Ja china houdt er rare methoden op na, falung cong ofzo is een mooi voorbeeldquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja klopt ook, onthoud ook dat bepaalde landen van de NATO ook zeiden van; "Als jullie worden aangevallen weten we niet of we wel willen ingrijpen." China is net zoals Rusland en elk ander land spierballen laten tonen, en allemaal hebben ze wel wat gemeen, ze willen zo min mogelijk verlies maken kwa economie en willen een einde maken aan IS.
Weet niet of je twitter hebt gevolgd maar daar was laatst een trend over "Stop Terrorism in China" omdat de overheid mensen vermoorden, dit zie je vaker bij een dictatuur voorkomen en sneller in het nieuws omdat ze niet bestempeld zijn als democratisch.
Klopt, en we zitten allemaal achter een computer/tablet in plaats van te genieten. Nouja sommigen dan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voorlopig gebeurt er nog vrij weinig.
Ja, het is maar net hoe bepaalde mensen het interpreteren, kijk ik ben ook niet af en toe blij met al dat honden eten of hoe the hell ze het daar doen, maar ik kan me best begrijpen dat Indiërs flippen omdat wij koeien en kippen op knabbelen elke dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja china houdt er rare methoden op na, falung cong ofzo is een mooi voorbeeld
Heb even gezocht naar meer informatie ik vond dit:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:20 schreef teckna het volgende:
interessant stuk: http://www.vox.com/2015/6/29/8845913/russia-war
quote:Vox Media Inc. (previously known as SportsBlogs, Inc and publicly known as Vox) is an American digital media company that currently has eight editorial brands: SB Nation, The Verge, Polygon, Curbed, Eater, Racked, Vox and recently Re/code. All Vox Media sites are built on Chorus, its proprietary digital publishing platform.
Vox is headquartered near Dupont Circle, Washington, D.C and across from Bryant Park, in New York City. Founded in 2003 as SportsBlogs, Inc., by political strategist Jerome Armstrong, freelance writer Tyler Bleszinski, and Markos Moulitsas (creator of Daily Kos), the network now features over 300 sites with over 400 paid writers.
Ik zit lekker op een terras van een kroeg tussen allemaal te hard pratende dronkenlappen. Dus telefoon biedt uitkomst.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Klopt, en we zitten allemaal achter een computer/tablet in plaats van te genieten. Nouja sommigen dan.
Woewh, ja ik zit binnen in mijn woonkamer aan de eettafel. Lekker ontspannen muziek te luisteren, te FOK!ken en mijn favoriet hypocriete mensen bekritiseren op facebook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zit lekker op een terras van een kroeg tussen allemaal te hard pratende dronkenlappen. Dus telefoon biedt uitkomst.
Oh die. Tja, dat blijft wel een dingetje. Ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Martin Armstrong 5-7-2015 weet je nog
De ww3 in het economische landschap.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh die. Tja, dat blijft wel een dingetje. Ben echt benieuwd.
Die flow chart uit je eerdere post valt uit elkaar bij het gezeur over Duitsland. Als de Duitsers niet willen ingrijpen dan wil de VS en het merendeel van het Oostblok nog wel. Vroeger nog wel eens wat van die war game boekjes gelezen en de Amerikanen zijn zich bewust van de slappe Europese knietjes, maar dat werkt ook de andere kant uit. Als de VS Rotterdam wil gebruiken om tanks door te sturen dan gaat dat ook gebeuren. Als Duitsland niet zelf wil vechten dan worden ze nog wel fijntjes met hun neus op de geschiedenis gedrukt en zullen ze ook op zijn minst logistieke ondersteuning verlenen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lambiekje is dan ook een governmenttroll die BNW onderwerpen in de kiem smoort door ieder onderwerp in het absurde te trekken.
Sorry opper heer. xDquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:26 schreef Blaadjes het volgende:
Jullie waren zo lekker bezig!!
Ga nou niet weer het topic veranderen van WOIII naar een user.
Dank u
Geen probleem. Ik probeer gewoon dat we ontopic blijven en niet weer users aanvallen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Sorry opper heer. xD
En echt holy shit 1e keer, normaal pis ik in mn broek van angst met dit soort onderwerpen.
Oké ja sorry ik zal me er volgende keer aan houden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik probeer gewoon dat we ontopic blijven en niet weer users aanvallen.
Doet BNW geen goed. hoe eens of oneens ik het er ook mee ben.
Waarschijnlijk omdat het allebei "grootmachten" zijn en aan beide kanten werken de propaganda machines op volle touren, wijzen ze allemaal naar iemand anders. En ik denk ook omdat in bijna elke film waar Amerika de goeierik is, is Rusland de slechterik en andersom.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Constante conflicten wereldwijd en proxy-oorlogen zijn toch al net zo oud als de oudheid? Waarom denken mensen dat het direct zal leiden tot een wereldoorlog?
Misschien omdat we in 1 eeuw al 2 wereldoorlogen gehad hebben?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Constante conflicten wereldwijd en proxy-oorlogen zijn toch al net zo oud als de oudheid? Waarom denken mensen dat het direct zal leiden tot een wereldoorlog?
Heb je wel eens gelezen hoe dodelijk die oorlogen in de oudheid ook al waren?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef Kandijfijn het volgende:
En al een paar keer letterlijk 1 nuchter persoon verwijderd waren van het einde van de wereld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien omdat we in 1 eeuw al 2 wereldoorlogen gehad hebben?
Of een systeem. https://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_rocket_incidentquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En al een paar keer letterlijk 1 nuchter persoon verwijderd waren van het einde van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |