quote:
twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:28:29Es handelt sich um ein Flugzeug vom Typ A320. An Bord waren 144 Passagiere und 6 Crew-Mitglieder. Lufthansa und Germanwings ... reageer retweet
150 dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]twitter:germanwings twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:28:29Es handelt sich um ein Flugzeug vom Typ A320. An Bord waren 144 Passagiere und 6 Crew-Mitglieder. Lufthansa und Germanwings ... reageer retweet
Jep, anders kost het je kijkcijfers of bezoekers.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Blester het volgende:
Wel interessant om de zien dat elk topic, elk nieuwsbericht, elke nieuwsuitzending en elke tweet gewoon eigenlijk precies hetzelfde is bij elke ramp. 'Er is geen nieuw nieuws, maar toch willen we nieuws hebben (desnoods produceren we het nieuws zelf) zodat we onze bezoekers niets nieuws kunnen melden'
Geen dramaverhaal over trouwringen?quote:
twitter:CNN twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:32:16Last words from #Germanwings A320 distress call were "emergency, emergency," authorities say. http://t.co/FXVBrA7RPz http://t.co/OxfPISsdvj reageer retweet
Uiteraard, commercialisering en uitmelken van rampenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, anders kost het je kijkcijfers of bezoekers.
Deze logica volg ik even niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Vanavond de reactie van Jan van de Berg uit Appelscha bij Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Merkel is belangrijk en stelt honderdduizend keer meer voor dan Jan. Merkel staat ver boven Jan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat boeit het meer wat Merkel ervan vindt dan wat Jan van de Berg uit Appellscha denkt?
Je hoeft het nieuws niet te volgen hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Uiteraard, commercialisering en uitmelken van rampen
Nou ze gaan nu voorlezen wat Merkel ervan vindt. 'geschokt' was haar eerste reactie. Ja joh, dan kun je net zo goed een willekeurige reactie voorlezen. Het voegt niets toe.quote:
Ik wil echt echte nieuws wel volgen, maar dan ook echt het echte nieuws. Waar je niet bergen met troepteksten hoeft door te spitten om tot de kern te komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hoeft het nieuws niet te volgen hoor.
echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Halbe Zijlstra meldt net bij RTL dat hij het ook vreselijk nieuws vindt.
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doelt hij niet op het landen van de helikopters?
Ik heb geen idee hoe dat werkt maar ik kan me voorstellen dat het lastiger landen is in een berg sneeuw?
Die is net dus over de rampplek gevlogen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.flightradar24.com/VLG1894/5d45ef0
Vliegt dezelfde route van Barcelona naar Dusseldorf
twitter:TeamPDuffy49 twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:35:20#germanwings veel sterkte voor familie/vrienden van de slachtoffers van deze ramp,deed me weer denken aan MH17 http://t.co/HwqS6tMayt reageer retweet
Ik heb dit jaar nog een grote operatie meegemaakt na een lawine waaronder 7 skiërs kwamen te zitten. Overal in de omgeving staan helikopers klaar voor dit soort situaties en deze zijn erg goed in staat om niet op al te schuine hellingen in de sneeuw te landen. Daarnaast droppen ze hulpdiensten via touwen op de stijlere stukken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Landen doe je überhaupt al niet op een helling, alleen dal en top en natuurlijk het zeldzame vlakke stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |