Volgens percomeneer wordt dat nog onderzocht omdat je bij het vliegen binnen schengenlanden geen nationaliteit hoeft op te geven, Naam en geboortedatum is voldoende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
aantal nederlanders ook al bekend? als er maar 45 spanjaarden en 67 duitsers waren klinkt dat best als een mogelijk hoog aantal
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt geen Nederlanders aan boord.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ook nog mensen van de sociale werkplaats of palletsorteerders? Lekker belangrijk om te vermelden dat er docenten aan boord waren.
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Autorijden is vele malen gevaarlijker dan vliegen.
Kees was aan boord ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ook nog mensen van de sociale werkplaats of palletsorteerders? Lekker belangrijk om te vermelden dat er docenten aan boord waren.
Ach, als een Nederlander in Nieuw-Zeeland een stukje gaat wandelen is dat direct bekend, lijkt mij dat het hierbij niet anders is.quote:
Lang niet altijd, er zijn zat gevallen waarbij men gewoon wel de passagierslijst publiceerde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze informeren eerst familie voordat ze die lijst online gooien. Dat kost nou eenmaal tijd.
Iedere keer als iemand dit zegt valt er ergens een vliegtuig uit de lucht.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Autorijden is vele malen gevaarlijker dan vliegen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Autorijden is gevaarlijker dan vliegen.
De 46 turken aan boord waren werkloos. Maar dat is natuurlijk pleonasmequote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ook nog mensen van de sociale werkplaats of palletsorteerders? Lekker belangrijk om te vermelden dat er docenten aan boord waren.
Misschien leek het probleem in eerste instantie vrij klein en is er daardoor voor gekozen om door te vliegen. Het is uiteindelijk wel een "prijsvechter" dus als het niet dringend is zal uit kostenoverweging worden gekozen om door te vliegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:44 schreef DeFlip het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat volgens Flightradar24 de toestel al bij de kust van Marseille al hoogte verloor. Waarschijnlijk hadden ze toen al door dat iets niet klopt. Op zo een cruciale moment kies je dan toch om een kleine bochtje te maken en dan een noodlanding maken bij de vliegveld van Marseille of Cote d'azur desnoods. Maar je gaat toch niet nog verder de bergen in vliegen.
twitter:BBCBreaking twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:44:03Helicopter lands near #Germanwings crash site & finds no survivors; "the plane is disintegrated," says French PM http://t.co/teojxJoBMX reageer retweet
Met de trein is wel veiliger. Kan ook goed mis gaan, zie Spanje, zie Duitsland 97.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:45 schreef PinkLow het volgende:
Vliegen is de veiligste manier, maar als het mis gaat... Dan gaat het vaak goed mis.
Je weet niet wat er aan de hand was. Misschien was het stuur wel kapot of was er brand in de cockpit...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:44 schreef DeFlip het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat volgens Flightradar24 de toestel al bij de kust van Marseille al hoogte verloor. Waarschijnlijk hadden ze toen al door dat iets niet klopt. Op zo een cruciale moment kies je dan toch om een kleine bochtje te maken en dan een noodlanding maken bij de vliegveld van Marseille of Cote d'azur desnoods. Maar je gaat toch niet nog verder de bergen in vliegen.
joh,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:42 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Ook nog mensen van de sociale werkplaats of palletsorteerders? Lekker belangrijk om te vermelden dat er docenten aan boord waren.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 15:43:21French police say there are no survivors from #Germanwings plane crash & it will take days to recover the bodies from the crash site #4U9525 reageer retweet
Net zeggen. Ook voor de hulpverleners was Cote d'azur een stuk aangenamer geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:44 schreef DeFlip het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat volgens Flightradar24 de toestel al bij de kust van Marseille al hoogte verloor. Waarschijnlijk hadden ze toen al door dat iets niet klopt. Op zo een cruciale moment kies je dan toch om een kleine bochtje te maken en dan een noodlanding maken bij de vliegveld van Marseille of Cote d'azurCote d'azur desnoods. Maar je gaat toch niet nog verder de bergen in vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |