Qua landschap is het niet verkeerd. Liever op een berg dan in de zee. Straks keer je terug als plankton. Dat lijkt me weinig grandioos.quote:
Dan is er altijd nog een co-piloot om de situatie op te vangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.
Daar heb je gelijk in ja. Zullen vooral Duitsers zijn idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ook in het oosten. Vanuit Tilburg is Dusseldorf niet dichterbij.
maar dit wordt wat offtopic, vastgesteld is is dat een klein deel van Nederland best goede redenen heeft om vanaf Dusseldorf te vliegen, maar dat zal geen overgroot deel van de vlucht zijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)stort-zuid-frankrijkquote:De plaats waar het vliegtuig van Germanwings is neergestort, geldt als een hooggelegen gebied in de Franse Alpen. Er liggen wintersportresorts in het gebied met bergpieken van bijna 3000 meter hoogte. De eerste hulpdiensten zouden er inmiddels aanwezig zijn.
Geen idee, hoe zie zender heet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
misschien wel een goeie ja, thanks
http://www.npo.nl/live/npo-nieuws
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Zullen vooral Duitsers zijn idd.
De 42 Spanjaarden waren al bevestigd dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.
Dat las ik ja? Of was dat pure speculatie?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 42 Spanjaarden waren al bevestigd dan?
Spanjaarden niet te vergeten. Maar wat doet de nationaliteit van de slachtoffers er toe? Is voor elk slachtoffer en nabestaanden, ongeacht nationaliteit, even triest.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de 100 verwacht ik minimaal 70-75. Dan nog wat Nederlanders en Belgen en hier en daar een verdwaalde buitenlander.
twitter:NewsOnTheMin twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 13:01:10BREAKING UPDATE: Moncloa has just confirmed: 45 Spanish passengers were on crashed #germanwings airline. (@TheLocalSpain) reageer retweet
Dat meldde een ARD-reporter vanuit Madrid.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat las ik ja? Of was dat pure speculatie?
Een vliegtuig stort niet zomaar neer wanneer een piloot weg valt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien kreeg de piloot wel een hartaanval en verloor hij controle.
Zal wel zo rond de 40 en 45 schommelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat meldde een ARD-reporter vanuit Madrid.
Ze Russians!1!1!1! BUK raketten allesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
In het NOS journaal meteen speculatie over een aanslag.
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 24-03-2015 om 12:53:24‘Afschuwelijk nieuws over vliegramp Germanwings dat ook in ons land hard binnenkomt. Gedachten zijn nu bij slachtoffers & nabestaanden’. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |