Ajax heeft in deze selectie geen plaats voor routiniers. Hoogstens in de verdediging, maar die zorgen niet voor diepte in het spel.quote:
Die kiest voor Marokko Hans.quote:
Kishna lozen en zet daar een goede buitenspeler neer.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft in deze selectie geen plaats voor routiniers. Hoogstens in de verdediging, maar die zorgen niet voor diepte in het spel.
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegtquote:
Mis je niks aan trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegt
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegt
Opgelost.twitter:_GGM__ twitterde op zondag 22-03-2015 om 23:00:18@AElGhazi7 Zou je alsjeblieft voor Nederland willen kiezen en niet voor Marokko? Robben is geblesseerd.Alvast bedankt. reageer retweet
Ik ga niet kijken denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Nederland zo van Turkije verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |