quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan La Chouffe sterk aanbevelen.
Lekker bier inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan La Chouffe sterk aanbevelen.
bahquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker bier inderdaad. Jammer dat ik louter Heineken in huis heb.
Ik snap wel waarom GGMM je wil pesten.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker bier inderdaad. Jammer dat ik louter Heineken in huis heb.
Rare vogel is die Kopsterk hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom GGMM je wil pesten.
WAT VIND JIJ, YOURI=quote:FC Twente heeft formeel ontslag aangevraagd voor zeven spelers van wie het contract na dit seizoen afloopt. Het gaat om Rasmus Bengtsson, Orlando Engelaar, Dico Koppers, Ryo Miyaichi, Tim Breukers, Andrej Rendla en Filip Bednarek.
Ook de aflopende contracten van assistent-trainer Youri Mulder en keeperstrainer Theo Snelders worden niet verlengd.
quote:Jack van Gelder wordt moe van mensen die constant roepen dat Publieke Omroep-programma’s of evenementen ‘van ons belastinggeld’ worden gemaakt. Dat heeft de NOS-ster laten weten op Radio Veronica. De NOS organiseerde deze week een feestje, volgens een Veronica-dj ‘van ons belastinggeld’. “Dat is werkelijk zo’n ongelooflijk gelul. De mensen betalen op jaarbasis voor Studio Sport 7,50 euro. Op jaarbasis, hè. En niet eens per persoon, maar per gezin“, aldus Van Gelder.
Volgens Van Gelder is het belangrijk dat het eredivisievoetbal bij de NOS blijft en niet naar een commerciële zender verhuist. “Die hebben het al geprobeerd, hè, maar het flopte allemaal. Ik denk dat het eredivisievoetbal erbij gebaat is om op een zo sterk mogelijk kanaal te zitten, zodat de exposure die ze nastreven optimaal is.”
Dat is nou eenmaal bij de NOS, aldus Van Gelder. “Dat is zo gegroeid. Daarom denk ik dat het goed is dat de ene dit doet en de ander dat doet.”
Volgens Van Gelder is de NOS de ster in nieuwsvoorziening. “Als er groot nieuws is in de wereld, en NOS, RTL en SBS zenden tegelijk uit, dan zit het merendeel van de mensen nog NOS te kijken.”
“Of dat met kwaliteit of gewoonte te maken heeft, is moeilijk te bepalen, maar het is een feit.”
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btwquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond vanaf 22:40.
Met samenvattingen van de EK-kwalificatie.
Met Pierre van Hooijdonk.
Met Youri Mulder
Met Willem Vissers
Alle ingrediënten voor een grandioze kutuitzending.
Dat zeg ik ook, Hansquote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btw
ik wil toch dat de naam van Sjoerd wat duidelijker in beeld komt. Die man is een uniek NOS talent en ik heb het gevoel dat een hoop mensen in dit topic deze man niet serieus nemenquote:
Dan is het begrijpelijk. Zulke natuurtalenten mogen niet onderbelicht blijven.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil toch dat de naam van Sjoerd wat duidelijker in beeld komt. Die man is een uniek NOS talent en ik heb het gevoel dat een hoop mensen in dit topic deze man niet serieus nemen
Wie?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btw
Het afscheid na 1 jaar FOX was erg emotioneel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is hij met hangende pootjes teruggekeerd van FOX?
Heb je de beelden?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het afscheid na 1 jaar FOX was erg emotioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |