Dat is kiezen tussen twee kwaden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is gunstiger? Neerstorten op volle zee of op een berg?
Ik kan beter zwemmen dan bergbeklimmen, dus volle zee.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is gunstiger? Neerstorten op volle zee of op een berg?
Ach stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.Ik heb al gruwelijke vliegangst en ik wil nooit meer zo'n ding in.
Klopt, is altijd een samenloop van omstandigheden. Maar meestal is foutief menselijk handelen in geval van mankementen of slecht weer de oorzaak, niet het mankement of het slechte weer zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Meteorologische omstandigheden kunnen zeker wel van invloed zijn. Ook op bijvoorbeeld de instrumenten aan boord waardoor foutieve informatie weergeven wordt.
Complete onzin, er gebeuren niet meer ongelukken dan vroeger.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.Ik heb al gruwelijke vliegangst en ik wil nooit meer zo'n ding in.
maar je gaat nu aantonen dat het vaker voorkomt dan pak-m-beet 15 jaar geleden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Is er al bericht over het aantal doden?
quote:Er zitten 142 passagiers aan boord en zes bemanningsleden.
Nee, in de bergenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Zou zijn neergestort in Digne? Hopelijk niet midden in de stad
Er zouden brokstukken "gevonden" zijn, als het midden in de stad was, was dat nieuws gok ik anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Complete onzin, er gebeuren niet meer ongelukken dan vroeger.
De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn. Het toestel is neergekomen bij de plaats Prads-Haute-Bléone, ten noorden van Digne-les-Bains in de Franse Alpen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:56 schreef Downwards het volgende:
Pilot suicide. Lijkt vooralsnog het meest voor de hand liggende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |