daar doe je dan toch gewoon een nieuwe in?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:04 schreef Zoë23 het volgende:
room
En traphekjes zijn sowieso lelijk. Ben wel blij dat we ze hebben
E heeft het gillen nu ook ontdektlekker gillen en kletsen als je eigenlijk even moet slapen. Heb haar weer in de box gelegd, ze werd vanzelf moe
![]()
nu slaapt ze lekker.
batterij van de Tinylove is leeg.
ik weet niet zeker of ze na 1 inentingsronde voldoende beschermd zijn, misschien even checken bij cb infolijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
de mijne werkt gewoon op drie penlites
Ik zit vreselijk te vloeken hier, er zit een scheurtje in 1 van mijn kolfventielen, uitgerekend op fucking dinsdag, wanneer ik zes vergaderingen heb. Geen goed vacuüm = geen tsr hier. Voor enkelzijdig kolven geen tijd. En gisteren ben ik ook maar aan twee keer kolven toe gekomen, straks lig ik ineens droog
nog een vraag, op het kdv is bij een peuter kinkhoest geconstateerd. Ik heb de folder gelezen, mijn kind is ingeënt, dus ik dacht: gewoon brengen morgen. Of zie ik iets cruciaals over het hoofd?
Je borsten vandaag dan alleen stimuleren om de productie bij te houden, niet om een fles vol te kolven? Ene borst kolven met de kolf, de andere met je blote hand stimuleren?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ducttape heb ik meestal ook niet in mijn laptoptas.
amsel, die ene andere kolft met medela. Uitkoken kan hier niet. Is gewoon tien keer kut. Ik sta ook acuut droog, terwijl ik nota bene de ochtendvoeding geskipt heb
Oh bah wat eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
We mochten vandaag naar huis. Tot j. stopte met ademen en paars werd. Nu aan de monitor voor minimaal 24 uur en moeders aan de zuurstof, want wat zijn wij geschrokken. Ik ben blij dat we nog in het ziekenhuis zijn.
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar doe je dan toch gewoon een nieuwe in?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
We mochten vandaag naar huis. Tot j. stopte met ademen en paars werd. Nu aan de monitor voor minimaal 24 uur en moeders aan de zuurstof, want wat zijn wij geschrokken. Ik ben blij dat we nog in het ziekenhuis zijn.
Net even goed de schrik eruit gejankt en we liggen nu net drietjes op bed bij te komen. Hij wordt getest op RS. Als dat het is moeten we nog 48 uur blijven (zonder nare incidenten zoals vanmorgen). Anders mogen we morgen naar huis (geen RS en geen rare dingen).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Och Jezus cactus, wat een schrikhoe gaat het nu?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan naar huisandere filter heeft ook een scheurtje
ik vrees mijn eigen schuld. Heb ze zondag met een klein borsteltje schoongemaakt. Daar heeft denk ik iets scherps aan gezetenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Shit, cactus, wat eng zeg. Brr. Hopelijk niets ernstigs en is het snel over!
Sq, hoe kan er nou in beiden ineens een scheur zitten?? Balen zeg
Fijn! Thuis stinken is fijner dan in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:03 schreef Cholula het volgende:
Wat vreemd dat ze allebei stuk zijn SQ!
Ondanks een gewichtsverlies van meer dan 10% zijn we vanochtend ontslagen uit het ziekenhuis. Nu zit ik met een gelukzalige glimlach te wachten totdat het bed is verschoond en ik er in kan liggen stinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder trouwens geen slabbetjes meer, mini vindt ze maar irritant volgens mij, en het gaat wel goedAlleen met uit een rietjesbeker drinken niet zo
[ Bericht 11% gewijzigd door Take_A_Picture op 24-03-2015 13:43:22 ]Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |