Niet echt persoonlijk, maar ik gebruik duolingo, om elke dag tien minuutjes zweeds of italiaans of iers te oefenen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:34 schreef minilot het volgende:
Wat voor persoonlijke appjes gebruiken jullie eigenlijk zoal?
Ik eigenlijk maar twee:
- Endomondo, voor het bijhouden van alles wat ik loop en fiets en verder beweeg
- Een dagboek-appje, Diaro, om elke ochtend als ik net wakker ben wat gedachten en voornemens voor de komende dag in te noteren.
- De Stop, Breathe & Think-app (van Tools for Peace), een handig, niet zweverig appje voor korte meditaties voor verschillende doeleinden
Jullie nog tips, toffee/handige dingen die je zelf gebruikt?
O ja, dat heeft mijn kerel ook ja. Hoor ik soms ineens gebroken Spaans vanaf de weecee komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet echt persoonlijk, maar ik gebruik duolingo, om elke dag tien minuutjes zweeds of italiaans of iers te oefenen.
Ken je het korte verhaal van david sedaris daarover? Hilarisch. Zal t eens opzoeken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind Endomondo echt wel leuk! Ben sinds ik het gebruik nog wel vaker geneigd om ergens heen te fietsen terwijl ik eigenlijk met de bus zou gaan, of om een extra rondje te lopen tussen kantoor en huis als ik weet dat ik daarmee weer wat kilometers kan bijschrijven.
Jaaa, graag!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ken je het korte verhaal van david sedaris daarover? Hilarisch. Zal t eens opzoeken...
Even snel vanuit de auto (fileeeee)quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef minilot het volgende:
Opvallende zaken in de Delicious:
Pag. 13: Foodwalks.nl - leuk idee, helaas niets voro mij op fietsafstand van huis. En verderwegse loopdagen zijn bij ons altijd op Zondag en dan zijn al die landwinkeltjes in de provincie natuurlijk dicht.
Pag. 16: Blijkbaar verkoopt Albert Heijn Kaapse Kruisbessen zonder het papierachtige lampionjasje erom! Zonde! Vind ik er juist zo leuk aan:
[ afbeelding ]
Pag. 27: De 'chocoladepavlova met kruidige peren en butterscotchsaus'. Waaah, lekker!
Pag. 36: Pasta met postelein en zalm. Recept verder niet zo boeiend, maar wel geode herinnering dat ik weer eens postelein wil eten.
Pag. 56: Rachel Khoo in een lief jurkje!![]()
Pag. 60: Die bullar met citroen, dille en viskuit. Bijzonder! Lijkt me wel leuk om te maken. Eventueel met vegetarisch zeewier'kuit' van Ikea.
Pag. 84: Toffe foto.
Pag. 106: Puik pannetje.
Pag. 116: Hele mooie pistachekrans met rozenroom![]()
En dat was het wel weer.
Wat ga jij eruit maken Sunny?
Moddergaar gekookt in een maizena saus? Dat is een gruwelquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:22 schreef fietsie het volgende:
Postelein, echt horror-jeugdherinneringen aan.... *brrrr*
Bij ons thuis kwam er dus alleen zomerpostelein op tafel, gekweekt in zwaar bemestte kleigrond waardoor het hele dikke zure steeltjes had...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:26 schreef minilot het volgende:
Winterpostelein vind ik wel (veel) lekkerder dan zomerpostelein.. Moet het gauw even eten, seizoen is al haast voorbij!
Winterpostelein:
[ afbeelding ]
Zomerpostelein:
[ afbeelding ]
Raapstelen heb ik meerdere m2 in de tuin van ieder jaar. Maar ze komen op t moment in de kas nog maar net op....quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
T is raapstelentijd jonguh! Stamppot raapstelen met uitgebakken spekjes. Daar mag je me s nachts voor wakker maken...
Goed hoor! Erg druk sinds ik weer werk. M doet verwoede pogingen tot kruipen maar kan dat nog helemaal niet en heeft als hoger levensdoel momenteel zijn voeten pakkenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa, graag!
Ennneh, hoe is het met jou? En de kleine? (al lopend?of kruipend? )
Sure! Maar wel pas als ik thuis ben, ik heb een baggertelefoontje met een baggercamera en daarmee krijg ik de recepttekst er niet goed op. Ik zet het vanmiddag even voor je op de kiek!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Even snel vanuit de auto (fileeeee)
Ben erg benieuwd naar recept van bullar en pistache krans
You wants to make picture for me???
![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik heb ze al een paar keer gegeten van t groenteboertje van mijn ouders. Ze hebben ook zelf gezaaid die komen net op ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Raapstelen heb ik meerdere m2 in de tuin van ieder jaar. Maar ze komen op t moment in de kas nog maar net op....
O, da's niks nee.. Verse winterpostelein smaakt zacht en fris en lente-achtig, met heel malse steeltjes & blaadjes.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons thuis kwam er dus alleen zomerpostelein op tafel, gekweekt in zwaar bemestte kleigrond waardoor het hele dikke zure steeltjes had...
Ik zei hardop 'awwwww'quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
..en heeft als hoger levensdoel momenteel zijn voeten pakken
Gij bent geweldig!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Sure! Maar wel pas als ik thuis ben, ik heb een baggertelefoontje met een baggercamera en daarmee krijg ik de recepttekst er niet goed op. Ik zet het vanmiddag even voor je op de kiek!
Bonusfotoquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zei hardop 'awwwww'
Sterkte met je eigen voet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
BonusfotoJemig wat gaat dat hard! En wat een leuk ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu maar weer aan het werk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:33 schreef kwakz0r het volgende:
Hier t verhaaltje van Sedaris:
http://www.newyorker.com/magazine/2014/06/30/stepping-out-3
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
BonusfotoKijk 'm blij zijn dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oo, wat moet het gaaf zijn om zo klein te zijn hè? Jammer dat we er niks meer van weten.Let me see you stripped down to the bone
Oh, molo! Ik heb gisteren jouw idee voor pide-met-kalkoen gebruikt om een AWESOME avondeten te maken. Thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Jemig wat gaat dat hard! En wat een leuk ventje
Zo, nu maar weer aan het werk
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:45 schreef minilot het volgende:
En wat ga jij vandaag allemaal doen, tegenwoordig-overactieve-Lonaa?
Tofquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Huis schoonmaken, naar de zielenknijper en een rijlesje. Verder een uurtje moet de hond en als ik de moed heb train ik m'n armen nog even. Maar eigenlijk wilde ik rustig aan doen vandaag.
Haha. De vorige keer bekeek ze me eerst een beetje met argusogen, maar volgens mij heeft ze wel in de gaten dat er echt wat veranderd is en geen tijdelijke manie ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:48 schreef minilot het volgende:
Wat vindt je zielenknijper eigenlijk van je huidige toestand, Lonaa? Wil hij/zij al een poster van jou in de wachtkamer hangen?
Och, en ik kan uit ervaring spreken dat met een permanente staat van hypomanie in elk geval uitstekend te leven is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha. De vorige keer bekeek ze me eerst een beetje met argusogen, maar volgens mij heeft ze wel in de gaten dat er echt wat veranderd is en geen tijdelijke manie ofzo.
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dag Sun.
Ik vind babykwak nog steeds niet oke.![]()
Hehe. Uit ervaring kan ik zeggen dat een tijdelijke staat van hypomanie ook prima is om mee te leven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, en ik kan uit ervaring spreken dat met een permanente staat van hypomanie in elk geval uitstekend te leven is.![]()
...nee...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Duh... heeft niet iedereen dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?![]()
Behalve in combinatie met eenden, dan heb ik het niet.quote:
Sorry! Echt geen reet te doen op kantoor. De iPlayer op de BBC-website wil niet en de Delicious is al uitgelezen.quote:
Oow nou de eendjes achter mijn huis maken nerveuze piepgeluidjes in combinatie met gespetter en e-e-e klankjes...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Behalve in combinatie met eenden, dan heb ik het niet.
Eendjes zeggen kwak
Dat klinkt niet ideaal.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nou de eendjes achter mijn huis maken nerveuze piepgeluidjes in combinatie met gespetter en e-e-e klankjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |