quote:
Op woensdag 25 maart 2015 09:35 schreef Kaptali het volgende:Je had ook gewoon goed gas kunnen geven zodat je ruim voor die auto naar rechts kon. En dan is het echt niet erg dat je even iets te hard rijdt. Maar je twijfelde. Dat is altijd slecht. Beslissingen moet je snel kunnen maken. Examinator had gelijk, derhalve onterechte klacht. Volgende keer beter.
Jep, had meteen volgens die examinator toen ik hem zag moeten beslissen van, wat ga ik doen? Gassen/Remmen, Maar als ik gas gaf, gaf die Micra dat ook, en als ik m`n gas los liet, liet die Micra ook los.. Dus het was gewoon een gevalletje lesser pesten.
Neemt niet weg dat ik hem ook zoek had kunnen rijden. (Terugschakelen, gas in trappen, en er voor duiken) Maar dan was ik alsnog gezakt geweest, want dit was absoluut geen makkelijke examinator zei m`n instructeur.
Typisch zo`n geval van, je kan het eigenlijk niet goed doen zei m`n instructeur.. Als je te veel gas los laat/remde krijg je ook een ingreep, en als je te veel gas geeft ook, zo`n examinator is het, zo`n kerel die je op de laatste paar minuten/kilometers erbij naait zeg maar