abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6696785
Ik zit eig in dubio.
Jubitch. Die zich overal denkt mee te mogen bemoeien of Ursula dat tere poppetje met uitspraken als "dacht het niet" en dus wel doen.

(ik doel dus dat zij niet Arthurs "regeltjes" op wilde volgen en niet tegensprak dat ze niet met Dennis mocht praten.
Dus ze volgt zijn regeltjes wél op.

En Ting is die wel echt. of een Alien?

vrijdag 8 november 2002 @ 14:33:04 #52
521 ruby
Hell yeah!
pi_6696947
Ik kies als de gene die moet blijven voor Judith. Ik wil me namelijk nog een tijdje ergeren aan haar.

En degene die weg moet is Ursula. Gewoon niet interessant genoeg.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 8 november 2002 @ 14:45:38 #53
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_6697291
Het is toch volkomen hopeloos dat als er drie mensen genomineerd staan ze alledrie zo erg zijn, dat je ze het liefst alledrie ziet vertrekken terwijl ze minstens vijf andere bewoners met zich meenemen?

Maar goed...

Als ik kijk naar hoe snel ik ze weg wil hebben is dit de volgorde:

1. Ting (wat een zeurpiet, zonder ook maar enig toegevoegde waarde in dat huis, de "artistieke" kanten hebben we nu wel voldoende mogen bewonderen, bedankt en tot ziens).

2. Ursula (een enorme kenau met een volledig gebrek aan humor, die echter wel een aantal medebewoners tegen zich instrijkt en ook Arthur wil daarom nog wel eens ontploffen).

3. Judith (nog een enorme zeurpiet, maar die anderen "goedbedoeld" tot de orde kan roepen en voor veel onenigheid en achterklap in het huis zorgt).

Desalniettemin zie ik ze het liefst alledrie gaan (en mogen Laurens, Arthur, Marc, Wouter en Stefan dan ook mee? En mogen we ze dan inruilen voor een aantal andere bewoners met wat meer pit in hun donder?) *zucht*

pi_6699811
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 02:24 schreef Coos het volgende:
Ting eruit!!
Om de maatschappij in de toekomst een hoop geld te laten besparen.
Beetje goeie therapeut zit over vijf jaar eg nie meer in het ziekenfonds.

Ik wil dat Lionsguy weer zo snel mogelijke zonder dwangpsychoses langs de poelier kan lopen.

Echt, beter voor ons allemaal.

Gut Coos wat aardig. Ja ik zie bij de poelier allemaal omgekeerde tingen hangen en soms ook in de koelvitrine.
Dus laat Ting maar gaan en als het echt niet anders kan, doen mag ook Ursula met haar mee.

hey I'm blond, what's your excuse?
pi_6699868
Blijven moet natuurlijk Judith! En exit, tja, Ting is wel leuk maar Ursula ook. Ik laat me daar nog even niet over uit
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:46:08 #56
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_6700517
Ursula wegwezen en wel heel snel. Wat ben jij een iritant DOM wijf zeg.

l:(

Feyenoord!!! * Barça
pi_6701067
Maar aan de andere kant, ze is wel een blanke godin
Tja, dan moet Tong er maar aan geloven.
pi_6701158
Judith moet blijven
Ursula eruit..

damn.. waarom volg ik het programma..

pi_6707710
Ting is natuurlijk irritant lekker... Judith is een griezel... Ursula is een zeeheks.
  zaterdag 9 november 2002 @ 01:49:46 #60
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6707760
Weg met Ursula
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6707873
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 01:49 schreef mitt het volgende:
Weg met Ursula
Ja, dan krijg je een hoop vuurwerk van Arthur de volgende 2 weken totdat hij eruit gaat,,,,,
Rian
pi_6707904
Gooi die Judith er maar uit,ze is toch afslankconsulente,waar heeft ze die dikke reet dan gekweekt? Tis een zeikwijf ook,altijd maar klagen dat ze alles loopt te doen,blabla,doe dan nix en ga zitten! hou je mond! En die Ursula de zeeheks mag ook wel weg,want das nog zo'n dom wezen,ksnap nie waarom hun door de screening zijn gekomen. Wat maakt hun bijzonder? Uiterlijk? Dacht ut nieeeeeeeee!
Back in business.
pi_6708643
Ting mag zeker blijven. ik vind haar een eerlijke meid die tegelijkertijd niet haantje de voorste moet zijn, in tegenstelling tot sommige anderen
0-) Ook loopt zij niet de andere te manipuleren als zij het moeilijk heeft zoals bij Judith zeker wel het geval is...

Tja, dan mag van mij Ursula weg, hoewel ik ook niet dol op Judith ben heeft Ursula zich tot nu toe alleen als vriendin van Arthur geprofileerd en dat is beneden maat!

When people agree with me I always feel that I must be wrong
pi_6708673
Zeg Gert, jij hebt dit topic geopend dus stel ik jou de vraag: Wat is nu eigenlijk de tussenstand ??????? O ja, mijn stem: Ursula eruit
pi_6709226
Maar ik gun het Arthur ook niet om later weg te gaan dan z'n liefje.
pi_6709310
gatver alsjeblieft zeg. Wat is in godsnaam de meerwaarde van Ting

Madam is zo enorm saai, bah.
Nu is ze op haar lange teentjes getrapt omdat arthur haar maatje heeft weggestemd.
ze durft niets rechtstreeks te zeggen. (toen akkefietje met Daniela)

en als ze er nu niet uitvliegt gaat ze nog winnen ook.
De saaiste dame uit het huis.

zaterdag 9 november 2002 @ 12:14:39 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_6710010
Ik vond eerst dat Ursula wegmoest..maar Ting begint me aardig de keel uit te hangen met dat eeuwige gemekker van 'r dus ik ben aan het twijfelen. Ze staat in ieder geval op mijn nominatielijst.

Wel wil ik dat Ursula nog wat pittiger wordt en dat ze voor meer actie zorgt.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6710386
Zou Tong ook naaktfoto's maken?
Ting Tong, de bel.
  zaterdag 9 november 2002 @ 13:04:13 #69
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6710519
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 12:51 schreef Lionsguy het volgende:
Zou Tong ook naaktfoto's maken?
Ting Tong, de bel.
In het Ting-topic staan een paar links waar je foto's van Ting kan zien, maar daar zit geen naakt tussen...
Maar misschien houd ze wel van een naakt leeuwtje, wie weet maakt ze voor jou een uitzondering
Oh.
Ok.
pi_6712274
Laat Ting nou nog maar effe blijven, ze geeft tenminste haar mening. Gooi dat dachtuuuuuut niet wijf Ursula eruit. Kijken hoe Arthur gaat janken en stampen!! Lachen toch...hebben we tenminste nog iets leuks om naar te kijken.
pi_6715084
Door de 'ruzie' van Ting en Arthur ben ik van gedachten veranderd. Ting is natuurlijk oersaai. Maar ik zie meer vuurwerk uit die ruzie komen, dan uit het kleffen van Arthur en Ursula. Vanmiddag tijdens het streamen zei hij dat hij zich inhield omdat Ursula er in zat. Ik hoop daarom ook dat hij zich eens heerlijk onbehoorlijk laat gaan als zij eruit is.

Judith en Ting blijven
Ursula eruit

pi_6716635
Ting blijven, en wie exit moet weet ik eigenlijk niet. Judith is echt zo'n girl you love to hate. Maar Ursula heeft ook wel leuke momenten en ze brengt wat spanning en achterklap het huis in. Moeilijk.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6718269
Van mij mag Ursula wieberen. Met name omdat ik Arthur graag in zn ware psycho-gedaante wil zien. Hopen dat die gast helemaal flipt! Smullen!
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  zaterdag 9 november 2002 @ 23:16:57 #74
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6718296
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:21 schreef SmashBro het volgende:
Maar Ursula heeft ook wel leuke momenten
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zondag 10 november 2002 @ 00:55:00 #75
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6719896
Asjeblieft, Ting weg.
Ursula en Judith kan ik nog wel verdragen, maar Ting is te erg..
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')