Gvdquote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb net geoefend op de rug van mijn hand en ik voelde niet echt haartjes prikken.
Dit ja. Maar verder: ongeschoren mannenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
Dat is geen probleem broeder, enkel een snor prikt.
Als je baard prikt tijdens het zoenen doe je serieus iets verkeerd.
Dat hoor ik ook van meer vrouwen ja. Echter is een baard makkelijkerder omdat je daar geen neuk om hoeft te geven, zo'n "out of bed look" kost serieus moeite en moet je af en toe trimmen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dit ja. Maar verder: ongeschoren mannen
Oh maar wij moeten wel moeite doen om alles bij te houden?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van meer vrouwen ja. Echter is een baard makkelijkerder omdat je daar geen neuk om hoeft te geven, zo'n "out of bed look" kost serieus moeite en moet je af en toe trimmen.
Moeite
Ja sowieso, of je moet op Kate Bush willen lijken?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh maar wij moeten wel moeite doen om alles bij te houden?
Als jij geen moeite doet doe ik ook geen moeite meer schatjequote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja sowieso, of je moet op Kate Bush willen lijken?
Mijn leven is morgen compleet.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als jij geen moeite doet doe ik ook geen moeite meer schatjeMorgen gelijk maar even matchende joggingpakken kopen.
Mannen met baarden zijn over het algemeen alfa-bazen. Dat jij je dit afvraagt getuigt nou niet van een hoog Alfa-gehalte en het betekent waarschijnlijk dat je er mentaal nog niet klaar voor bent om een baard te gaan dragen en je kin met zoveel bazigheid te bekleden.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat vinden meisjes van baarden?
En dan ook met het zoenen aspect enzo. Ik heb net geoefend op de rug van mijn hand en ik voelde niet echt haartjes prikken. Maar is dit in het echt ook zo?
Is dit erg?
tegenwoordig staat de baard niet meer voor alfa maar voor onderdanigheid,bij het grootste "geloof" zijn er radicale stromingen die een baard verplichten!!,dus eigenlijk ben je met baard een meeloper..en ben je jong en draag je een stoppelbaardje,ach dat kan dan,maar ben je ouder...om te kotsen zo'n baard!!! Zoals ik al eerder in een soortgelijk topic zei heeft het een zeer hoog Taliban/boskabouter gehalte!!quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mannen met baarden zijn over het algemeen alfa-bazen. Dat jij je dit afvraagt getuigt nou niet van een hoog Alfa-gehalte en het betekent waarschijnlijk dat je er mentaal nog niet klaar voor bent om een baard te gaan dragen en je kin met zoveel bazigheid te bekleden.
Dus ik zou voorlopig lekker smooth blijven.
Gefrustreerd blotebillengezicht gespot.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef gustaf het volgende:
[..]
tegenwoordig staat de baard niet meer voor alfa maar voor onderdanigheid,bij het grootste "geloof" zijn er radicale stromingen die een baard verplichten!!,dus eigenlijk ben je met baard een meeloper..en ben je jong en draag je een stoppelbaardje,ach dat kan dan,maar ben je ouder...om te kotsen zo'n baard!!! Zoals ik al eerder in een soortgelijk topic zei heeft het een zeer hoog Taliban/boskabouter gehalte!!
Met een baardje ga ik echt een punt omhoog hoor op de schaal van 1-10.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mannen met baarden zijn over het algemeen alfa-bazen. Dat jij je dit afvraagt getuigt nou niet van een hoog Alfa-gehalte en het betekent waarschijnlijk dat je er mentaal nog niet klaar voor bent om een baard te gaan dragen en je kin met zoveel bazigheid te bekleden.
Dus ik zou voorlopig lekker smooth blijven.
nee,als ik hem laat staan is het een volle baard en niet zo'n vlassig baardje,maar vind baarden gewoonweg om te kotsen,zeker als je ouder gaat worden!!quote:Op zondag 22 maart 2015 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gefrustreerd blotebillengezicht gespot.
met lange baarden geen ervaring ( vind ik sws niet mooi), stoppels is wel erg sexy bij sommige mannenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat vinden meisjes van baarden?
En dan ook met het zoenen aspect enzo. Ik heb net geoefend op de rug van mijn hand en ik voelde niet echt haartjes prikken. Maar is dit in het echt ook zo?
Is dit erg?
ja hallo wij moeten met zoveel dingen meer moeite doen, niet zo miepenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van meer vrouwen ja. Echter is een baard makkelijkerder omdat je daar geen neuk om hoeft te geven, zo'n "out of bed look" kost serieus moeite en moet je af en toe trimmen.
Moeite
Als je snor wat langer wordt mag je vriendin gaan haar happen tijdens het zoenen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb net geoefend op de rug van mijn hand
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je snor wat langer wordt mag je vriendin gaan haar happen tijdens het zoenen.
mijn god moest serieus kokhalzenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na het beffen wordt het een heerlijke kwast hoth. Lekkah lekkah lekkah
heerlijk. je mag wel eens kokhalzen met mijn eikel tegen je huig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
mijn god moest serieus kokhalzen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na het beffen wordt het een heerlijke kwast hoth. Lekkah lekkah lekkah
We gaan niet weer beginnen met deze ongein.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
heerlijk. je mag wel eens kokhalzen met mijn eikel tegen je huig.
Om dat voor elkaar te krijgen moet 'ie iets langer dan twee centimeter zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
heerlijk. je mag wel eens kokhalzen met mijn eikel tegen je huig.
Als je nog wat dieper in de la met "kleine piemelgrappen" zoekt vind je misschien wel een rake.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef CherryOnTop het volgende:
Om dat voor elkaar te krijgen moet 'ie iets langer dan twee centimeter zijn.
Probeer me niet steeds belachelijk te maken dan, alsjeblieft dankjewel.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
We gaan niet weer beginnen met deze ongein.
Ik heb in ieder geval nog een kans op raken, in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nog wat dieper in de la met "kleine piemelgrappen" zoekt vind je misschien wel een rake.
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb in ieder geval nog een kans op raken, in tegenstelling tot jou.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
We gaan niet weer beginnen met deze ongein.
hoink en house... als dit geen honkebonken wordquote:
doe je zelf alquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer me niet steeds belachelijk te maken dan, alsjeblieft dankjewel.
Een soort negatiefbeeld van hitler dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik haal een klein stukje snor net boven mn lip weg altijd.
Had je maar geen vrouw moeten wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo wij moeten met zoveel dingen meer moeite doen, niet zo miepen![]()
Vrouw bedoel je. Ja, die moet wel vaker haar happen tijdens andere dingen, die is het gewend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je snor wat langer wordt mag je vriendin gaan haar happen tijdens het zoenen.
1950 belde...of je weg wilt blijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had je maar geen vrouw moeten wordenhup hup terug naar het aanrecht.
[..]
Ik ben bang dat als het daadwerkelijk honkebonken wordt ik daarna word opgepakt voor verkrachting.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:16 schreef madeliefff het volgende:
hoink en house... als dit geen honkebonken word
Cockhappen, lekker hollands, lekker ouderwets.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:40 schreef LompeHork het volgende:
Vrouw bedoel je. Ja, die moet wel vaker haar happen tijdens andere dingen, die is het gewend.
shiiiiiiiitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:46 schreef LompeHork het volgende:
Hoink...je vergeet je zeepje
* LompeHork hijst 50's badpak op
volgens mij staat stoppeltjesbaard jou wel dimaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik haal een klein stukje snor net boven mn lip weg altijd.
Jammer dat het weinig zin heeft voor zijn zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij staat stoppeltjesbaard jou wel dima
eens maar dat heb ik hem al zo vaak verteldquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat het weinig zin heeft voor zijn zelfvertrouwen.
Watquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als het daadwerkelijk honkebonken wordt ik daarna word opgepakt voor verkrachting.
jij hebt echt issuesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als het daadwerkelijk honkebonken wordt ik daarna word opgepakt voor verkrachting.
neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij staat stoppeltjesbaard jou wel dima
ik weet niet wat mirren is hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
heb nu goed kort vol baardje; natural look
ik zie jongens en mannen vaak mij mirren laatste tijd
hoink als jij gewoon je radiostem opzet moet t wel lukken toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij vrijwillig met mij zou neuken.
Sommige mensen houden niet van een zachte G.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoink als jij gewoon je radiostem opzet moet t wel lukken toch?
sommige mensne waarderen niet wat er voor hun neus staan hoinkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van een zachte G.
Daarbij knapt hoth af op mijn persoonlijkheid.
Ik ben al voorzien maar zou zo graag een harem hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:46 schreef madeliefff het volgende:
sommige mensne waarderen niet wat er voor hun neus staan hoink
Krijgen de vrouwtjes ook een nat broekje ervan?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
heb nu goed kort vol baardje; natural look
ik zie jongens en mannen vaak mij mirren laatste tijd
Of ze durven niet te zeggen dat het er eigenlijk niet uitziet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:49 schreef K44S het volgende:
Mijn enigszins volle baard, laat mij een stuk ouder en dus"volwassener" er uit zien.
Van de 10 vrouwen die ik er over hoor ....vind 9 het me goed staan.
Dus de baard blijft
wist niet dat er een clitoris in de nek van een vrouw zat.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:01 schreef ouwehoer het volgende:
Verschilt inderdaad vast per vrouw, persoonlijk geen klachten gehad, en zelfs boven dat: een ex-scharrel van me kwam klaar als ik maar lang genoeg met mijn stoppelbaard langs haar hals wreef. Wees zelfverzekerd en wacht de reacties af en spreek er dan open over : )
Ik denk dat dat het is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Of ze durven niet te zeggen dat het er eigenlijk niet uitziet.
Snap ik ook wel, welke vrouw wil nou een "corrigerende" tik van een 2 meter lange vent?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vrouwen willen je niet kwetsten natuurlijk.
Stel je weegt 70 kilo dan zegt die lengte niet zoveel. Bij een corrigerende tik breek je waarschijnlijk je arm.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, welke vrouw wil nou een "corrigerende" tik van een 2 meter lange vent?
Wie slaat nu met z'n arm? Ik sla toch echt met de vuist of hand als dat nodig is.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Stel je weegt 70 kilo dan zegt die lengte niet zoveel. Bij een corrigerende tik breek je waarschijnlijk je arm.
Dan beweeg je met je arm.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Wie slaat nu met z'n arm? Ik sla toch echt met de vuist of hand als dat nodig is.
Zeg dat dan meteen! Nee, ik verwacht niet dat ik snel iets breek... ondanks m'n gewicht.quote:
Wat is er gebeurd met het opgerolde broodje salami?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb net geoefend op de rug van mijn hand en ik voelde niet echt haartjes prikken.
vreet het gezicht opquote:Op zondag 22 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
Je kan toch ook (bepaalde delen van) je snor(/baard) iets trimmen, is het probleem opgelost?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:53 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een vrij grote baard en ditto snor. Ik vind het denk ik zelf een stuk irritanter dan zij, want ik krijg die haren dus soms in mijn mond ().
Soms moet ik wel de snor opzij schuiven zodat ik fatsoenlijk met beide lippen kan zoenen
Kan, maar dat ziet er niet zo goed uit vind ik zelf. Ondertussen is de snor langer geworden en is het geen issue meer met zoenen, gewoon een awkward fase waar je uit moet "groeien"quote:Op donderdag 16 april 2015 15:30 schreef Yiwei het volgende:
Soms moet ik wel de snor opzij schuiven zodat ik fatsoenlijk met beide lippen kan zoenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |