Oh, molo! Ik heb gisteren jouw idee voor pide-met-kalkoen gebruikt om een AWESOME avondeten te maken. Thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Jemig wat gaat dat hard! En wat een leuk ventje
Zo, nu maar weer aan het werk
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:45 schreef minilot het volgende:
En wat ga jij vandaag allemaal doen, tegenwoordig-overactieve-Lonaa?
Tofquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Huis schoonmaken, naar de zielenknijper en een rijlesje. Verder een uurtje moet de hond en als ik de moed heb train ik m'n armen nog even. Maar eigenlijk wilde ik rustig aan doen vandaag.
Haha. De vorige keer bekeek ze me eerst een beetje met argusogen, maar volgens mij heeft ze wel in de gaten dat er echt wat veranderd is en geen tijdelijke manie ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:48 schreef minilot het volgende:
Wat vindt je zielenknijper eigenlijk van je huidige toestand, Lonaa? Wil hij/zij al een poster van jou in de wachtkamer hangen?
Och, en ik kan uit ervaring spreken dat met een permanente staat van hypomanie in elk geval uitstekend te leven is.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha. De vorige keer bekeek ze me eerst een beetje met argusogen, maar volgens mij heeft ze wel in de gaten dat er echt wat veranderd is en geen tijdelijke manie ofzo.
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dag Sun.
Ik vind babykwak nog steeds niet oke.![]()
Hehe. Uit ervaring kan ik zeggen dat een tijdelijke staat van hypomanie ook prima is om mee te leven.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, en ik kan uit ervaring spreken dat met een permanente staat van hypomanie in elk geval uitstekend te leven is.![]()
...nee...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Duh... heeft niet iedereen dat?quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Jongedame, heb jij soms een vunzige associatie bij het woord kwak?![]()
Behalve in combinatie met eenden, dan heb ik het niet.quote:
Sorry! Echt geen reet te doen op kantoor. De iPlayer op de BBC-website wil niet en de Delicious is al uitgelezen.quote:
Oow nou de eendjes achter mijn huis maken nerveuze piepgeluidjes in combinatie met gespetter en e-e-e klankjes...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Behalve in combinatie met eenden, dan heb ik het niet.
Eendjes zeggen kwak
Dat klinkt niet ideaal.quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nou de eendjes achter mijn huis maken nerveuze piepgeluidjes in combinatie met gespetter en e-e-e klankjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |