Uiteraard is dat wennen voor je meisjequote:Op maandag 23 maart 2015 11:15 schreef Risu het volgende:
2 weken baby.En we leven nog
beetje moe, maar het lijkt er op dat ze iig 's nachts goed slaapt. Net geprobeerd te laten huilen. Ze sliep na 7 minuten (getimed ja, wilde niet te lang)
Lijkt erop dat mijn baby eigenlijk best makkelijk is. Wel vind ik dat ze onrustig slaapt in de wieg. Is dat normaal? Misschien gewoon wennen voor haar ofzo?
Cb kwam vanmorgen, ze zit precies op de middelijn met gewicht en komt goed aan. Ik ben tevreden. Nou alleen ik zelf nog even weer de conditie terug. En die kloof in de linkertepel mag nou ook wel een keer weg. Gelukkig doet het alleen bij aanhappen zeer.
voor mevrouw cactus. Zo frustrerend lijkt me dat.
Verder weet ik het niet meer zo goed. Maarvoor iedereen die het gebruiken kan. Over een paar maanden kan ik mijn tips spuien.
Ik keek van het weekend met heimwee filmpjes en foto's ervanquote:Op maandag 23 maart 2015 11:54 schreef krijgerrtje het volgende:
Mamatras, Inge!![]()
echt he, ik had daar na een paar weekjes wel schoon genoeg van, die baby 24/7 boven op me.. Maar nu wil ze echt niet meer rustig bij me zitten, tenzij bv, en ik mis het zo!![]()
Bij de tweede lukt het me veel beter om van de plakbabymomenten te genieten. Maar misschien ook omdat het gewoon lastiger gaat op dagen dat peuter ook thuis is. Dagen met alleen baby zijn ook echt knuffeltijd voor babyquote:Op maandag 23 maart 2015 12:32 schreef ingee het volgende:
Het is ook heel knus. En daarbij ben ik ook erg goed in bankhangen. Ik dacht alleen ook wat in het huishouden te doen.
Edit: en dit dus na 2 dagen mamamatras. Ik ben echt verwend de eerste 3 weken.
Yup, met heel erg gemengde gevoelensquote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Gelukt zonder YouTube:quote:Op maandag 23 maart 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje! Mauwtjefilmpjes.
Skittles wat een leukerd.
Risu, A. sliep de eerste maand ook onrustig in de wieg. Liefst sliep ze in de draagdoek of de wandelwagenbak.
Inge, ik mis dat geplak ook wel maar weet ook nog wel dat ik het heel benauwend kon vinden. Het is ook nooit goed, zeg maar
.
Hey JM ben je aan het afbouwen? Dat had ik gemist. Nog wel even LoloFerrariFoto's maken hè, voor zhe memories straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |