Te kleinquote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is deze niet iets voor jou? Kruipafstand van je stamcafe
http://www.funda.nl/koop/(...)949939-hofstraat-19/
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, inloopkast...
Ik wil overal schuifdeuren. Haat aan onhandige draaideuren
Wauw, jaloers. Hier moet echt nog wel wat schilderwerk enzo ertegenaanquote:Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook zo'n prachtig huis voor ons gevonden. We hebben meteen een to do list gemaakt met wat te doen voor de makelaar kan komen. En het is in een weekendje te doen. Helaas zijn komende weekenden vol gepland. Dus ik doe elke dag maar een beetje
Kan wel wat meer licht gebruikenquote:
Nu meer daglicht?quote:
Ik wil sowieso niet pal in het centrum wonen. Iets erbuiten is wel fijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te klein
Wil minimaal 2 slaapkamers + berging (of 3 slaapkamers)
Daarbij moet je daar echt niet gaan wonen, met al dat tuig dat er rondloopt.
Had tijdens mijn zoektoch deze idd ook gezien of de verhuur versie ervan. Begane grond ook, dat wil je toch niet joh
That's a bummer manquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen daglicht, want het huis verspringt
Ja idd.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet pal in het centrum wonen. Iets erbuiten is wel fijn.
mwaaaaah... Even de slaapkamer inlopen naar de spiegel. Ken best.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's a bummer man
Moet je toch steeds die inloopkast uit. Uitloopkast...
Ja, da's waar. Ik moet ook niet zeuren. heb niet eens een walk inquote:Op maandag 23 maart 2015 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
mwaaaaah... Even de slaapkamer inlopen naar de spiegel. Ken best.
Walkin closet grenst aan slaapkamer nml
Hoewel, technisch gezien kan ik zo mijn kast inlopen, maar echt praktisch is het dan nietquote:Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik moet ook niet zeuren. heb niet eens een walk in
Hier is het vooral schoonmaak. Plafond witten. En op zolder een muurtje behangen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, jaloers. Hier moet echt nog wel wat schilderwerk enzo ertegenaan
Relaxedquote:Op maandag 23 maart 2015 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier is het vooral schoonmaak. Plafond witten. En op zolder een muurtje behangen.
Ja dus nu nog even tijd krijgen/vrij maken en dan aan de slag. Vandaag al begonnen met een klein beetje. Ik merk alleen dat mn lichaam het niet leuk vindquote:
En dan verhuizenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dus nu nog even tijd krijgen/vrij maken en dan aan de slag. Vandaag al begonnen met een klein beetje. Ik merk alleen dat mn lichaam het niet leuk vind
Maar eerst af! Dan relaxen
Ik hoop hetquote:
Zelfde dorp?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook zo'n prachtig huis voor ons gevonden. We hebben meteen een to do list gemaakt met wat te doen voor de makelaar kan komen. En het is in een weekendje te doen. Helaas zijn komende weekenden vol gepland. Dus ik doe elke dag maar een beetje
Huizenmania op je heupenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik wil het echt snel verkopen
Ja veel betere wijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |