Gezellig!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb haar al uitgenodigd voor een korte strandvakantie als het eindelijk mooi weer is
Absoluut, elke keer opnieuw weer lachen om die ogen als die trein 'm raakt.quote:
Of je zet hem gewoon uitquote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan de autocorrect van deze tablet ook onder die trein?
Zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan de autocorrect van deze tablet ook onder die trein?
Het proberen waardquote:
Zonder de rest van de tablet he. Sorry, was niet SMART genoegquote:
Klinkt bijna als een Wedden Datjequote:Op maandag 23 maart 2015 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Route bedenken voor de NVM open huizendag komende zaterdag.... 8 woningen in 4 wijken. Ben bang dat ik een selectie moet gaan maken
Bandjes oppompen, zweetband om de kop en als een malle de stad door fietsenquote:
De tijd gaat... NU in!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bandjes oppompen, zweetband om de kop en als een malle de stad door fietsen
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tijd gaat... NU in!
Naar wat voor iets zoek je?
Voorlopig nog nergensquote:Op maandag 23 maart 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Spannend, ben beneiwud waar je terecht komt
ha. Wil je mijn huis? Voor 175k ben jij mn manquote:Op maandag 23 maart 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.
Zeker als je al tijdje kijkt weet je alvast of t wat is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voorlopig nog nergens
Eerst contract hebben, maar als alles normaal gaat dan heb ik die 1 augustus. Maar wel leuk om de sfeer een beetje te proeven her en der.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-7/fotos/#foto-10quote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef Cue_ het volgende:
Als je bij mij in de buurt wilt wonen, met een kinderspeelplaats voor de deur schijnt er nog wel iets goedkoopste te zijn. Enkel moet er wel wat aan gebeuren.
Maar er wordt gezegd dat je zo 20.000 onder de vraagprijs zou kunnen gaan zitten
Dat kan ik bij lange na niet betalenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
ha. Wil je mijn huis? Voor 175k ben jij mn man
aaaah pluskut!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-7/fotos/#foto-10
Die bedoel je denk ik.
Appartementje op begane grond kan natuurlijk ookquote:Op maandag 23 maart 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |