Sta je dan te verregenen in vak X. Godver.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:59 schreef Intellectueel het volgende:
Verdomme, ziet er naar uit dat het zondag hondenweer is.
In ieder geval weer lekker vroeg vertrekken.
Was dit vorig jaar ook zoquote:Alcoholbeleid
Zowel in de bussen, die vanaf de IJsselhallen en het IJsseldelta stadion vertrekken is een maximum van vier blikjes bier per persoon (vanaf 18 jaar) ingesteld. Let op: eigen meegebrachte alcoholische dranken zijn niet toegestaan. Dit dient tijdig te worden aangeschaft bij de IJsselhallen of het stadion. Eigen meegebrachte etenswaren en frisdranken, in originele verpakking van plastic of karton, zijn wel toegestaan (glaswerk niet)
Nee. Althans, ik had gewoon bier bij me en iedereen in de bus ook. Volgens mij was het max. 4 of 6 blikjes pp.quote:
Ja was 4pp, had ik ook. Maar kan me niet herinneren dat je het alleen ter plekke kon bestellen. Zie dat dat er wel bij stond vorig jaar, zal wel niet zo streng op gecontroleerd worden dus.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Althans, ik had gewoon bier bij me en iedereen in de bus ook. Volgens mij was het max. 4 of 6 blikjes pp.
Langer dan met de trein en dat is 2:45.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:25 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe lang duurde de busreis vorig jaar ook al weer? 2 en half uur?
Ik ben ook al veel te nerveusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:54 schreef pleeborstel het volgende:
De spanning stijgt behoorlijk hierDenk/hoop dat Necid het voor ons gaat doen, koele kikker.
Misschien kan Sked meer vertellentwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:26:16PEC Zwolle heeft de eerste speler voor volgend seizoen binnen: Tristan Berghuis (19) komt transfervrij over van Jong Vitesse. reageer retweet
Zat ook bij oranje onder 15 en 16 lees ik. Gevallen talentje?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Sked meer vertellentwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:26:16PEC Zwolle heeft de eerste speler voor volgend seizoen binnen: Tristan Berghuis (19) komt transfervrij over van Jong Vitesse. reageer retweet
Jong Vitesse heeft sowieso veel talent. Tiga en Darri komen er ook vandaan en zijn goeie spelers.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo? Met Sinterklaas in de hoofdrol?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
Ik verwacht een motivatiefilmpje uit Madrid
Real?quote:Op zondag 3 mei 2015 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo? Met Sinterklaas in de hoofdrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |