(ik doel dus dat zij niet Arthurs "regeltjes" op wilde volgen en niet tegensprak dat ze niet met Dennis mocht praten.
Dus ze volgt zijn regeltjes wél op.
En Ting is die wel echt.
of een Alien?
En degene die weg moet is Ursula. Gewoon niet interessant genoeg.
Maar goed...
Als ik kijk naar hoe snel ik ze weg wil hebben is dit de volgorde:
1. Ting (wat een zeurpiet, zonder ook maar enig toegevoegde waarde in dat huis, de "artistieke" kanten hebben we nu wel voldoende mogen bewonderen, bedankt en tot ziens).
2. Ursula (een enorme kenau met een volledig gebrek aan humor, die echter wel een aantal medebewoners tegen zich instrijkt en ook Arthur wil daarom nog wel eens ontploffen).
3. Judith (nog een enorme zeurpiet, maar die anderen "goedbedoeld" tot de orde kan roepen en voor veel onenigheid en achterklap in het huis zorgt).
Desalniettemin zie ik ze het liefst alledrie gaan (en mogen Laurens, Arthur, Marc, Wouter en Stefan dan ook mee? En mogen we ze dan inruilen voor een aantal andere bewoners met wat meer pit in hun donder?) *zucht*
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 02:24 schreef Coos het volgende:
Ting eruit!!
Om de maatschappij in de toekomst een hoop geld te laten besparen.
Beetje goeie therapeut zit over vijf jaar eg nie meer in het ziekenfonds.Ik wil dat Lionsguy weer zo snel mogelijke zonder dwangpsychoses langs de poelier kan lopen.
Echt, beter voor ons allemaal.
Gut Coos wat aardig. Ja ik zie bij de poelier allemaal omgekeerde tingen hangen en soms ook in de koelvitrine.
Dus laat Ting maar gaan en als het echt niet anders kan, doen mag ook Ursula met haar mee.
quote:Ja, dan krijg je een hoop vuurwerk van Arthur de volgende 2 weken totdat hij eruit gaat,,,,,
Op zaterdag 9 november 2002 01:49 schreef mitt het volgende:
Weg met Ursula
Tja, dan mag van mij Ursula weg, hoewel ik ook niet dol op Judith ben heeft Ursula zich tot nu toe alleen als vriendin van Arthur geprofileerd en dat is beneden maat!
Madam is zo enorm saai, bah.
Nu is ze op haar lange teentjes getrapt omdat arthur haar maatje heeft weggestemd.
ze durft niets rechtstreeks te zeggen. (toen akkefietje met Daniela)
en als ze er nu niet uitvliegt gaat ze nog winnen ook.
De saaiste dame uit het huis.
Wel wil ik dat Ursula nog wat pittiger wordt en dat ze voor meer actie zorgt.
quote:In het Ting-topic staan een paar links waar je foto's van Ting kan zien, maar daar zit geen naakt tussen...
Op zaterdag 9 november 2002 12:51 schreef Lionsguy het volgende:
Zou Tong ook naaktfoto's maken?
Ting Tong, de bel.
Judith en Ting blijven
Ursula eruit
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:21 schreef SmashBro het volgende:
Maar Ursula heeft ook wel leuke momenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |