quote:Bunnyma, dat komt vast door de Ting promo week. Een overdosis Ting kunnen weinig mensen verdragen.
Op zondag 10 november 2002 00:55 schreef bunnyma het volgende:
Asjeblieft, Ting weg.
Ursula en Judith kan ik nog wel verdragen, maar Ting is te erg..
quote:Ik vond haar al een secreet toen ik dit zat te verslaan en had grote bewondering voor Arthur dat hij haar oogjes niet nog meer scheef timmerde, maar nu zag ik ook nog eens haar gedrag tegen Stefan. Werkelijk te erg voor woorden.
Op zondag 10 november 2002 01:06 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Bunnyma, dat komt vast door de Ting promo week. Een overdosis Ting kunnen weinig mensen verdragen.
quote:Maar ach, ze zal wel blijven. grmbl.
Op zondag 10 november 2002 01:09 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ik vond haar al een secreet toen ik dit zat te verslaan en had grote bewondering voor Arthur dat hij haar oogjes niet nog meer scheef timmerde, maar nu zag ik ook nog eens haar gedrag tegen Stefan. Werkelijk te erg voor woorden.
quote:Denk je dat echt, kuikentje?
Op zondag 10 november 2002 01:12 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Maar ach, ze zal wel blijven. grmbl.
quote:Hope so to, maar nee. Helaas pindakaas Ursula scoort hoger op de irritatieschaal van de gemiddelde nederlander.
Op zondag 10 november 2002 01:15 schreef bunnyma het volgende:[..]
Denk je dat echt, kuikentje?
En als Ursula dat vrijpartijtje nu eens over een week uitsmeert....zal BB kijkend Nederland dan niet Ting eruit stemmen omdat ze de finale tussen Arthur en Ursula willen zien? Hope so....
quote:Jammer, jammer, jammer. Maar ik ga toch niet bellen.
Op zondag 10 november 2002 01:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Hope so to, maar nee. Helaas pindakaas Ursula scoort hoger op de irritatieschaal van de gemiddelde nederlander.
quote:Alleen dat is niet zo van belang.......de keuze voor de bellers is een positieve; geen negatieve remember ?
Op zondag 10 november 2002 01:20 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Hope so to, maar nee. Helaas pindakaas Ursula scoort hoger op de irritatieschaal van de gemiddelde nederlander.
quote:Ik ben het in deze helemaal met bunnyma eens.
Op zondag 10 november 2002 09:30 schreef Lionsguy het volgende:
Ting er uit. Wat een vals kreng is dat geworden zoals ze Arthur aanpakte. Ze verpest de hele sfeer.
en vals kreng? vals kreng?
whisfull thinking. meer een verongelukt kind van wie het speeltje (dennis) is afgepakt
Arthur is zich pas zo gaan gedragen (boze buien) toen Ursula in het huis kwam. volgens mij vergeten de mensen dit.
M.a.w laat Ursula er lekker in.
quote:haar oogjes niet nog meer scheef timmerde......huuuuh, wat een rare opmerking zeg.
Op zondag 10 november 2002 01:09 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ik vond haar al een secreet toen ik dit zat te verslaan en had grote bewondering voor Arthur dat hij haar oogjes niet nog meer scheef timmerde, maar nu zag ik ook nog eens haar gedrag tegen Stefan. Werkelijk te erg voor woorden.
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan
Op zondag 10 november 2002 12:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat is natuurlijk ook zo, als Urs eruit gaat, flipt Arthur helemaal. Dat is leuk. Als Ting eruit gaat is het lieve Chinese meisje weg. Dat is niet leuk. En als Judith eruit gaat is het helemaal niet leuk. Ik denk toch dat Ursula er dan maar uit moet
quote:Da's waar Jappie, dat was ik even vergeten. Ting zal een iets grotere aanhang hebben dan Ursula. Dus......nog twee weken Ting.
Op zondag 10 november 2002 08:14 schreef Jappie het volgende:[..]
Alleen dat is niet zo van belang.......de keuze voor de bellers is een positieve; geen negatieve remember ?
Eerlijk gezegd verwacht ik wel dat Ursula de minste positieve telefoontjes zal krijgen, maar ik geloof toch ook niet dat Ting een grote aanhang heeft.
Beiden vind ik vreselijk, laten we hopen dat Arthur nog eens leuk uit de hoek komt.
quote:Door een post van Lionsguy moet ik nu iedere keer als ik Ting zie aan de poelier denken.
Op maandag 11 november 2002 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Nee, Ting is exit... die heeft geen verhaallijn in het huis en is dus enorm overbodig in dat huis. Die moet nu echt maar eens vertrekken en door de kijkers van BB snel vergeten worden....
quote:Ik ook... die Lionsguy plaatst nog wel eens leuke messages
Op maandag 11 november 2002 02:25 schreef Coos het volgende:
Door een post van Lionsguy moet ik nu iedere keer als ik Ting zie aan de poelier denken.
quote:[off-topic]
Op maandag 11 november 2002 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Nee, Ting is exit... die heeft geen verhaallijn in het huis en is dus enorm overbodig in dat huis. Die moet nu echt maar eens vertrekken en door de kijkers van BB snel vergeten worden....
Weet jij nog wie de eerste bewoner was dit jaar die het huis verliet?
quote:Als hij het tenminste bij limonade houdt.
Op maandag 11 november 2002 02:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ook... die Lionsguy plaatst nog wel eens leuke messages
quote:Als je Martijn niet meerekent, dan dacht ik Carmen....
Op maandag 11 november 2002 02:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[off-topic]Weet jij nog wie de eerste bewoner was dit jaar die het huis verliet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |