en vele anderen hem voor gingen. Volgens mij had hij iets teveel dollartekens in zijn ogen.

Maar dat is een beetje van deze tijd, zaakwaarnemers boeit het geen reet wat er met de jongens gebeurd. Die gaan enkel voor het geld, Leroy George was er ook zo'n mooi voorbeeld van. Jammer genoeg.

quote:
Flink gecasht inderdaad en Ajax moet ook dit jaar nog wat afbetalen geloof ik, net als Feyenoord voor inmiddels bankzitter Jens. ;)
Ja ik zag zoiets. We hebben prima handel gedreven :P
pi_151443478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Na 1 seizoen op een aardig niveau denken dat je met de top meekan vind ik wel hoogmoed. Net als Drenthe, Vorm, Emanuelson, en vele anderen hem voor gingen. Volgens mij had hij iets teveel dollartekens in zijn ogen.

Maar dat is een beetje van deze tijd, zaakwaarnemers boeit het geen reet wat er met de jongens gebeurd. Die gaan enkel voor het geld, Leroy George was er ook zo'n mooi voorbeeld van. Jammer genoeg.

[..]

Ja ik zag zoiets. We hebben prima handel gedreven :P
Ik snap nooit wat het probleem nou is met spelers die het proberen... Op dat moment heeft die club interesse en wil je hebben, je weet nooit hoe dat bijvoorbeeld een jaar later is.

Als iemand een grote bek heeft na een jaar, ok, maar iemand die een kans wil grijpen die op dat moment op zijn pad ligt... Geef hem groot gelijk. Jammer voor hem dat het niet gelukt is.
pi_151443865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:02 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Ik snap nooit wat het probleem nou is met spelers die het proberen... Op dat moment heeft die club interesse en wil je hebben, je weet nooit hoe dat bijvoorbeeld een jaar later is.

Als iemand een grote bek heeft na een jaar, ok, maar iemand die een kans wil grijpen die op dat moment op zijn pad ligt... Geef hem groot gelijk. Jammer voor hem dat het niet gelukt is.
Omdat het toch vrij duidelijk is dat iemand die amper een seizoen redelijk presteert bij een club als de onze de stap naar boven bijna niet kan maken? Dat ziet toch iedereen? Het is niet voor het eerst tenslotte. Die jongens worden helemaal gek gemaakt met centen. Kijk naar Kali met het gedoe bij zijn eerste vertrek, Anderlecht en weet ik wie zouden hem willen hebben volgens zijn zaakwaarnemer. En dan eindig je bij roda. En kom je terug om vervolgens naar de woestijn gestuurd te worden.

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde voetballer eerst een paar jaar Eredivisie ervaring moet hebben voor hij doorstroomt naar de top in de Eredivisie en/of buitenland. Het is heel gezond om ervaring op te moeten doen, stabiel te worden en dan op een normale manier door te stromen. Zeker voor jonge jongens uit de jeugd als Mike.

Dat het niet lukt is gewoon eeuwig zonde. Op deze manier verkloot je talentvolle spelers.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:24:37 #206
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151443935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat het toch vrij duidelijk is dat iemand die amper een seizoen redelijk presteert bij een club als de onze de stap naar boven bijna niet kan maken? Dat ziet toch iedereen?
Zo duidelijk was het blijkbaar niet want anders maken ze geen 4 miljoen euro over he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151443984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo duidelijk was het blijkbaar niet want anders maken ze geen 4 miljoen euro over he.
Ligt dat niet aan het scouting apparaat van de andere club?
pi_151443994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo duidelijk was het blijkbaar niet want anders maken ze geen 4 miljoen euro over he.
Nu denk ik niet dat gasten als Frank de Boer, Jaap Stam en Overmars er echt kijk op hebben, maar mooi dat ze miljoenen over hebben laten maken.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:29:27 #209
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151444049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ligt dat niet aan het scouting apparaat van de andere club?
Ja en? Je doet net alsof iedereen duidelijk kon zien dat vd Hoorn die stap niet aan zou kunnen maar daar dachten sommige mensen toch anders over. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:36:38 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_151444226
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben wel blij dat het uitvak enkel over rode roosjes gezongen heeft :Y
Gelukkig heeft de media het minutenlange kanker Utrecht, wie niet springt die is geen jood, joden.. Joden en natuurlijk het zeer gewaardeerde toezingen van Nesu gemist. Je moet er toch niet aan denken dat er eens een sanctie tegen de lieverdjes uit 020 ter sprake zou komen.
Het gebruikelijke provinciale geleuter. We zijn regelmatig met slechts 600 man mogen komen vanwege spreekkoren of wat dan ook, dus doe ten eerste niet net of er nooit een sanctie is. (Zeker omdat we ook al niet naar Feyenoord en ADO mogen)

Weet niet waar je dat van Nesu vandaan haalt maar die is helemaal niet toegezongen. :') En als je 'wie niet springt die is geen jood' gelijkstelt aan 'Joden branden het best', dan ben je al helemaal niet lekker in je bovenkamer.

Maargoed, deze discussie is al te vaak gevoerd. :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:40:30 #211
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151444302
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Silenus het volgende:
Weet niet waar je dat van Nesu vandaan haalt maar die is helemaal niet toegezongen. :') En als je 'wie niet springt die is geen jood' gelijkstelt aan 'Joden branden het best', dan ben je al helemaal niet lekker in je bovenkamer.
Geen Nesu maar wel herhaaldelijk Kanker Utrecht natuurlijk, minstens net zo beledigend als die andere liedjes.

Maar laten we vooral de makkelijk scorende media weer volgen en doen alsof er oprechte jodenhaat vanaf de tribunes komt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, deze discussie is al te vaak gevoerd. :')
En toch weer over beginnen he. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151444322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoogmoed? Niks mis mee met hogerop proberen lijkt me...

Flink gecasht inderdaad en Ajax moet ook dit jaar nog wat afbetalen geloof ik, net als Feyenoord voor inmiddels bankzitter Jens. ;)

En zeker niet terughalen die Mike, daar hebben we Leeuwin al staan..

Volgens VI willen we trouwens Ten Hag EN De Jong halen als trainers...

[..]

Zeker niet terughalen. Heeft één seizoen goed gespeeld.

Vreemde constructie trouwens met Ten Hag én de Jong. Hoop overigens niet dat dit het gaat worden. Lijkt me ook sterk, iedereen zou er tevreden mee zijn aldus van Seumeren.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_151444325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het gebruikelijke provinciale geleuter. We zijn regelmatig met slechts 600 man mogen komen vanwege spreekkoren of wat dan ook, dus doe ten eerste niet net of er nooit een sanctie is. (Zeker omdat we ook al niet naar Feyenoord en ADO mogen)

Weet niet waar je dat van Nesu vandaan haalt maar die is helemaal niet toegezongen. :') En als je 'wie niet springt die is geen jood' gelijkstelt aan 'Joden branden het best', dan ben je al helemaal niet lekker in je bovenkamer.

Maargoed, deze discussie is al te vaak gevoerd. :')
Ik heb het nergens gelijk gesteld. Ik stel alleen dat er uit het uitvak ook diverse smerige teksten kwamen. Ik heb het helemaal niet gehad over wat erger zou zijn, die discussie ga ik namelijk niet aan. Het is gewoon bijzonder onsmakelijk wat sommige lieden plegen te roepen in een voetbalstadion.
pi_151444327
Nu heeft de hele provincie z'n zegje wel gedaan, neem ik aan.

Op naar het weekend.
pi_151444610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja en? Je doet net alsof iedereen duidelijk kon zien dat vd Hoorn die stap niet aan zou kunnen maar daar dachten sommige mensen toch anders over. ;)
Gelukkig wel, dat leverde 4 miljoen op :P
pi_151444615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef Downwards het volgende:
naar het weekend.
Op naar de haagse vrinden :Y
pi_151444740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Op naar de haagse vrinden :Y
Lijkt me een hele matige wedstrijd te worden die eindigt in een gelijkspel. Hoop wel dat het meevalt met de blessure van Duplan. Zou Rubin dit seizoen graag nog een paar keer op '10' willen zien starten (en dan volgend seizoen écht stappen gaan maken onder een fatsoenlijke coach).
pi_151445160
quote:
De Stichting Bestrijding Antisemitisme doet aangifte tegen FC Utrecht vanwege de anti-Joodse spreekkoren die zondag klonken tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.

De stichting wil dat het Openbaar Ministerie de voetbalclub strafrechtelijk vervolgt.

FC Utrecht is volgens de advocaat van de stichting medeplichtig aan de antisemitische uitingen, omdat zondag in het stadion van FC Utrecht niets is gedaan om ze te stoppen.

''Mijn vader zat bij de commando’s, mijn moeder zat bij de SS. En samen verbrandden zij Joden, want Joden die branden het best'', zongen de supporters in stadion de Galgenwaard.

Staken

''Wij zijn van mening dat Utrecht de boosdoeners via de speaker tot de orde had moeten roepen en als dat niet zou werken, in overleg met de scheidsrechter de wedstrijd had moeten staken'', aldus woordvoerder Hans Knoop van de Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN).

Hij wijst erop dat antisemitisme strafbaar is en dat FC Utrecht zich daar medeschuldig aan heeft gemaakt door daar als gastheer niet tegen op te treden.

De BAN won in 2011 een kort geding tegen ADO Den Haag. Toen bepaalde de rechter dat de Haagse club onmiddellijk moet ingrijpen als er vanaf de tribunes antisemitische spreekkoren klinken.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:20:26 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151445193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als er massaal Hamas Hamas wordt gezongen wordt er normaal gesproken altijd direct ingegrepen, maar dat was dit keer dus helemaal niet zo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151445305
Tja, het staat een ieder natuurlijk vrij om voor een wissewasje het OM erbij te willen betrekken.
pi_151446891
Hopelijk volgt er een flinke boete en hopelijk is het te verhalen op de daders.

Wordt eens tijd dat bij kwetsende spreekkoren de wedstrijd direct wordt stilgelegd en de club van de daders direct de wedstrijd verliest.

Uitbannen dit soort onzin.

Wel vreemd dat er niet direct door de speaker is ingegrepen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:24:27 #222
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151446912
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk volgt er een flinke boete en hopelijk is het te verhalen op de daders.

Wordt eens tijd dat bij kwetsende spreekkoren de wedstrijd direct wordt stilgelegd en de club van de daders direct de wedstrijd verliest.

Uitbannen dit soort onzin.

Wel vreemd dat er niet direct door de speaker is ingegrepen.
Zo vreemd vind ik dat niet aangezien het niet of nauwelijks te horen is geweest............
Dit was misschien wel de tamste FCU-AJA van de laatste 10 jaar, maar nee, laten we gaan doen alsof het 1 grote schuimbekkende en racistische bende was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151447009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat niet aangezien het niet of nauwelijks te horen is geweest............
Dit was misschien wel de tamste FCU-AJA van de laatste 10 jaar, maar nee, laten we gaan doen alsof het 1 grote schuimbekkende en racistische bende was.
Moet zeggen dat ik het totaal niet gehoord heb ook, hoorde wel een "hamas" maar ook dat was vrij kort.

Neemt niet weg dat het gewoon te achterlijk voor woorden is (en ja, ik vind nogal een verschil zitten tussen dat soort liederen en een 'wie niet springt') maar inderdaad... ik vraag me af hoe 'groots' dit was. Alsnog die gasten gewoon goed aanpakken!
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:30:56 #224
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_151447078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:28 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik het totaal niet gehoord heb ook, hoorde wel een "hamas" maar ook dat was vrij kort.

Neemt niet weg dat het gewoon te achterlijk voor woorden is (en ja, ik vind nogal een verschil zitten tussen dat soort liederen en een 'wie niet springt') maar inderdaad... ik vraag me af hoe 'groots' dit was. Alsnog die gasten gewoon goed aanpakken!
Precies, ook dat Hamas was 1-2 keer en toen weer stil... Als er herhaaldelijk en/of massaal zulke liederen te horen zijn grijpt de club altijd direct in.

Zeker, wat mij betreft laten ze voortaan die a'dammers gewoon thuis, ben je er gelijk vanaf en hoef ik ook niet meer te luisteren naar kanker dit kanker dat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151447174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies, ook dat Hamas was 1-2 keer en toen weer stil... Als er herhaaldelijk en/of massaal zulke liederen te horen zijn grijpt de club altijd direct in.

Zeker, wat mij betreft laten ze voortaan die a'dammers gewoon thuis, ben je er gelijk vanaf en hoef ik ook niet meer te luisteren naar kanker dit kanker dat.
Zeg dan ook dat ze mensen die bij Utrecht hebben meegezongen per direct een levenslang stadionverbod mogen geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')