abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 23 maart 2015 @ 19:25:09 #1
35723 crew  GGMM
pi_150958121

Opgericht: 1910
Clubkleuren: Blue-White
Stadion: IJsseldelta Stadion
Zitplaatsen: 12500

Selectie PEC Zwolle 2014-2015


Bovenste rij v.l.n.r.: Jacques Storm (keeperstrainer), Jesper Drost, Gert Peter de Gunst (assistent trainer/coach), Ron Jans (trainer/coach), René Hake (assistent trainer/coach), Bart van Hintum, Erwin Vloedgraven (verzorger)
Middelste rij v.l.n.r.: Isaak Teunis (teammanager), Ben Rienstra, Maikel van der Werff, Kevin Begois, Diederik Boer, Boy de Jong, Stef Nijland, Joost Broerse, Jerome Mulder (materiaalman)
Onderste rij v.l.n.r.: Mustafa Saymak, Leroy Labille, Trent Sainsbury, Wouter Marinus, Kamohelo Mokotjo, Bram van Polen, Ryan Thomas, Thanasis Karagounis, Rick Dekker, Denis Mahmudov, Nikos Ioannidis
Op de teamfoto ontbreken: Dimitrios Ferfelis, Jody Lukoki, TomᨠNecid, Thomas Lam







Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 23 maart 2015 @ 19:25:22 #2
35723 crew  GGMM
pi_150958136
quote:
Brama vertrekt bij PEC Zwolle
Wout Brama vertrekt alweer bij PEC Zwolle. Hij heeft een aanbieding van de club naast zich neergelegd omdat hij naar het buitenland wil.

De middenvelder tekende in oktober vorig jaar een contract op amateurbasis in de Overijsselse hoofdstad, nadat hij er sinds zijn vertrek bij FC Twente in de zomer niet in was geslaagd een buitenlandse club te vinden.

Brama maakte vervolgens een goede indruk bij PEC, binnen en buiten het veld, en kreeg onlangs een verbintenis voor de komende jaren aangeboden. De gesprekken zijn nu gestaakt. De drievoudige international heeft de aanbieding naast zich neergelegd omdat hij nog steeds de wens koestert om naar het buitenland te gaan. PEC heeft het voorstel dan ook ingetrokken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150958241
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Prima voetballer, maar ik denk dat hij denkt dat hij véél beter is dan hij daadwerkelijk is. :') Maar goed, als hij liever bij een Engelse middenmoter in de Championship wil spelen dan in de Eredivisie...
pi_150958563
Jammer, vind Brama wel wat voor PEC. Ben benieuwd waar hij denkt heen te kunnen.
pi_150958677
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:34 schreef HPLC het volgende:
Jammer, vind Brama wel wat voor PEC. Ben benieuwd waar hij denkt heen te kunnen.
Voor hij naar PEC kwam was hij op proef bij Huddersfield Town, zeg maar het RKC Waalwijk van Engeland. Zal wel zoiets worden.
pi_150958788
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voor hij naar PEC kwam was hij op proef bij Huddersfield Town, zeg maar het RKC Waalwijk van Engeland. Zal wel zoiets worden.
Ah oke, vroeg me al af waar hij speelde voor PEC.
pi_150958840
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ah oke, vroeg me al af waar hij speelde voor PEC.
Twente.
pi_150958933
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Twente.
Las over het woord proef heen, dacht ook dat hij al een tijdje weg was, maar hij schijnt vorig jaar maar 5 wedstrijdjes te hebben gespeeld voor Twente :P
  maandag 23 maart 2015 @ 19:43:18 #9
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_150958939
Brama weg _O_ _O_ Beste nieuws van de maand.
pi_150960570
Ik heb geen idee hoe realistisch dat is, maar misschien kunnen we hier nog iets leuks tussenuit plukken...

quote:
FC Twente heeft de verbintenissen van Andrej Rendla, Filip Bednarek, Rasmus Bengtsson (foto), Tim Breukers (verhuurd aan Heracles Almelo), Dico Koppers en Orlando Engelaar opgezegd. Hun contracten lopen aan het einde van dit seizoen af. Daarbij heeft de club laten weten dat het niet verder gaat van de van Arsenal gehuurde Ryo Miyaichi.

Daarnaast heeft FC Twente ook aan Derre Kwee, Matheus de Wit, Dario Tanda, Sven Verlaan en Alvin Daniels laten weten dat zij geen nieuw contract krijgen. Het vijftal komt dit seizoen uit in het beloftenelftal van de club, dat na dit seizoen uit de Jupiler League wordt genomen.
pi_150960754
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Prima voetballer, maar ik denk dat hij denkt dat hij véél beter is dan hij daadwerkelijk is. :') Maar goed, als hij liever bij een Engelse middenmoter in de Championship wil spelen dan in de Eredivisie...
Misschien gaat het hem meer om de ervaring van wonen in een andere cultuur dan het niveau waarop hij voetbalt.
Daarnaast zal het 2e niveau in Engeland wel op hetzelfde salaris niveau of hoger liggen.
pi_150960789
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:25 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Misschien gaat het hem meer om de ervaring van wonen in een andere cultuur dan het niveau waarop hij voetbalt.
Daarnaast zal het 2e niveau in Engeland wel op hetzelfde salaris niveau of hoger liggen.
Veel hoger. Maar er is meer in het leven dan geld, niet?
pi_150963733
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Veel hoger. Maar er is meer in het leven dan geld, niet?
Zeker, maar geef hem eens ongelijk. Een tijdje tegen een goed salaris wat meer van de wereld zien.
Lekker in Engeland (of een ander goed betalend land) geld binnen harken zodat je het na je voetbal pensioen rustiger aan kan doen.
pi_150963797
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:22 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Zeker, maar geef hem eens ongelijk. Een tijdje tegen een goed salaris wat meer van de wereld zien.
Lekker in Engeland (of een ander goed betalend land) geld binnen harken zodat je het na je voetbal pensioen rustiger aan kan doen.
Ja, die centen zijn inderdaad leuk. Maar dan speel je dus wel degradatievoetbal in de Engelse eerste divisie :')
pi_150964082
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, die centen zijn inderdaad leuk. Maar dan speel je dus wel degradatievoetbal in de Engelse eerste divisie :')
Hm is dat het kaliber club waar de interesse vandaan komt? Een eerste divisie subtopper moet hij toch ook wel kunnen halen of is Brama zo dramatisch?
pi_150964325
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:28 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Hm is dat het kaliber club waar de interesse vandaan komt? Een eerste divisie subtopper moet hij toch ook wel kunnen halen of is Brama zo dramatisch?
Dat Huddersfield Town staat momenteel 18e in de Championship, drie plekken boven de degradatiestreep. Nu gaat Brama daar dus waarschijnlijk niet heen, maar ik verwacht niet dat het heel veel hoger is eigenlijk.
pi_150966504
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Prima voetballer, maar ik denk dat hij denkt dat hij véél beter is dan hij daadwerkelijk is. :') Maar goed, als hij liever bij een Engelse middenmoter in de Championship wil spelen dan in de Eredivisie...
Tja, als je elders, bijvoorbeeld bij een Engelse middenmoter in de Championship, 2-3 keer zo veel salaris kunt verdienen als bij PEC, waarom zou je zo'n stap dan niet zetten?

En ik schrijf 2-3 keer, maar misschien is de factor nog wel veel groter.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 maart 2015 @ 12:34:19 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_151220456
Makkelijk fluit de halve finale tegen Twente
  Redactie Sport dinsdag 31 maart 2015 @ 14:15:08 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_151224367
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen idee hoe realistisch dat is, maar misschien kunnen we hier nog iets leuks tussenuit plukken...

[..]

Engelaar lijkt me wel een leuke.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 maart 2015 @ 14:51:48 #20
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_151225882
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Van Wonderen weg bij Graafschap:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)t&utm_medium=twitter
Wtf :')
pi_151226192
Oh, trouwens:

quote:
Zwolle - De gemeenteraad van Zwolle heeft maandagavond besloten de garantstelling voor PEC Zwolle te gunnen. De ChristenUnie, het CDA, GroenLinks en de PvdA dienden een motie met strenge eisen in en toen werd duidelijk dat de garantstelling er zou komen.

Het akkoord betekent dat de gemeente Zwolle de komende vijf jaar garant staat voor een bedrag van maximaal 1,5 miljoen euro. Dit geeft PEC Zwolle de mogelijkheid om geld te lenen bij de bank. Als dat mis gaat, dan kan de club terugvallen op de garantstelling van de gemeente. Niet alle partijen in de Zwolse gemeenteraad waren het eens met de gang van zaken. De SP is principieel tegen een garantstelling omdat de partij vindt dat gemeenten betaald voetbalorganisaties niet financieel zou moeten steunen. PEC Zwolle moet het college voortdurend op de hoogte houden van de investeringen en financiële resultaten. Bovendien wordt het plan van aanpak voor financiële verbetering van de Zwolse clubl nauwlettend in de gaten gehouden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 maart 2015 @ 21:45:39 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_151241854
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
Oh, trouwens:

[..]

Dat laatste is makkelijk, dat moet sowieso ook naar de KNVB, dat kan gewoon in een CC naar de gemeente :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 april 2015 @ 10:02:17 #24
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_151253846
pec_nu twitterde op woensdag 01-04-2015 om 09:40:27 BREAKING! PEC Zwolle versterkt zich per 1 juli met Marnix Kolder. De aanvaller van Go Ahead Eagles tekent een contract voor 2 seizoenen. reageer retweet
XD XD XD
pi_151253871
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, die centen zijn inderdaad leuk. Maar dan speel je dus wel degradatievoetbal in de Engelse eerste divisie :')
Komen meer mensen kijken dan bij PEC.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')