het was een elstar, lekker friszuurquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Hilmo het volgende:
Aaah dat filmpje SQ! Wat gaaf! Was dat een beetje zachte, rijpe appel? Zo vasthouden kan dus ook. Idee wel!![]()
Loj, die komkommer ga ik denk ik ook doen. Dat doen jullie dus al een beetje voor de 6 maanden? Dan kan ik zo langzaamaan ook wel wat proberen, zo nu en dan eens.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 14:47 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind het bijna jammer dat ik nooit ga trouwen jm!
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met afbouwen, Mariska! Away, jij ook..
Skittles, heerlijk, wat een blij ei.. En M. aan het appellikken.
.
Crump, hoe gaat het slapen nu zonder puck?
I had bij de gastouder al sinds half 2 niet meer geslapen, dus die is na een bijtanksessie als een blok in slaap gevallen. Tijd voor mijn secret pleasure: Say yes to the dress.. Je weet dat je je vriend te vaak laat meekijken als hij zonder problemen een jurk omschrijft met de termen mermaid tail en sweetheart neckline.
.
Nooitquote:Op maandag 23 maart 2015 16:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEn foto's maken zonder trouwen kan ook hoor
Tip: rompers zijn 3 voor 2 bij de Hema
Dat is een hele dikkequote:Op maandag 23 maart 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje lastig aanhaken hier, maar dat komt vanzelf goed.
Dankzij de tips in dit topic heb ik vrouw een Avent-fles mee laten nemen. J. weigerde die gelijk. Op aanraden van de verpleegster heb ik vrouw naar de Etos gestuurd voor een Difrax-fles. J. vond deze wel helemaal geweldig en heeft net 55 ml borstvoeding uit de fles gedronken! Dat was zijn hele voeding! Ik ben zo trots en blij enzo! Op naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |