abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151107650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:50 schreef LizzyAdam het volgende:
Volvo? Nee. ew. Gefrusteerde huisvaderauto's.

Oh, V., Lief wil mij Zondag mee uiteten nemen in centrum Utrecht. Nog tips? Ik hou van tapas, zij van Indiaas en sushi, maar zolang het geen vreettent is vind ik het best
Ik eet graag bij Vis en meer. Gastmaal aan tafel. Evt het Zuiden, maar vooral omdat de bediening daar fijn en professioneel is. Saigon want fijne Vietnamees.
Als t iets van je wensenlijst moet zijn, vroegah at ik wel eens bbij kyushu, maar ik heb al 100 jr geen sushi of tapas gegeten en ik hou niet van Indiaas, dus...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:33:41 #152
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_151107813
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik eet graag bij Vis en meer. Gastmaal aan tafel. Evt het Zuiden, maar vooral omdat de bediening daar fijn en professioneel is. Saigon want fijne Vietnamees.
Als t iets van je wensenlijst moet zijn, vroegah at ik wel eens bbij kyushu, maar ik heb al 100 jr geen sushi of tapas gegeten en ik hou niet van Indiaas, dus...
O+ V. O+ Misschien maar ff bij Vis en Meer kijken. Lief heeft nog nooit mosselen of oesters gegeten :{ :{
Lesbosapiens
pi_151108113
Perfecte te t om het te proberen.
En als ze veilig wil, kun je altijd nog naar Zocher voor een gegrild kipje. Of Badhu, een beetje verder uit t centrum.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151108500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:03 schreef LizzyAdam het volgende:
Alfa Romeo? Naice.
156 :P
quote:
Zal ik dan ook maar een rijtje mooie meisjes posten? Als jij Bette doet?
Doe maar!
pi_151108603
Ow, en ik ben in bijna 30 jaar pas één keer aangehouden. Ben een braafneus...
pi_151109199




*O*
pi_151109510
*O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151110984
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Vanyel het volgende:
*O*
:Y
  zaterdag 28 maart 2015 @ 01:10:28 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_151115613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:18 schreef Vanyel het volgende:
en
[ afbeelding ]

Ik kon niet kiezen :@

Natuurlijk stuur ik er 2 terug als ik ze kan zien en beter kan beoordelen :Y
Goede keuze 8-) mooie beschrijving op de site ook, nietwaar? :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 28 maart 2015 @ 01:15:53 #160
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_151115736
Die schoenen van Queller zijn trouwens supervet maar da's de concurrent :'(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_151117399
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Goede keuze 8-) mooie beschrijving op de site ook, nietwaar? :)
Ik lees die nooit zo goed :@
Het verhaal over de schoen of over pharrel?

Als ik oneindig rijk was en er meer in mijn maat te koop had ik ook nog gele, roze en grijze gekocht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151117792
Goffer, zijn ze dan gewoon al weer op? Ik wil ook (GROEN!), maar ik dacht naïef, dat ik ergens deze zomer wel bij de Schoenenreus naar binnen zou kunnen lopen om een keertje te passen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151117884
Oh fucker.
Ik zag ze wel in de stad, maar check ff je maat op de site. Groen loopt volgens mij minder hard.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:47:35 #164
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_151118727
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 06:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik lees die nooit zo goed :@
Het verhaal over de schoen of over pharrel?

Als ik oneindig rijk was en er meer in mijn maat te koop had ik ook nog gele, roze en grijze gekocht.
Die van de schoen ;)

Ik weet nog niet welke kleur ik ga kopen. Of ik ze wel wil. Ik heb inmiddels genoeg sneakers en ik hou sowieso meer van hi-tops.

Maar zo'n knalkleur is wel vet...

Ik stelde bij de presentatie in november nog voor om de tagline Fifty Shades of Shoe te maken, maar dat wilden ze niet :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_151118877
Flauw. Niet dat het bij mij invloed had gehad hoor, ik wilde ze gewoon hebbenhebbenhebben.
Maar jij hebt de luxe om t langer te overwegen?

Ik heb nauwelijks lage sneakers, bijna alles is hi-top. Mijn andere zijn hele oude superstars met paarse strepen en kroontjes en nieuwige superstars met zwartwit patroon. Het zijn net fijne sloffen..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151121204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:15 schreef wonderer het volgende:
Die schoenen van Queller zijn trouwens supervet maar da's de concurrent :'(
Dan doe je ze stiekem 's nachts aan, dan ziet niemand het *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151121269
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Daar kan ik helaas niet op lopen.
Waarom kan je er eigenlijk niet op lopen?

Ik wil altijd graag Converse hebben, maar daar kan ik niet op lopen. Al een aantal paar gekocht, maar ze doen me altijd tering-zeer ;(
pi_151121911
Oh ik ging er vanuit dat t liep als converse. Ik heb zooltjes van de podotherapeut wegens gekke voeten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_151122099
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik ging er vanuit dat t liep als converse. Ik heb zooltjes van de podotherapeut wegens gekke voeten.
Het is Ash *O*

Ik heb ook zooltjes wegens debiele voeten, dus ik wissel een klein beetje af, maar op zich lukt het op de Ash meer dan prima. Nergens last van; net pantoffels O+
pi_151122107
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Oh fucker.
Ik zag ze wel in de stad, maar check ff je maat op de site. Groen loopt volgens mij minder hard.
Online bestellen werkt eigenlijk nooit bij mijn schoenen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:39:56 #171
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_151122785
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef Queller het volgende:

[..]

156 :P

[..]

Doe maar!
Doe maar chique heur!

Ik zal zo ff kijken voor mooie meisjes. Ik moet nog heel erg wennen aan mijn nieuwe Touch-screen laptop ipv bij oude zelf gemaakte desktop. Maar die mag niet meer van lief want te veel ruimte en te veel herrie :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lesbosapiens
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:08:27 #172
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_151123650
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Flauw. Niet dat het bij mij invloed had gehad hoor, ik wilde ze gewoon hebbenhebbenhebben.
Maar jij hebt de luxe om t langer te overwegen?

Ik heb nauwelijks lage sneakers, bijna alles is hi-top. Mijn andere zijn hele oude superstars met paarse strepen en kroontjes en nieuwige superstars met zwartwit patroon. Het zijn net fijne sloffen..
Neu, het boeit me niet zo, dus als ze zijn uitverkocht zal ik er geen traan om laten ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Dan doe je ze stiekem 's nachts aan, dan ziet niemand het *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y Ik vertaal de teksten in de webshop.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:14 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is Ash *O*

Ik heb ook zooltjes wegens debiele voeten, dus ik wissel een klein beetje af, maar op zich lukt het op de Ash meer dan prima. Nergens last van; net pantoffels O+
Oeh, dan kan het wel, even kijken :9
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:17:39 #173
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_151123934
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik draag vrijwel alleen sneakers.
Ik bijna niet meer :D
Ik heb tegenwoordig dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_151123955
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:08 schreef wonderer het volgende:

:Y Ik vertaal de teksten in de webshop.
Nice ^O^
Omdat onze plaatselijke sportwinkel* vroegah alleen maar Adidas verkocht, ben ik mijn leven begonnen in de veronderstelling dat Adidas het grootste, beste en enige Nederlandse sportmerk is. Allemaal helemaal niets van waar, maar ik heb er iets mee O+

* Ik woonde in een klein dorp. Naast de bakker was een soort Winkel van Sinkel. In de achterkamer was het sport-gedeelte. Daar kocht je de gymkleren voor op school, je kleren voor de voetbal, en je schaatsen als het winter was. Het hele dorp liep met Adidas, behalve de kinderen die wel eens naar de grote stad gingen :o

quote:
Oeh, dan kan het wel, even kijken :9
Doen. Ze zijn heerlijk O+
pi_151123972
Jeugdverhalen van O+ W Q O+

JJBB, wat doe je nu dan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')