Quote uit oude topic:
quote:Ik vind trouwens ook behoorlijk ziek
Op woensdag 6 november 2002 19:38 schreef Lievelotje het volgende:
we worden gelezen...
Dit is zoiets wat alleen bestaat in parallelle universa.
Althans... dat zou je denken. Mogen hopen zelfs...
En toch schijnt dit er gewoon doorheen te kunnen.
Fucking losers toch ook de mensen die dit verzonnen hebben.
Straks gaan die VMBO'ers als tussen hun 8e en 10e aan de wip.
quote:Ja das waar, maar je laat als ouder je kind van 9 toch geen string dragen
Op donderdag 7 november 2002 22:00 schreef Reintje eem redelijke text die niet gequote hoefde teworden:
quote:Tja, dit is wel wat je kan verwachten van een stel HEAO-studenten
Op donderdag 7 november 2002 22:00 schreef Reintje het volgende:
We hebben hier op school (HEAO Breda) over gebabbeld, en waar het volgens ons op neerkwam, zo simpel als wat, er is vraag dús aanbod. We leven met z'n allen in een vrije markt economie, sommige mensen vinden dit een voordeel, sommige een nadeel.
Ik voorspel trouwens dat er over een paar jaar strings voor peuters en kleuters zijn. Niet omdat onze maatschappij nog verder in verval zal raken, maar omdat kinderen nou eenmaal graag oudere kinderen nadoen.
edit: tiepo
[Dit bericht is gewijzigd door Miwe op 07-11-2002 22:08]
quote:Sja zo was ik ook, Beetje metal muziek luisteren zwarte kleren kopen, kisten, stoere mountainbike brr
Op donderdag 7 november 2002 22:06 schreef Miwe het volgende:[..]
Tja, dit is wel wat je kan verwachten van een stel HEAO-studenten
Ik voorspel trouwens dat er over een paar jaar strings voor peuters en kleuters zijn. Niet omdat onze maatschappij nog verder in verval zal raken, maar omdat kinderen nou eenmaal graag oudere kinderen nadoet.
quote:En strings dragen
Op donderdag 7 november 2002 22:07 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Sja zo was ik ook, Beetje metal muziek luisteren zwarte kleren kopen, kisten, stoere mountainbike brr
quote:
Op donderdag 7 november 2002 22:09 schreef Miwe het volgende:[..]
En strings dragen
neej boxershirts natuurlijk
(wist ik veul me moeke die kocht ze gewoon )
quote:Nah, de vraag wordt gecreëerd door het aanbod.
Op donderdag 7 november 2002 22:00 schreef Reintje het volgende:
We hebben hier op school (HEAO Breda) over gebabbeld, en waar het volgens ons op neerkwam, zo simpel als wat, er is vraag dús aanbod. We leven met z'n allen in een vrije markt economie, sommige mensen vinden dit een voordeel, sommige een nadeel.
quote:Vraag kan inderdaad gecreeert worden door aanbod en goede publiciteit (wat een Christina Aguilera natuurlijk uitmuntend doet voor die doelgroep.)
Op donderdag 7 november 2002 22:36 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Nah, de vraag wordt gecreëerd door het aanbod.
Ik denk dat het hier wel een combinatie van beiden is.
quote:Die clip is 1 grote foutheid, Ze wil ineens weer rock goth zijn ofzo
Op donderdag 7 november 2002 22:42 schreef sweek het volgende:[..]
Vraag kan inderdaad gecreeert worden door aanbod en goede publiciteit (wat een Christina Aguilera natuurlijk uitmuntend doet voor die doelgroep.)
Ik denk dat het hier wel een combinatie van beiden is.
Een dikke lingerie pagina in de V&D krant voor kleuters ofzo?
Ik vind dit behoorlijk ziek...
Maar ja er is vraag dus aanbod klinkt wel redelijk...
maar toch weet je
quote:Zodat ze vervolgens op school doorlopend gepest worden omdat zij van hun ouders toevallig geen strings mogen dragen? Kinderen kunnen onwaarschijnlijk hard zijn in dat soort dingen...
Op zaterdag 9 november 2002 22:13 schreef Qarinx het volgende:
Tjah als ze sexy strings voor 9-jarige op de markt willen brengen.. prima toch.. Ik denk dat het aan de ouder is of ze gekocht en gedragen worden... Je hoeft ze niet te kopen toch? Als je het belachelijk vindt loop je maar door naar de normale onderbroekjes...
quote:EN ZO IS HET, en niet anders
Op donderdag 7 november 2002 21:58 schreef JayAvenger het volgende:
Dit slaat nergens op.Dit is zoiets wat alleen bestaat in parallelle universa.
Althans... dat zou je denken. Mogen hopen zelfs...
En toch schijnt dit er gewoon doorheen te kunnen.
Fucking losers toch ook de mensen die dit verzonnen hebben.
Straks gaan die VMBO'ers als tussen hun 8e en 10e aan de wip.
quote:Heeft het VMBO er iets mee te maken?
Op donderdag 7 november 2002 21:58 schreef JayAvenger het volgende:Straks gaan die VMBO'ers als tussen hun 8e en 10e aan de wip.
quote:Ja, ik zie het al helemaal voor me, "Haha, stomme trut, jij mag niet eens een string aan, hahaha"
Op woensdag 13 november 2002 22:11 schreef Safari het volgende:[..]
Zodat ze vervolgens op school doorlopend gepest worden omdat zij van hun ouders toevallig geen strings mogen dragen? Kinderen kunnen onwaarschijnlijk hard zijn in dat soort dingen...
quote:en jij ziet ze ook echt daadwerkelijk neuken? je staat toe te kijken zeg maar?
Op donderdag 14 november 2002 12:35 schreef japeke het volgende:[..]
Heeft het VMBO er iets mee te maken?
Ik zie vaak zat van die VWO/WO sletten met hun kraagje stoer omhoog die iedere avond met een andere vent neuken vanaf zeer jonge leeftijd,
Een kijkje in de gedachtengang van ene Stella (13):
quote:Tsss.......
'Ik was elf toen ik een string wilde hebben. Mijn ouders vonden dat gelukkig geen enkel probleem. Mijn moeder draagt ze zelf ook. Ik denk niet dat ze het doet om sexy te zijn, maar om te voorkomen dat het aftekent in haar kleding. Onderbroeken zijn uit. Je bent een preutse kip als je geen string draagt. Iemand met een saaie onderbroek valt een beetje buiten de boot. Tijdens het omkleden bij gym letten we er onderling ook op. Hoe leuker de string, hoe populairder je bent. Een string is sexy en vrouwelijk. Je hebt tegenwoordig hele leuke, met tekeningetjes, teksten, touwtjes en transparante bandjes. Ik heb er eentje waarop staat: Click here to enter. Leuk toch? Ik draag ze niet als ik ongesteld ben, dat zit niet. Jongens vinden een string opwindend, ze geilen erop. Sommige meiden dragen zelfs een zwarte onder een witte broek, puur om te laten zien dat ze zo'n ding dragen. Dat gaat mij te ver. Zoiets doe je voor de jongens en niet voor jezelf.'
quote:Ja, maar dit meisje is 13 en dus ws. net in de puberteit en erg met sex en aantrekkelijkheid bezig.
Op donderdag 14 november 2002 14:49 schreef postinggirl het volgende:
Gisteren stond er ook nog zo'n leuk stukje in het Brabants Dagblad.Een kijkje in de gedachtengang van ene Stella (13):
[..]Tsss.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |