Men spreekt fransquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:23 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik gok zomaar Duits![]()
Maar hij wil sowieso nog niks kwijt voor er duidelijkheid is. Wel netjes.
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 25-03-2015 om 17:12:34BREAKING: Last message from the Pilot was a routine message to ATC about the route, 1 minute after that the flight started to drop reageer retweet
In Duitland is zovéél geblokkeerd op YouTube.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De duitse buma blockt deze stream op you tube....
Dont i knowquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Duitland is zovéél geblokkeerd op YouTube.
Ze zullen toch niet ineens het hele bedrijf opdoeken lijkt me?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vlieg in mei met German Wings, benieuwd of het doorgaat
Al twee dagen op rij hier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:29 schreef Whipper het volgende:
Omdat je het erg vind, om het dichtbij komt, omdat het interessant is, blijf je zo'n beetje de hele dag aan de laptop en tv gekluisterd. Ook al weet je dat er nauwelijks echte informatie naar buiten komt.
Weg studieplannen
Die zijn dood.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:27 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien een slimme vraag of er meer bekend is over de piloot en de co-piloot?
Is dat German Wings wat? Afgezien van dit ongeluk natuurlijk. Ik kende het niet eens tot een paar dagen geleden. Van duitse maatschappijen heb ik alleen Lufthansa en Air Berlin gevlogen en dat was altijd goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vlieg in mei met German Wings, benieuwd of het doorgaat
twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 25-03-2015 om 17:32:36American victim on crashed Germanwings flight 4U9525 was working for Booz Allen (ex Snowden employer) http://t.co/ikDrlGPlP1 reageer retweet
Krijgen we dat weer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
BNW ->twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 25-03-2015 om 17:32:36American victim on crashed Germanwings flight 4U9525 was working for Booz Allen (ex Snowden employer) http://t.co/ikDrlGPlP1 reageer retweet
Hun namen worden niet genoemd, waarmee de richtlijnen gevolgd worden. Geen enkele reden om de namen in de media te gooien.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:27 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien een slimme vraag of er meer bekend is over de piloot en de co-piloot?
<- BNWquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
BNW ->twitter:L0gg0l twitterde op woensdag 25-03-2015 om 17:32:36American victim on crashed Germanwings flight 4U9525 was working for Booz Allen (ex Snowden employer) http://t.co/ikDrlGPlP1 reageer retweet
Verdwenen USB-stick. Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wel gevonden maar zonder geheugenkaart dacht ik gehoord te hebben
Het is ook na de persco's wat onduidelijk. Lijkt erop dat het "frame" gevonden is, maar de recorder zelf niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat ik begreep dat het bracket waarin de hele box hoort is gevonden, maar de box zelf nog niet. Maar hij was er niet heel duidelijk over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hier hoor je dat vaak.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verdwenen USB-stick. Waar heb ik dat eerder gehoord?
Het is een goede budgetmaatschappij en voor vluchten binnen Europa prima te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is dat German Wings wat? Afgezien van dit ongeluk natuurlijk. Ik kende het niet eens tot een paar dagen geleden. Van duitse maatschappijen heb ik alleen Lufthansa en Air Berlin gevlogen en dat was altijd goed.
Misschien is het nogal gevoelige informatie of onvoldoende om conclusies uit te trekken.. ben ondertussen nou ook wel eens benieuwd naar de piloten.. en stiekem ook of een misschien moslim was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:44 schreef Loekie1 het volgende:
Als ze gewoon vertellen wat er feitelijk te horen is, kan iedereen meedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |