een flinke lul er in stoppenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zoiets ja.. Hij loopt als een regenworm met darmkrampen
volgens mij neemt ze allesquote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
een flinke lul er in stoppen
dan is ze tenminste stil
Zelfs dan weet ze nog beter hoe dat zou moetenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
een flinke lul er in stoppen
dan is ze tenminste stil
Das mooi ,.....Vrijwilligers zat die dat graag willen doen volgens mij (ook in de cos)quote:
Haha dat was een grappig filmpje...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
haha..
ik kan dit beeld maar niet vergeten![]()
maar dan kan ze iig niet meer pratenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Zelfs dan weet ze nog beter hoe dat zou moeten
dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha dat was een grappig filmpje...
Een spettereind einde jaar ...met een schaatsbaan....
Ik zie hem nog staan op die sneue plastieke postzegel...
Voor het leven getekend..quote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef rico80 het volgende:
Is dat broddelwerk er nog niet afgespoeld dan. Ga eens douchen Collie... Probleem opgelost.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de ruzie van vanochtend van Gio en Tineke even in één filmpje geplakt ......
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Mjah dan krijgt ze geen woord meer over haar lippen...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar dan kan ze iig niet meer praten
dat scheelt al iets
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
En wat is het geworden.. een patatkraam
als het goed is niet neequote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah dan krijgt ze geen woord meer over haar lippen...
Een goeie kan dat wel coveren. Maar dat gaat der geld kostenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Voor het leven getekend..
[ afbeelding ]
of juist heel veelquote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah dan krijgt ze geen woord meer over haar lippen...
TOP !!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Een goeie kan dat wel coveren. Maar dat gaat der geld kosten
Dat gun ik haar wel..Met haar gratis gratis..quote:Op maandag 23 maart 2015 23:24 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Een goeie kan dat wel coveren. Maar dat gaat der geld kosten
Whutt? pil vergeten? offeh ..........quote:Op maandag 23 maart 2015 23:26 schreef 37metrijst het volgende:
Gio en Gnoom over de pil. Gio: maar dan kan het dus niet meer. Gnoom: maar nu nog wel. Kom!
Geen idee. Maar waren de ouders van Gio niet bang dat ze hem erin zou luizen?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt? pil vergeten? offeh ..........
Hoho een patatkraam met een partner die niet wil en die op ontploffen staat en iedereen ligt te wippen behalve Markiequote:Op maandag 23 maart 2015 23:23 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
En wat is het geworden.. een patatkraam
Per ongeluk een zetpil genomen, nu moet het anaal, en de olijfolie is te duur zegt Joey.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutt? pil vergeten? offeh ..........
ahh !! wat was er dan met de pil?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Met zwoele stem: ik ga vast in bed liggen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de ruzie van vanochtend van Gio en Tineke even in één filmpje geplakt ......
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik kan me dat heel goed voorstellenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waren de ouders van Gio niet bang dat ze hem erin zou luizen?
Ja zij z'n vader toch zoiets van: laat je niet met jong.....quote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waren de ouders van Gio niet bang dat ze hem erin zou luizen?
mark my words.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoho een patatkraam met een partner die niet wil en die op ontploffen staat en iedereen ligt te wippen behalve Markie
Gio toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Per ongeluk een zetpil genomen, nu moet het anaal, en de olijfolie is te duur zegt Joey.
Jah, maar Joey is Directeur Glijmiddel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gio toch?
ahh Tineke wordt weer gek gemaakt .... wat volwassen
Of het ging om een stopweek?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ahh !! wat was er dan met de pil?
Noomi en ook LauB zijn wel van die types die zwanger raken om een kerel aan zich proberen te binden
Ben jij dat?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef kaya39 het volgende:
[ afbeelding ]
Neemt ze een dromenvanger ofzo
Je kan altijd nog een cover up tattoo nemenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:30 schreef kaya39 het volgende:
[ afbeelding ]
Neemt ze een dromenvanger ofzo
Huh? hoezo...quote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, maar Joey is Directeur Glijmiddel.
daar zie ik hem serieus voor aanquote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? hoezo...![]()
straks bepaalt hij ook nog wanneer er geneukt mag worden
Hahaha. Die bilnaad. Dat is toch geen pan.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een cover up tattoo nemen
[ afbeelding ]
Best mooi.. Mooier als dat geklieder van Lauraquote:Op maandag 23 maart 2015 23:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een cover up tattoo nemen
[ afbeelding ]
Nee, dat bepaalt Joezi.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? hoezo...![]()
Gelukkig nietquote:
Met zijn klikkertje.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? hoezo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |