Toen ik net 20 was had ik ook een tijdje met iemand van 15, mag dat niet?quote:
niet erg als je martijn heet.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Toen ik net 20 was had ik ook een tijdje met iemand van 15, mag dat niet?
pedoquote:Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Hey Demon_from_heaven, hoe gaat het?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Gewoon lekker daten. Zo groot is het verschil nou ook weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:06 schreef WP8iscool het volgende:
Vinden jullie dat zoiets kan? Ik heb een leuk meisje (net 17) ontmoet via studie. Zij zit in eerste jaar van opleiding en ik 2de jaar. Aan de ene kant vind ik haar leuk om te zien en kan leuk met haar praten. Maar heb ook wel het gevoel dat ze tegen me opkijkt of erg bewondering toont. Ik vraag me af of zoiets gezond is.. Zelfs fysiek twijfel ik beetje, maar dat komt misschien ook omdat ik weet dat ze jonger is? Maar ze heeft wel iets leuks, en ben altijd blij als ik haar weer zie. Ze gedraagt zich ook wel volwassen. Tenminste waar ik bij ben.
Daarnaast vinden vrienden het natuurlijk niet echt cool, en ik zie me al bij haar ouders aankomen.
Of beter 2 a 3 jaar wachten? (voor zover dat kan)
Normaal gesproken zou ik het bij anderen gauw afkeuren. Als het middelbare school was ofzo zou ik het sowieso niet doen.
Wat had je?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Veel.quote:
Ik zou de ouders vermijdenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:06 schreef WP8iscool het volgende:
en ik zie me al bij haar ouders aankomen.
Zeg je ook van iets wat je nog nooit hebt gegeten 'dat heb ik nog nooit op'?quote:
Ik ben geen boerquote:Op maandag 23 maart 2015 20:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg je ook van iets wat je nog nooit hebt gegeten 'dat heb ik nog nooit op'?
Nou, je 'hebt' met een meisje valt in dezelfde categorie.quote:
Ja oke, maar ik bedoel dat je het geen relatie kon noemen, weet zelf ook niet echt wat het wasquote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je 'hebt' met een meisje valt in dezelfde categorie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |