Je spreekt geen Duits, welke taal sprak je dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat het uit is met mijn Duitse exMan man wat een taal
Sondern war es nicht deine Ex ....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat het uit is met mijn Duitse ex![]()
Engelsquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:33 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je spreekt geen Duits, welke taal sprak je dan?
Ok, het toeval (maar dat bestaat niet) wil, dat Toots heel goed is in Engels ....quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EngelsAl leerde ze Nederlands, ze vond dat wel leuk, iets met talenknobbel
We moeten toch de avond vullen, nu het bedtijd voor Toto is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar he, laten we ontopic gaan ja? Pff kletskousen
Ja iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
We moeten toch de avond vullen, nu het bedtijd voor Toto is.
Ik zal haar wel aan Toto voorstellen wanneer hij zelf belangstelling heeftquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ok, het toeval (maar dat bestaat niet) wil, dat Toots heel goed is in Engels ....
Goed puntquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
We moeten toch de avond vullen, nu het bedtijd voor Toto is.
Of natuurlijk gewoon zuster Klivia!quote:
Nee deze is toepasselijker voor Toot ....quote:
SCHUDDEN MET DE BILLEN!quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Nee deze is toepasselijker voor Toot ....
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:37 schreef Isegrim het volgende:
Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt!
Ja, het is niet niks allemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hallo Toto, ik lees nu een beetje over je perikelen, en man o man, wat krijg jij het voor je kiezen.
Zet hem op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |