dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
Denk je niet dat het kunnen schrijven van een redelijk foutloze sollicitatie een van de zaken is waarnaar gekeken wordt bij de eerste selectie? Ik zou denken van wel. Ook al is dat misschien niet van levensbelang voor de functie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef IgotAquestion het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het niet een van de moeilijkste studies is. Ik heb meer bewondering voor bepaalde andere studies. Maar het staat aangeschreven als een van moeilijkste studies.
Het is niet zo dat ik zelf heb bepaald.
En hoezo arrogant, enige wat ik deed is mijzelf verdedigen tegen mensen die alleen maar mij met mijn taalgebruik naar beneden wilden halen. Terwijl ik gewoon snel vraag wilde stellen.
Ik ben juist absoluut niet arrogant en vind mezelf juist absoluut niet geweldig
tuurlijk wordt daarnaar gekeken, maar kom op dit is een forum. Je gaat tegen je vrienden toch ook niet formeel spreken. Daarom is er ook verschil in informeel en formeel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:34 schreef deezler het volgende:
[..]
Denk je niet dat het kunnen schrijven van een redelijk foutloze sollicitatie een van de zaken is waarnaar gekeken wordt bij de eerste selectie? Ik zou denken van wel. Ook al is dat misschien niet van levensbelang voor de functie.
Niemand gelooft die quatsch over die ontzettend ingewikkelde studie van jou amigo. En niemand mag jou. Echt niemand.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:43 schreef IgotAquestion het volgende:
Maar inderdaad ik had het beter kunnen aanpakken en wil absoluut niet een foutieve indruk wekken dat ik arrogant ben. Ik probeer juist zo 'open-minded' mogelijk te zijn en zoveel mogelijk adviezen van anderen ter harte te nemen.
Maar wij zijn je vrienden (nog) nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:40 schreef IgotAquestion het volgende:
[..]
tuurlijk wordt daarnaar gekeken, maar kom op dit is een forum. Je gaat tegen je vrienden toch ook niet formeel spreken. Daarom is er ook verschil in informeel en formeel.
Goh, iemand om een forum mag me niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Niemand gelooft die quatsch over die ontzettend ingewikkelde studie van jou amigo. En niemand mag jou. Echt niemand.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:16 schreef DeMuur het volgende:
[..]
Maar wij zijn je vrienden (nog) nietIk denk dat het door het grootste gedeelte van dit forum als irritant en forumvervuiling wordt gezien wanneer er slechte teksten worden gepost.
Dus om de volgende keer wel serieus genomen te worden; doe 5 seconde meer moeite en typ je post in normaal Nederlands.
Nee maar dat had ik toch al aangegeven dat ik het verkeerd heb aangepakt. En excuses voor aangeboden. Ik wilde gewoon snel wat vragen, ben nieuw hier en wist niet hoe serieus ik dit forum moest nemen. En sowieso in informele gesprekken type ik het liefst in telegram stijlquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:16 schreef DeMuur het volgende:
[..]
Maar wij zijn je vrienden (nog) nietIk denk dat het door het grootste gedeelte van dit forum als irritant en forumvervuiling wordt gezien wanneer er slechte teksten worden gepost.
Dus om de volgende keer wel serieus genomen te worden; doe 5 seconde meer moeite en typ je post in normaal Nederlands.
Dan geloof je het niet :p Ik weet niet of je het ingewikkeld kan noemen, het is gewoon reteveel en ook kwalitatief/inhoudelijk word het als erg lastig ervaren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Niemand gelooft die quatsch over die ontzettend ingewikkelde studie van jou amigo. En niemand mag jou. Echt niemand.
@demuurquote:
Het is erger: ik zei niemandquote:Op dinsdag 24 maart 2015 09:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goh, iemand om een forum mag me niet.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |