Hoezo hij is gewoon gevonden, alleen in een paar stukjesquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
toch is dat ook nog steeds een vaag verhaal dat dat toestel nog niet teruggevonden is..
Die paar dagen zullen het verschil niet maken. De FDR's hebben altijd prima gewerkt (en doen dat nog steeds).quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
En men krijgt sneller inzicht in de oorzaak. Wat de airliners veel meer geld kan kosten.
Hij bedoelt denk ik MH370quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoezo hij is gewoon gevonden, alleen in een paar stukjes
Dit ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:14 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik MH370
In Nederland ben je verre van in 1 klap miljonair in dergelijke gevallen. In tegenstelling juist, de nabestaanden van MH17 zitten met enorme kosten opgescheept waar ze geen compensatie voor krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:48 schreef GertjanUnchained het volgende:
[..]
Met dat zinnetje kan je elke post reageren, met dat gespeculeer schiet je ook niks op. Het is allemaal zinloos gebabbel maar men babbelt graag.
Ik vind het interessant, dat sterke contrast van verlies van een dierbare en in 1 klap miljonair zijn. Twee uitersten.
Wat voor kosten zijn dat dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef LuDann het volgende:
[..]
In Nederland ben je verre van in 1 klap miljonair in dergelijke gevallen. In tegenstelling juist, de nabestaanden van MH17 zitten met enorme kosten opgescheept waar ze geen compensatie voor krijgen.
Er is een paar post eerder al een linkje bijgevoegd: http://www.eenvandaag.nl/(...)ng_mh17_loopt_stroefquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:24 schreef agter het volgende:
[..]
Wat voor kosten zijn dat dan?
De standaard schadevergoeding was 150.000 euro meen ik me te herinneren.
Volgens mij is dit de meest misselijkmakende post die ik ooit op Fok! heb gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:43 schreef GertjanUnchained het volgende:
Hoeveel gaan de nabestaande cashen? Tussen de 500.000 en 2 miljoen euro?
Vraag mij af hoe snel zoiets door je hoofd gaat als je kind/echtgenoot bij zo'n crash overlijd, ik denk sneller dan je zou willen,... money money money, life is funny....
Zou ook interessant zijn om te kijken hoe dat geld dan gespendeerd wordt zoals bij loterijen.
Het is misschien niet heel tactisch verwoord, maar stel dat de kostwinner in het vliegtuig zat bijvoorbeeld. Dan zal het zeker nog steeds niet je eerste gedachte zijn, maar is het wel belangrijk dat er op vrij korte termijn hier over wordt nagedacht om nog meer ellende te voorkomen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de meest misselijkmakende post die ik ooit op Fok! heb gelezen.
LFNC 853meter lengte. Beetje kort voor een A320, die heeft toch wel 1700meter nodig denk ik en dat is met een normale landingssnelheid (145 knopen)quote:
En dan als je hoort hoeveel ton je vangt samen met de rest van het gezin "money money money, life is funny" zingenquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:29 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het is misschien niet heel tactisch verwoord, maar stel dat de kostwinner in het vliegtuig zat bijvoorbeeld. Dan zal het zeker nog steeds niet je eerste gedachte zijn, maar is het wel belangrijk dat er op vrij korte termijn hier over wordt nagedacht om nog meer ellende te voorkomen.
Daarom dat ik al zeg...niet tactisch verwoord...quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En dan als je hoort hoeveel ton je vangt samen met de rest van het gezin "money money money, life is funny" zingen
Maarrehh volgens mij hebben ze voor dit fenomeen levensverzekeringen uitgevonden trouwens, maar dat terzijde.
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2015 13:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
LFNC 853meter lengte. Beetje kort voor een A320, die heeft toch wel 1700meter nodig denk ik en dat is met een normale landingssnelheid (145 knopen)
[ afbeelding ]
Anders LFMR 792meter lengte. Nog korter en ligt ook dwars op de vliegrichting. Roze lijn is het vluchtplan volgens mij (Airway UN853), bij de cirkel denk ik de crash-site (moet nog wat meer onderzoek doen):
[ afbeelding ]
Overzicht . Kunnen jullie beetje rondkijken. Ik heb het vermoedelijke complete vluchtplan ingevoerd:
http://skyvector.com/?ll=(...)Y:V.ED.BAM:A.ED.EDDL
Moet je eens in BNW gaan lezen in de valse vlag rampen topics, oa. over MH17... Dan herzie je deze post wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de meest misselijkmakende post die ik ooit op Fok! heb gelezen.
Dit zette mij aan het denken, maar ik kan echt niet bedenken hoe een straaljager kan helpen bij een in problemen verkerend vliegtuig; wat moet een straaljager doen om zo'n vliegtuig veilig aan de grond te krijgen?quote:Straaljager
De Franse luchtmacht liet ondertussen weten dinsdag luttele momenten voor het fatale ongeluk een Mirage-gevechtsvliegtuig eropuit te hebben gestuurd om het vliegtuig van Germanwings te helpen.
De straaljager werd op pad gestuurd kort nadat duidelijk was geworden dat de Airbus in de problemen verkeerde. Toen de Mirage arriveerde, bleek het al te laat en was de Airbus in de Franse Alpen neergestort.
Even toeteren om ze te attenderen dat ze aan het dalen zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef zatoichi het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar ik las op nu.nl het volgende:
[..]
Dit zette mij aan het denken, maar ik kan echt niet bedenken hoe een straaljager kan helpen bij een in problemen verkerend vliegtuig; wat moet een straaljager doen om zo'n vliegtuig veilig aan de grond te krijgen?
Omdat de ATC geen contact kreeg met het vliegtuig, stuurde ze een Miragequote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef zatoichi het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar ik las op nu.nl het volgende:
[..]
Dit zette mij aan het denken, maar ik kan echt niet bedenken hoe een straaljager kan helpen bij een in problemen verkerend vliegtuig; wat moet een straaljager doen om zo'n vliegtuig veilig aan de grond te krijgen?
is toch standaardprocedure dat een straaljager poolshoogte gaat nemen als een vliegtuig niet op de radio reageert? (om hem in het uiterste geval neer te halen als er sprake is van een terroristische daad).quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef zatoichi het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar ik las op nu.nl het volgende:
[..]
Dit zette mij aan het denken, maar ik kan echt niet bedenken hoe een straaljager kan helpen bij een in problemen verkerend vliegtuig; wat moet een straaljager doen om zo'n vliegtuig veilig aan de grond te krijgen?
Oh ze bedoelen "helpen".quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
is toch standaardprocedure dat een straaljager poolshoogte gaat nemen als een vliegtuig niet op de radio reageert? (om hem in het uiterste geval neer te halen als er sprake is van een terroristische daad).
Als er een straaljager naast het toestel had gevlogen was er misschien al wat meer duidelijk geweest over de oorzaak. Dat is toch ook een van de voordelenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:18 schreef zatoichi het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen in dit topic, maar ik las op nu.nl het volgende:
[..]
Dit zette mij aan het denken, maar ik kan echt niet bedenken hoe een straaljager kan helpen bij een in problemen verkerend vliegtuig; wat moet een straaljager doen om zo'n vliegtuig veilig aan de grond te krijgen?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat de ATC geen contact kreeg met het vliegtuig, stuurde ze een Mirage
Het gaat er meer om dat volgens nu.nl de mirage gestuurd werd om Germanwings te helpenquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
is toch standaardprocedure dat een straaljager poolshoogte gaat nemen als een vliegtuig niet op de radio reageert? (om hem in het uiterste geval neer te halen als er sprake is van een terroristische daad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |