Ik ben de eerste keer geslaagd, maar had wel een ingreep.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:04 schreef Dingflofbips het volgende:
Denken dat je slaagt met een ingreep
een ingreep in de examinators broek jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:30 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik ben de eerste keer geslaagd, maar had wel een ingreep.
Zou je denken, he.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:32 schreef muscleboy het volgende:
[..]
een ingreep in de examinators broek ja
Ik begin het sneu te vinden voor die jongen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, je hebt gelijk ook nog!.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977..
Voor sommigen (en de rest van de wereld) is dat wel echt beter, ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:18 schreef kaasplankje het volgende:
TS kan ze geld beter investeren in een ov jaarkaart.
Hij heeft een bepaalde manier van vertellen. Bepaalde users heb je zo door.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:51 schreef Rpol het volgende:
Bradmeister topic! Weten we ook zijn nieuwe nick weer!
Jep, had meteen volgens die examinator toen ik hem zag moeten beslissen van, wat ga ik doen? Gassen/Remmen, Maar als ik gas gaf, gaf die Micra dat ook, en als ik m`n gas los liet, liet die Micra ook los.. Dus het was gewoon een gevalletje lesser pesten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:35 schreef Kaptali het volgende:
Je had ook gewoon goed gas kunnen geven zodat je ruim voor die auto naar rechts kon. En dan is het echt niet erg dat je even iets te hard rijdt. Maar je twijfelde. Dat is altijd slecht. Beslissingen moet je snel kunnen maken. Examinator had gelijk, derhalve onterechte klacht. Volgende keer beter.
Ik ben geslaagd met ingreep tijdens mijn examenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:04 schreef Dingflofbips het volgende:
Denken dat je slaagt met een ingreep
Denken dat je zo belangrijk bent dat Micraatjes je komen pesten
De examinator had gelijk derhalve onterechte klakt
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met ingreep tijdens mijn examen
Klinkt lullig, maar dit is langzamerhand wel de waarheid aan het worden...Het laatste wat we in het verkeer nodig hebben zijn nog meer weifelaars, hebben we er al genoeg van.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:38 schreef Fascination het volgende:
Zoals het Braddie betaamt, is het altijd de schuld van een ander. Als je zo vaak zakt, hoor je gewoon niet op de weg met een auto. Je kunt niet alles krijgen wat je wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |