abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2015 @ 10:34:02 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_150941440
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

disclaimer
pi_150941475
Aww dat plaatje O+

Je hebt ook wel gelijk. Alleen zodra ik dat dan hoor, schiet ik in de ik push haar teveel en maak zo mijn baby kapot-modus :')
pi_150941507
Mijnes doet het ook nog Skittles, dus dat zal wel loslopen. Zolang je er geen oude kranten en batterijen in stopt komt het altijd goed :+ .
pi_150941560
Die batterijen stop je toch ook niet in de mond gekkie O+ Die doen alleen hun werking als je ze aan de achterkant erin steekt
pi_150941611
-O-
Dat stond niet in de handleiding.
pi_150941692
Oorzaak van de verstopping gevonden :7
  maandag 23 maart 2015 @ 10:53:08 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_150941896
Ik had een lief appelfilmpje maar YouTube crasht om de haverklap -O-
disclaimer
pi_150942401
2 weken baby. *O* En we leven nog :P beetje moe, maar het lijkt er op dat ze iig 's nachts goed slaapt. Net geprobeerd te laten huilen. Ze sliep na 7 minuten (getimed ja, wilde niet te lang)
Lijkt erop dat mijn baby eigenlijk best makkelijk is. Wel vind ik dat ze onrustig slaapt in de wieg. Is dat normaal? Misschien gewoon wennen voor haar ofzo?
Cb kwam vanmorgen, ze zit precies op de middelijn met gewicht en komt goed aan. Ik ben tevreden. Nou alleen ik zelf nog even weer de conditie terug. En die kloof in de linkertepel mag nou ook wel een keer weg. Gelukkig doet het alleen bij aanhappen zeer.

:* voor mevrouw cactus. Zo frustrerend lijkt me dat.

Verder weet ik het niet meer zo goed. Maar :* voor iedereen die het gebruiken kan. Over een paar maanden kan ik mijn tips spuien.
pi_150943014
Of het normaal is weet ik niet Risu, maar de mijne slaapt ook onrustig als ze niet op schoot ligt.
Dat je kloof maar snel weg mag zijn :*

Blij ei

Hihaho!
  maandag 23 maart 2015 @ 11:39:46 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_150943048
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Risu het volgende:
2 weken baby. *O* En we leven nog :P beetje moe, maar het lijkt er op dat ze iig 's nachts goed slaapt. Net geprobeerd te laten huilen. Ze sliep na 7 minuten (getimed ja, wilde niet te lang)
Lijkt erop dat mijn baby eigenlijk best makkelijk is. Wel vind ik dat ze onrustig slaapt in de wieg. Is dat normaal? Misschien gewoon wennen voor haar ofzo?
Cb kwam vanmorgen, ze zit precies op de middelijn met gewicht en komt goed aan. Ik ben tevreden. Nou alleen ik zelf nog even weer de conditie terug. En die kloof in de linkertepel mag nou ook wel een keer weg. Gelukkig doet het alleen bij aanhappen zeer.

:* voor mevrouw cactus. Zo frustrerend lijkt me dat.

Verder weet ik het niet meer zo goed. Maar :* voor iedereen die het gebruiken kan. Over een paar maanden kan ik mijn tips spuien.
Uiteraard is dat wennen voor je meisje :). Ze heeft 9 maanden lang bij jou, warm en veilig, in je buik gezeten en ligt nu 'ineens' alleen in een groot bed, zonder jou! Fijn dat ze goed aangekomen is :Y

Razz, A eet echt goed zeg O+. Bij S'je is het nog niet veel meer dan een beetje likken aan wat groenten. Prutjes wil ze niet, ze wil alleen Rapley :D. Eigenwijs ding. Broodkorstjes gaan wel prima.

Skittles, wat een leuke foto :D! En die tandjes O+
pi_150943356
Gefeliciteerd Cholula! *G*

Verder onder een steen geleefd. Dit was het weekend van de grote tuinpuinruiming in de regen (mijn rol: toekijken, koffie zetten en dweilen dweilen dweilen) en kraamvisite. En R. heeft besloten dat het toch iets te makkelijk ging, dus slapen op een andere plek dan op mijn buik ook maar weer afgeschaft.
pi_150943458
Mamatras, Inge! :D

echt he, ik had daar na een paar weekjes wel schoon genoeg van, die baby 24/7 boven op me.. Maar nu wil ze echt niet meer rustig bij me zitten, tenzij bv, en ik mis het zo! :')

Ik ben nog steeds ziek }:| en dat maakt het een stuk moeilijker om er 'S nachts uit te gaan :+
pi_150944296
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Mamatras, Inge! :D

echt he, ik had daar na een paar weekjes wel schoon genoeg van, die baby 24/7 boven op me.. Maar nu wil ze echt niet meer rustig bij me zitten, tenzij bv, en ik mis het zo! :')

Ik keek van het weekend met heimwee filmpjes en foto's ervan :')
pi_150944423
Het is ook heel knus. En daarbij ben ik ook erg goed in bankhangen. Ik dacht alleen ook wat in het huishouden te doen.

Edit: en dit dus na 2 dagen mamamatras. Ik ben echt verwend de eerste 3 weken :).
pi_150944672
Week 2 bv afbouwen: de ongeveer-10.00u-voeding vervangen door fles. Ik zit nu als Lolo-Ferrari-look-a-like te wachten (nouja, te werken met lunch voor m'n neus) tot hij wakker wordt voor z'n ongeveer-tussen-de-middag-voeding :')

En de mamatras-tijd, ohja! Draagdoek *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150945696
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:32 schreef ingee het volgende:
Het is ook heel knus. En daarbij ben ik ook erg goed in bankhangen. Ik dacht alleen ook wat in het huishouden te doen.

Edit: en dit dus na 2 dagen mamamatras. Ik ben echt verwend de eerste 3 weken :).
Bij de tweede lukt het me veel beter om van de plakbabymomenten te genieten. Maar misschien ook omdat het gewoon lastiger gaat op dagen dat peuter ook thuis is. Dagen met alleen baby zijn ook echt knuffeltijd voor baby :) O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150945798
En dat was volle poepluier nummer 6 :')
pi_150945852
Skittles, wat een leuke foto van je blije ei! :D

Razz, omg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150945857
SQ nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje! Mauwtjefilmpjes O+ .
Skittles wat een leukerd O+ .
Risu, A. sliep de eerste maand ook onrustig in de wieg. Liefst sliep ze in de draagdoek of de wandelwagenbak.
Inge, ik mis dat geplak ook wel maar weet ook nog wel dat ik het heel benauwend kon vinden :@ . Het is ook nooit goed, zeg maar :') .
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks ;)
  maandag 23 maart 2015 @ 13:26:14 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150945875
Bijgelezen :)

Fazz nog welkom terug in Nederland *O* En kruipen 2.0 _O-

Away je hebt echt niet gefaald :* Hele mooie foto's ook O+ en peper&zout kleur boks :7

Cactus geen tips maar kan me voorstellen dat je graag naar huis wilt. Hopelijk gaat het snel beter en mag je weg met je ukkie :*

Butter: wat een verhaal zeg :o Maar diep respect voor 6 maanden kolven _O_

Cholula welkom *O*

En M. van kwak doet goede kruippogingen zie ik :D

Huh razz is A. alweer 6 maanden :o Damn… lekker koppie O+

Skittles wat zelfstandig zitten betreft, ik heb dat op het cb gevraagd hoe dat nou zit. Zij zeiden: het gaat erom dat hij zelf goed rechtop blijft zitten in de stoel, dus niet inzakt. Dat is nog wat anders dan zelf blijven zitten op de grond. En zijn dat tandjes daar op de foto? O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_150946665
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks ;)
Yup, met heel erg gemengde gevoelens ;( Het gaat nog prima, maar binnenkort duik ik weer volop het bruiloftenseizoen in en ik zie het niet zitten om op trouwdagen en -locaties te moeten kolven :{ Ik hoop wel de ochtend- en avondvoeding te behouden.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150947336
Van alles gelezen. Plakmomenten hier nooit echt gehad. In slaap vallen tijdens en na de borst maar verder niet.

Ik heb een vriendin gevonden die ook zo'n kleuren analyse ding wil doem dus nu in Friesland iets aardigs vinden. Prijzen en invulling verschillen enorm. Met 2 of meer is vaak wel goedkoper. :)

Een van de maxi cosi banden is lek. Man is nu naar fietsenmaker, kijken of die ze kan maken. Ik las de tip dat het formaat gelijk is aan een step band. Hebben hem tweedehands.

Net kleertjes uitgezocht. Veel 74 lijkt al passend dus klaargelegd. Hij heeft nu ook al klein vallend 74 aan. De eerste zeeman 74-80 rompers zijn al te kort...

Over een week of wat beginnen met iets van groente. Ik durf niet goed, ben er nog niet zo klaar voor... Broodkorst mag ook met bijna 6 maand? Dat durf ik eerder denk ik :')
pi_150947389
JM - Dat lijkt me inderdaad heel vervelend, en ook niet goed te plannen. Ze zullen maar op ploffen staan maar de boel loopt net iets uit en het ja-woord komt eraan -O- . Kan me je gemengde gevoelens zo goed voorstellen, maar je hebt je mannetje zo'n enorm goede start meegegeven, daar kun je trots op zijn :* !

Hilmo, ik vind die broodkorst enger dan groente :D . Die korst gaat zo plakken en dan wordt het zo'n bal en dan stopt mijn hollebolleAnne hem zo HOP in één keer in haar mond.. En, nouja, ik blijf dan niet heel rustig relaxed zitten kijken als ze dan gaat kokhalzen zeg maar :') . Groente gaat lekker, kan ze op sabbelen en vasthouden en gepureerd glijdt het zo naar binnen.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2015 14:06:53 ]
  maandag 23 maart 2015 @ 14:07:52 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_150947469
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje! Mauwtjefilmpjes O+ .
Skittles wat een leukerd O+ .
Risu, A. sliep de eerste maand ook onrustig in de wieg. Liefst sliep ze in de draagdoek of de wandelwagenbak.
Inge, ik mis dat geplak ook wel maar weet ook nog wel dat ik het heel benauwend kon vinden :@ . Het is ook nooit goed, zeg maar :') .
Gelukt zonder YouTube:

https://drive.google.com/(...)dhZXlKaEk&authuser=0

[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 23-03-2015 14:13:10 ]
disclaimer
pi_150947539
Groente vind ik ook minder spannend :+ dat slurpen ze wel op (tenzij rapley)

E eet zo lekker en goed O+ Superleuk natuurlijk om met je mond vol wortel PFRRRRFFRRTTT te doen zodat overal spetters wortel zitten :Y)

Leuke foto's fazz en skittles!

Jm :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')